(Hadise'nin Anlatımıyla)
Kaan'ın yanına gitmiştim. Bana da rahat girebileyim diye anahtarı vermişti, çünkü bugün geleceğimi biliyordu. Anahtarlığı ayakkabılığa bıraktım ve içeri girdim. Biraz daha iyiydi en azından yanaklarının kızarıklığı gitmişti. İçeride sakin sakin benekle oturuyordu. Yanlarına gittim.
Hadise: nasılsın kaan?
Kaan: iyiyim hadise sen nasılsın?
Hadise: bende iyiyim nasıl olsun.
Kaan: Acunla anlaşabildiniz mi?
Hadise; Anlaştık ayın on beşinde çekimlere gidiyorum
Kaan: ee diğer juriler kim?
Hadise: murda, mero, eypio
Kaan: aa hepsinde dinlerim
Hadise: bende8. Gün sonra........
(Hadisenin Anlatımıyla)
Giyinmistim artık o ses setine hazırdım. Kaandan mesaj gelmişti. 'Kapının önündeyim' yazıyordu. Bende 'geliyorum' yazdim ve çıktım evden. Asansörün önündeki aynada kendimi gördüm, çok güzel olmuştum.Hemen asansöre bindim.
Bugün beni Kaan alacaktı, öyle anlaşmıştık dün. Gene nasıl oluyorsa kaan'la beraber gidiyorduk. Ben anlamıyordum. Biz neydik? Sevgili miydik? Yoksa yakın bir arkadaş mıydık? Neydik biz? Bilmiyordum. Ama Kaanla vakit geçirmek ger zaman bana iyi geliyordu. Bugün kaanla tanışmamızın 1. Ayıydı. 1 ay olmuştu. Ve ben ilk defa sadece 1 ay önce tanıştığım birine bu kadar yakındım. Her neyse dedim içimden Kaan beni evin önünde bekliyordu.
Kaan:Günaydıııınnnn
Hadise:Günaydıınnn
Kaan: çok güzel olmuşsun, popçu olabilirsin ama tam rapçi havası var ya.
Gülümsedim
Hadise: rapci mi olsaydım acaba
Kaan:galiba artık biraz geç
Hadise: galiba... Adımız popcuya çıkmış bi kere.
Ikimizde güldük..
Kaan: hadi gidelim
Hadise: tamam15 dk sonra
Kaan: bugün trafik acıkmış erken geldik.
Hadise: ee tabi saat daha 07.30
Kaan: doğru
Hadise: ben gideyim şimdi içeri sende sete git olur mu?
Kaan: tamam
Hadise: hadi bye
Kaan: bye bye(Kaan'ın anlatımıyla)
Simdi kendi setime gidiyordum. Varmak üzereydim ama halen aklım hadisedeydi. Çok güzel bir kadındı. Acaba sevgili olabilir miydik? Bana bu kadar yakın olduğuna göre sevgilisi yoktur herhalde diye düşündüm. Bir röportajında sevgilim olsa da paylaşmam demişti. Acaba var mıydı? Yoktur dedim ve düşünmeyi bıraktım. Artık arabayı park etmem lazımdı.............................................................
Bu bölüm de burada bitti umarım beğenirsiniz.🥰❤️