Šla jsem po ulici už byla tma a mě se ani nechtělo domů. Tak jsem se posadila na lavičku a začala jsem přemýšlet, jak jsem tak přemýšlela zavzpomínala jsem jak jsme se seznámily s Matesem. Tenkrát mě bylo 15, šla jsem na intr daleko od domova a protože hokejem strašně žiju začala jsem chodit na zápasy místního týmu. Hned na prvním zápase se mi líbil, byl skvělej, uměl přihrát v pravou chvíly, no zkrátka byl dokonalej. Zapas jsme vyhráli, při děkovačce se na mě usmál úplně jsem se tetelila štěstím. Nemohla jsem se dočkat až bude další domácí zápas a uvidím ho! Čas utíkal pomalu a přeci jen jsem se dočkala, koupila jsem si lístek hned dolu abych na něj viděla, první třetinu jsem prohrávali bylo na něm vidět sklamaní. Nakonec to byl on kdo zápas otočil a diky němu jsme vyhráli. Děkovačka byla dlouhá, celou dobu se na mě smál a pozoroval mě. Ochozy se postupně vyprázdnily a já sem si ani neuvědomila že na ledě zůstal jen on. Jen jsme se na sebe usmívaly, po chvilce mě oslovil ,, Čauky kotě '' ach ten jeho hlas. Nesměle jsem odpověděla ,, Ahoj'' chvíly bylo ticho, nevěděla jsem co říkat. Po chvilce řekl ,, počkáš tu na mě jen se převleču'' přikývla jsem že ano. Netrvalo dlouho a přišel ,, můžeme?" ,, můžeme" řekla jsem. Vůbec jsem netušila kam jdeme, po chvilce jsem poznala že jdeme do parku. Sedli jsme se si na lavičku a začali si povídat. Ani jsem nic neříkala, jen jsem ho pozorovala. Najednou přestal povídat, přiblížil se ke mně a začal mě líbat. Bylo to krásný, ten pocit jsem zažila poprvé, nechtěla jsem aby to někdy skončilo. Už byla tma a já si uvědomila že musím jít na kolej, doprovodil mě. Když jsme došli před kolej dal mi pusu na čelo a poprosil mě o číslo bez váhání jsem mu ho dala.
Začalo pršet a to mě probralo ze vzpomínání. Pomalu jsem šla zpátky na intr, odemykám dveře, když v tom vidím, že na zemi leží papírek. Sebrala jsem ho a poznala že ho psal Mates : Lásko, zítra v šest večer buď připravena stavím se pro tebe. M
Šla jsem se rychle osprchovat a spát, pořád mi vrátilo hlavou co chystá.
Ve škole jsem se vůbec nemohla soustředit pořád jsem myslela na večer. Den pomalu utíkal a já se začala připravovat. Vzala jsem si černé upnuté šaty a lodičky. Podívám se na hodiny za pět minut šest, kouknu z okna a na ulici vidím stát jeho černé BMW. Rychle seběhnu schody a on už stojí u auta s kyticí rudých růží. Božsky se usmál políbil mne a dal mi růže. Cestou k němu jsem jentak přemýšlela, cesta utíkala a my už byli u něho. Přijdeme do pokoje kde byl krásně nazdobený stůl. ,, Posaď se, přinesu večeři'' Večeři při svíčkách jsem si vždycky přála. Bylo to tak výborné, vůbec jsem to nečekala. Po večeři jsme si pustily film, cítila jsem jak se na mě dívá a tak jsem se otočila začali jsme se vášnivě líbat.
Bylo mi krásně. Po chvili jsme se začali svlékat, jeho krásné tělo mě vzrušuvalo. Zeptal se mě jestli to chci přikývla jsem.
Vykřikla jsem. ,, Bello nebolí to moc? '' ,,Trošku .'' Říkala jsem se slzou v očích, ale bylo to tak krásné! Ráno jsem se probudila v jeho objetí, byly to ty nejkrásnější narozeniny co jsem kdy zažila.