זה בטח מוזר לכתוב את זה עכשיו כי עוד כמה חודשים כל הקוראים של הפאנפיק יקראו את הפרקים ברצף וזה ישמע להם מוזר אבל אלה החמודים שקוראים מעכשיו בבקשה תקראו את הפסקה האחרונה של הפרק הקודם בשביל להישאר בעניינים, בוורד במחשב אצלי הכל בפרק אחד אז זה לא מרגיש מקוטע אבל בווטפאד לא רציתי להכביד יותר מידי בפרק אחד אז זה מפוצל
-אחד מהתוקפים החל לדבר אל אוזנייה שהייתה בידו בעודו רץ קדימה, "הם פה תברחו" התריע לאחרים. הארי השתדל לעקוף אותם אך השני הוציא את האקדח שהיה ברשותו והחל לירות בעיוורון מאחוריו אל עבר הארי שנאלץ לרוץ בזיגזג על מנת לא להיפגע, מעשה שהאט את קצב ריצתו.
לא היה לו זמן להביט בקליעים אך לפי ההתנפצויות שהותירו מאחוריהם הוא הניח שאם יפגע לא יוכל לצאת מזה בשלום. אחריי הכל מדובר בנשק לא חוקי, זה לא היה אקדח רגיל.
"כוסעמק" הוא פלט בזמן שנתקע בכמה מיצגים בשל תזוזותיו הבלתי צפויות ונאלץ להשאיר בריצה מתמדת.הבורחים פנו חדות ימינה והחלו לטפס במדרגות שהארי לא הבחין בהן מקודם. בצעדים קטנים ומהירים הוא הצליח להדביק את הפער בינו לבין אחד מהם ושלח את ידו במכה אל גבו התחתון בניסיון להפיל אותו. האיש איבד שיווי המשקל לרגע והארי ניסה לגנוב ממנו את האקדח, אך בשל גרם המדרגות הצר והמעקה הלא נוח, האקדח החליק ונפל אל הרצפה שלמטה.
האיש לא השתהה והמשיך לעקוב אחריי חברו בריצה אל הדלת שפרץ בבעיטה כששלושתם יצאו אל אוויר הגג הקריר שפילח את ריאותיהם במכה. הם המשיכו לרוץ עד שהגיעו אל קצה הגג והארי הוציא את אקדחו בשליפה מיומנת, "אין לכם לאן ללכת" הוא קרא אליהם בתיגר, מאיים עליהם בזמן שנדחקו אל הקצה. שיערו התפזר ברוח ובאור הירח ניתן היה לראות את השריטות על חליפתו ואת כתם הדם על ידו עוד מלפניי. נעליו השתפשפו בלכלוך וכפתורי החליפה נפתחו, חושפים חלקם מסוימים משריריו.
הם הביטו בו במבטים לא מפוענחים, "אתה לא תירה אלינו" אחד מהם קבע בביטחון בזמן שהשני התכופף אל הרצפה והחל להתעסק עם משהו שלא יכל לראות בחושך הלילה. הוא שלף גם הוא את אקדחו כנגד הארי שלא נרתע למראה פעולה זו.
"לא" הארי הודה, "אבל זה לא הופך אותי לפחות מסוכן" הזהיר והחל להתקרב אליהם בצעדים קטנים ובמבט מתוח. הוא היה במרחק כמה מטרים בודדים כששמע קול התנפצות ואחריו צעקות. הוא לא הסיר את מבטו מהם אך מחשבותיו נדדו בין רגע אל קולות ההמולה, ודאגה קטנה על לואי שאולי נפגע צצה במוחו.
YOU ARE READING
גייז בשחור // לארי סטיילינסון
Fanfiction[הושלם] שני טיפשים מאוהבים בחליפות וחתול שמנסים להציל את העולם. כמה מתוק, לא?