14.BÖLÜM

3.3K 200 104
                                    

Selam.

Keyifli okumalar.

14.BÖLÜM KARAN

Anladım dercesine kafamı sallarken Şeyda gözlerini kısarak bir şeyleri anlamak için gözlerime uzun uzun baktı.

Açıkcası ben bile şu an ne hissettiğimi tam olarak anlayamıyordum.

Araf'la daha önce sevgili olmamıştık hatta daha doğrusu ona aşık bile olmamıştım.

Onu seviyordum ama dost olarak diğerlerine nasıl yaklaşıyorsam o da benim için aynıydı.

Şeyda ve Araf benim gözümde aynı yere sahipti mesela. Uygar ve Yusuf'ta öyle.

Aradan bu kadar zaman geçmesine rağmen onlara karşı hala aynı sevgimi koruyor olmam beni mutlu ediyordu ama Araf'a karşı duygularımın karışması beni bir o kadar da tedirgin ediyordu.

Ya Araf'a karşı hislerim değişirse?

İşte o zaman daha da zorlanırdım. Araf'la sadece aramı düzeltmek istiyordum. Hepsi bu. Bununla da kalmalıydı.

Abilerimi bu uzun sürede onları kabullenmemesi bir kenara, güvenmiyorlardı bile.

Onların hep kötü niyetli olduklarını ve benimle normal bir arkadaşlık kurma ayağından bana yaklaşıp tamamen farklı düşünceleri olduklarını söylüyorlardı.

Karşı cins olunca asla güvenleri yoktu.

Asya bunu seviyordu. Onu kıskandıkları zaman veya kısıtlandığı zaman bunu bir sevgi göstergesi olduğunu düşünüp şımarırdı.

İnsanın elinde olmadan oluyordu bu. Mesela bende Toygu'yu genelde kıskanırdım ama bunun dozunu bilirdim.

Benim kıskançlıklarımın kimseye zararı yoktu. Ama onların kısıtlamaları ve kıskançlıkları beni bitiriyordu.

Şimdi ise Araf'a duygularım değişirse bu benim içinde onun içinde iyi olmazdı.

Dışarı çıktığımızda üzerimize vuran soğuk hava içimi titremişti.

Havalar soğumaya başlıyordu ama ben hala buna uygun kombinler yapmamakta ısrarcıydım.

Havalar soğumaya başlıyordu ama ben hala buna uygun kombinler yapmamakta ısrarcıydım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Önceki bölümlerden hatırlamayanlar olur diye koydum :)

Ellerimi cebime koyarken onlarla birlikte yürümeye başlamıştım. Şeyda yanımda yürürken beyaz sweatini bana vermişti. Gülümseyerek almıştım elinden.

Kolumdan çantayı çıkarıp tutması için ona verirken ceketimide vermiştim.

Beyaz sweati beyaz kazağımın üzerine geçirirken daha sıcak hissetmeye başlamıştım.

ADELE (DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin