Deniz - Farklı bir devrim

1.6K 78 11
                                    

O Akşamdan sonra her şey değişmişti . Beni arzuladığını biliyordum , beni kıskandığını biliyordum, benden etkilendiğini de biliyordum ama akşamında başka kadının kollarına gitmişti ve mesaj attığımda ise resmen benimle dalga geçer gibi cevap vermişti. Yoksa ben mi yanlış anlamıştım bilmiyorum. Eve sabaha karşı geldi yarı sarhoş gibiydi gelişini duydum hatta kapımı çaldığını duydum ama kilitliydi kapım. Denizzzz diyen sesini duydum ama cevap vermedim zaten telefonumu da kırmıştım. Sabah olduğunda herkesten önce kalktım annem bahçedeydi biraz derslerime odaklanmak için teyzemin yanına trabzona gitmek istediğimi söyledim. Aslında kaçmak istedim onu görmek istemedim onun başkasının değdiği tenini görmek istemedim. Biletimi alıp küçük bir bavulla ayrıldım evden, orhan amcanın şoförü beni havaalanına bıraktı.

Havalanırken hafiflemiş hissettim nerdeyse, geride kaldı devrim denizcim artık kendine dön.

Çocukluğunu mahvetti, gençliğini mahvetti ve şimdi kalbini mahvetmesine müsaade etme.


****5  ay sonra****

----------------------------------------------

Sınavdan bir hafta önce döndüm , ailemi özlediğimi fark ettim ama iyi gelmişti derslerime odaklanmıştım. Deniz evde değildi bir arkadaşında kalıyormuş onu göremedim.

Sınav günü çok iyi geçti her şey, boş soru bile bırakmadım. Demek ki full adapte olmak böyle sonuçlanıyor.

Sınav sonrası okuldaki bizim grupla karşılaştım heyecanlı heyecanlı yanıma geldiler önce ufak bir kritik yaptık, konuştukça daha da mutlu oluyordum. Akşam canlı müziğe gidiyoruz gençler herkes xx barda olsun akşam dediler.

Aslında hiç istemiyordum canım hala sıkkındı , hiçbir şey neşemi yerine getirmiyordu. Gözüm istemsizce instagram'a kayıyor bir şey paylaşmış mı diye bakıyordum. Ne yalan söyliyim onu özlemiştim.

Bunca geçen zamanda bir kez bile aramadı ya da mesaj atmadı hoş numaram aynı değildi ama isteyen bulurdu dimi. Benimle uğraşmak dışında bir işi yok sanıyordum ama demek ki beni güzelce görmezden gelebiliyormuş. Ben kendimi kandırmışım . Benden etkilenmiş olabilir evet ama bir sex oyuncağı gibi bedenimi arzuladı demek ki .

Seviyor ,aşk meşk bunlar benim hayal dünyam demek ki.

Akşam belirtilen adrese gittiğimde güzel bir mekandı. Siyah ve kırmızı tonları hakimdi sahne önünde ki yerimize geçtik. Alkolün biri geliyor biri gidiyordu. Sahnede ki kızın sesi çok güzeldi çalan gitar çok efsaneydi anın etkisiyle gözlerimi kapattığımda onun o bilindik kokusu geldi burnuma . Sanki yanımda gibiydi.

Gözlerimi açtığımda karşımda duruyordu.

Kalbim birden hızlandı hiç beklemiyordum onu görmeyi, aldığım alkolün de verdiği rahatlıkla ona bakıyordum dik dik...

-Dönmüşsün deniz dedi.

-Döndüm devrim.

O esnada devrim sahnede ki kızın kulağına bir şey söyledi.

-Evet arkadaşlar şimdi devrim size özel bir şarkı söylemek istiyor

Şaşırdım devrim şarkı mı söylüyordu ben hiç sesini duymadım daha önce.

Sahnenin ışıkları azaldı sadece devrimde bir ışık vardı , mekanın ışıkları da kısılmıştı.

Devrim sadece bana bakıyordu,

Senden Nefret Ed(em)iyorum... (girlxgirl)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin