Λίγα 24ωρα πέρασαν και η Παρασκευή είχε φτάσει. Η Angela δεν μετέφερε ποτέ τα πράγματά της στο σπίτι του Thomas. Από τότε που έφυγε από το ίδρυμα αποκατάστασης, δεν έμεινε σε κάποιο σπίτι. Είχε κρύψει τη βαλίτσα με τα ρούχα της στο γραφείο της, ενώ πέρναγε εκεί όλη τη μέρα. Δούλευε για το νέο τεύχος, ήθελε όλα να είναι στην εντέλεια για να αποδείξει το λόγο της ύπαρξής της στο περιοδικό. Το μυαλό της όμως δεν έφευγε από τον Thomas, ο οποίος δεν την είχε πάρει κάποιο τηλέφωνο, δεν της έδωσε σημεία ζωής. Η Alice της είχε στείλει μήνυμα για την ώρα που θα μπορούσε να πάει στο σπίτι, μαζί με άλλες πληροφορίες.
Αφού ολοκλήρωσε τη διόρθωση των δοκιμίων για το περιοδικό, πήρε την τσάντα της και έβαλε μέσα τον φορητό της υπολογιστή. Πήρε ταξί και πήγε στην οικεία του Thomas. Ο Thomas είχε βγάλει τις γάζες από το πρόσωπό του. Δεν είχε κοιτάξει καν το πρόσωπό του στον καθρεφτή, το θέαμα θα ήταν αποτρόπαιο, αν έβλεπε τους μαύρους μώλωπες και τις πληγές στο πρόσωπό του. Όμως δεν τον ένοιαζε και ιδιαίτερα. Η αίσθηση του γόη δεν τον ενδιέφερε πια, την είχε ξεπεράσει. Ήταν σκεπτικός, καθισμένος στο κρεβάτι του με το βλέμμα του να κοιτάζει τον τοίχο. Λίγο αργότερα ένας ήχος διακόπτει τις σκέψεις του. Δεν περίμενε πως η Angela θα ερχόταν να τον δει...
Η Angela μπαίνει στο σπίτι και βγάζει το μαύρο της παλτό. Προχωρά προς την κουζίνα για να φτιάξει τσάι. Καθώς περνά από το χολ βλέπει μια φωτογραφία. Ήταν εκείνος, η Alice και ο αδερφός του, έδειχναν χαρούμενοι και ήταν στην θάλασσα. Χαμογέλασε και πήρε τη φωτογραφία στα χέρια της, χάιδεψε το είδωλο του Thomas, με τον δείκτη της να χαιδεύει το τζάμι της κορνίζας που ήταν πάνω από την φωτογραφία. Ξεροκατάπιε και δάγκωσε τα χείλη της. Άφησε τη φωτογραφία και προχώρησε προς τη κουζίνα. Έφτιαξε τσαι και τοποθέτησε δυο φλυτζάνια σε έναν μεταλλικό δίσκο. Ανέβηκε με προσοχή τις σκάλες. Χτύπησε την πόρτα του δωματίου.
YOU ARE READING
Αιθέρ
RomanceΙστορία Άκρως Ερωτική / Αυστηρώς Ακατάλληλη Μπορείς να επιβιώσεις χωρίς τον έρωτα ;