Denkivel még feküdtünk egy darabig. Ő a telóját nyomkodta én pedig épp ruhákat néztem az enyémen.Egyszer csak látom, hogy egy chatfej ugrik elő a képernyőmön. Bakugou írt...
Bakugou katsuki: komolyan együtt vagy azzal a nyomorékkal?
me: nem nyomorék és igen együtt vagyok vele.
Bakugou Katsuki: pff találsz jobbat is
me: nem akarok senki mást rajta kívül
Bakugou Katsuki : majd meggondolod magad
Bakugou Katsuki: segítek
me: hagyj békén
Erre az üzenetemre már nem válaszolt. Denki viszont meglátta, ahogy leírom az utolsó üzenetet ,és nyilván nem hagyta szó nélkül.
-Hercegnőm ki nem hagy békén?
-ja senki mármint nem érdekes
-Bánt téged?
-Mi? dehogy
-Ki volt az?
-B..Bakugou
-Jézusom nincs baj ugye?
-Denki nincs semmi gond csak húzza az agyam csak viccelődik meg én is.
Azzal Denki erősen magához szorított és a nyakamba hajolva suttogta:
-Ha bánt vagy van valami egyből szólj oké?
-Rendben
-szeretlek
-én is téged
Nem akartam Denkinek mesélni a Bakugouval történtekről. Először is mivel akkor még nem voltunk együtt másodszor meg nem akarom, hogy aggódjon azt meg főleg nem, hogy nekimenjen Katsukinak mert annak csúnya vége lenne és nem robbanó cukor sérülne meg.
Pár percig csendben feküdtünk majd Denki hirtelen törte meg a közöttünk beálló csendet.
-Nos (név) megvan a randihelyszín-nézett rám csillogó szemekkel.
-és pedig?
-Mit szólnál ha elvinnélek vidámparkba?
-igen igen igeeen tökéletes menjünk odaaa-szinte már majdnem visítoztam a boldogságtól.Nagyon szerettem a vidámparkokat. Már kicsi koromban is az egyik kedvenc helyszíneim közé tartozott és anya rengetegszer vitt el minket Hitoshival, ám én sose tudtam ezt megunni és most, hogy a szerelmemmel mehetek oda hatalmas boldogsággal töltötte el a szívem. Denki nem is választhatott volna jobb randi helyszínt.
-okés okés-próbált lenyugtatni mert hát kissé túl buzgó voltam.Majd orrát összeérintette az enyémmel és jobbra-balra kezdte mozgatni a fejét ezzel elérve, hogy még nagyobb mosolyra húzzam a számat.
Úgy döntöttünk, hogy késő délután szeretnénk menni, hogy a naplementét az óriáskerék tetejéről nézhessük.És mivel még csak 2 óra volt kitaláltuk, hogy addig nézünk valami fimet.Ám még mielőtt nekiálltunk volna a film nézésnek Nao szólt nekünk, hogy menjünk le ebédelni.Le is rohantunk gyorsan ugyan is már nagyon éhesek voltunk. Hamar meg is ettünk mindent amit Denki anyukája elénk tett. Meg kell jegyeznem, hogy Nao Istenien főz. Ebéd után visszaindultunk a szobába és kiválasztottunk egy nekünk tetszőleges filmet majd elindítottuk azt.Összebújva ültünk az ágyon a gép képernyőjét bámulva ám a film közepe fele egyre inkább azt éreztem, hogy nehezednek a szempilláim és már nem bírom nyitva a szemeimet, majd hirtelen képszakadás.Elaludtam.
YOU ARE READING
Szomszéd srác (Denki x reader) //Befejezett//
RomanceShinso (keresztnév) az anyjával(Toshiko) és a bátyjával Hitoshival él. Már régóta tervezik a költözést és mikor ez megtörténik egy meglepetésként éri őket az, hogy kik is az új szomszédok. Mivel Toshikonak régi ismerőse a szomszéd családban az anyuk...