naaaaber bebekleriiim
(okuyucum yok kimse diyorsam😔✌️)~~~~~~~~~~~~~
-"e hayırlı olsun o zaman!"
-"teşekkürler sayenizde bu kadar hızlı nakil aldırdık."
-"ne demek! bekliyorum daichi kızımı okula."
-"çok heyecanlıyım seninle aynı okula gideceğim için!" dedi yerinde zıplayan mikasa.
-"okula özel bir kıyafet falan varmı?"
-"okul eteği, beyaz gömlek, kravat var."
-"etek giymek zorunlu mu?"
-"pantolonla git bişey derlerse etek giyersin."
-"tamam öyle yapayım."
-"hepimiz aynı sınıftayız ne güzel."
-"daichi sen bu konu eksiğini ne yapacaksın?"
-"konu eksiğim yok ki."
-"yani çalışıyor musun derslere?" mikasa'yı alttan cimcikledi annesi.
-"hafta sonları 1-2 saat video izliyordum aklımda kalmış."
-"armin kopya vermiyor. sen verirsin dimi?" eren beni ikna etmek için şirin olmaya çalışıyordu.
-"veririm." bir anda sarıldı.
-"ollley be! işte gerçek arkadaşlık! işte insanlık! işte feraset! işte fazilet! işte cesaret!" carla'dan şaplağı yedi.
-"kopya isteyeceğine çalış!" eren söylene söylene annesinden uzaklaştı.
-"çok güzel okula da kayıt oldun." deyip gülümsedi violet ve ella (arminin annesine bu ismi verdim)
-"heyecanlı mısın?"
-"pek sayılmaz"
-"bizim arkadaş grubuna girince çoook eğleneceksin çok!"
-"pek sevilen biri değilim keşke şu şeytan tüyü mü denir hani ne yaparsa yapsın sevilen insanlar varya onlardan olsaydım."
-"eren işte bu anlattığın"
-"şanslısın"
-"çocukları bizde tanıyoruz hemen ısınırlar hiç yabancılık çekmezsin onlarda sana 40 yıllık arkadaşı gibi davranır."
-"sanırım biraz heyecanlanmaya başladım."
-"biz daichi ile okul kıyafeti alalım siz geçin eve"
-"hava çok güzel biz de geleli~m" dedi eren ve armin.
-"bir yerden de eksik olun şaşarım!" diye itiraz etti mikasa.
-"geliyoruz o zamaaan"
•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•
-"bu eteği al birde bu gömleği dene bakalım"
-"tamam teşekkür ederim"
içeri girdim ve en nefret ettiğim kıyafet türünü giydim. yani eteği... üstüme olunca çıkmadan kıyafetimi değiştirdim ve çocukların yanına gittim.
-"alıyorum bunu"
-"e bizde görseydik" diye sitem etti armin.
-"yarın göreceksiniz zaten"
-"odunsun daichi..."
-"tch saçmalık" mağazadan çıkıp yürümeye başladık. o arada telefonum çalmaya başladı.
*oç patron arıyor...
→aç✓ →reddet
-"evet"
-"bu akşam geliyor musun? iddialı bir rakip var."
-'hayır. artık sadece cumartesi geceleri geleceğim." sessizce konuşuyordum.
-"neden?"
-"seni ilgilendirir mi?"
-"her neyse cumartesi gecesi görüşürüz." cevap vermeden telefonu kapattım.
-"kimdi?"
-"patronum."
-"cidden sen nerede çalışıyordun?" acil bir yalan bulmam gerekiyordu.
-"bir barda barmenlik ve gruplara bateristlik falan yapıyordum. bundan sonra arada bir sahne alırım sadece."
-"cidden miii! çok havalı!"
-"vaow baterist demek" eren kaşları çatık şekilde söylemişti bunu. beni bateri çalarken hayal ediyordu.
-"bizde izlemeye gelir miyizzz? hmm?"
-"gelirsiniz armin"
-"ollley!"
-"ben buradan döneyim eve gitmem gerek."
-"bize evini gezdirirsin artık."
-"geliriz yarın okul çıkışında"
-"oluuur"
-"şey o zaman güle güle" dedim. mikasa sarıldı ve iki yanağımdan öptü. ardından armin ile vedalaşatım. sonra eren yanıma yaklaştı kollarını belime doladı. bende parmak ucuna çıkıp boynuna sarıldım. bu halime kıkırdadı ve vedalaştık.
sonunda evime vardığımda içeri girdim ve kıyafetlerimi tekrar yıkayıp ütüledim ve yattım.
•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•
saat 6:00 olduğu an kendi kendime uyandım. yıllardır bu saatte kalktığım için artık bünyem alışmıştı.
okul kıyafetlerini giyip kahvaltı yaptım ve çıktım. en yakın durağa doğru yürümeye başladım. aslında motor sürmeyi biliyordum ama reşit olmadığım için ehliyet alamamıştım.
yaklaşık 15 dakika sonra otobüs geldi ve bindim. okulun önünde inip 10/A sınıfını aramaya başladım. en son içeri girdiğimde öğrenciler oturmuş sohbet ediyordu ve herkesin bakışları bana döndü.
en nefret ettiğim şeylerden biri de buydu. dikkat çekmek.
cam kenarının en arka sıralarından şaşkınlıkla bana bakan üçlüyü gördüm. koşarak yanıma geldiler.
-"üniforma bu kadar güzel miydi...?" hepsi ağzı açık bakıyordu. neden olduğunu biliyordum. fiziğim güzel. egoist değilim köpek gibi çalışmanın sonucu bunlar tabi söyleyeceğim.
-"abartma eren"
~~~~~~~~~~~~~~~
kıyafet bu ama siz keyfiniz gibi kabul edebilirsiniz.
arklar kimse değerimi bilmiyor.
hadi bb
ŞİMDİ OKUDUĞUN
◤𝙢𝙤𝙩𝙝𝙚𝙧 𝙙𝙖𝙪𝙜𝙝𝙩𝙚𝙧'𝙨◢
Fanfiction"Suyumda birşey olmalı ya da annemin kızıyım;)" eren×reader