'Seviyorum diyorum kızım." Dediğim an Meral yerinde zıplayarak konuşmaya başladı.
'Oha lan. Sen bizim şu askerde olan, akif abiyi mi lan biliyodum. Biliyoooodduuuuum."Meralin cırlamasıyla ona sinirli sinirli bakış attım. Biraz daha bağırırsa bütün mahalle duyacaktı.
"Meral biraz daha bağırırsan bütün mahalle öğrenecek canım arkadaşım!!"
Dedikten sonra Meral yalandan siniriyle konuśmaya başladı."İyi be bağırmıyom heyecanlanmıştım şurada azıcık neyse sen sevdiğini ne zaman anladın şimdi ??"
Demesiyle kısık bir sesle konuştum."O gittikten sonra eksik hissettim. Kalbime bişeyler oldu. Abimle Akif konuşurken sesini duydum bi gün o gün anladım. O gün sesini duyduğumda ses kaydı aldım onların konuşmalarını benimle samimi değildi o zaten eskiden konuşurdu,selam verirdi en azından şimdi unutmuştur beni belkide neyse o gece ses kaydını dinleyerek uyudum ağlaya,ağlaya ben onu seviyorum Meral seviyodumda ben ona liseye ilk başladığım zamanlarda bile aşıktım. Ama o senin 'abin sayılır' diyodum kendime. Neysee" demem ile Meral telefona gelen mesaja bakıp
"Kızım duygusal,duygusal konuşma tamam hadi abin eve çağırıyor. sende git hem 2gün sonra sevdiceğin gelecek o zaman bakarız sana aşık ederiz onu sana sen dert etme" ,dedi. Meral benim moralinin düzelmsi için ben koltuktan ayağa kalkıp dış kapıya kadar yürüdüm Meral arkamdan gelip kapıyı açtı.
"Hadi bebişim sen git istersen eve bırakıyım mı seni?"
Ben ayakkabılarımı giyerken konuştum.
"Yok yavru sen gir içeri ben giderim."Diyip elimdeki montunu üzerime geçirdim.
Meral arkamdan kapıyı kapatırken bende telefonda gezinerek eve doğru yürüdüm.Bir ara düşme tehlikesi yaşamama rağmen eve sağsalim gelmiştim. Ayakkabılarımı çıkarıp eve girdim çantamı vestiyere koydum. Tam o sırada
Abim ordan "sen yine benim montumu mu giydin Şeyma"diye bağırırken bende hızlıca o görmeden onun montunu üstümden çıkarıp."Yoo ben senin montunu ne yapıyım" diye seslenerek kendimi savundum ve salondan içeri girdim.
Abim kolunu omzuna atıp "gördüm seni gelirken yalan atma" diyip yalanımı gerçekliğe kavuşturmuştu. Konuyu değiştirerek
"Yarından sonra Akif abi burda mı yani" ,diye sordum."Evt sonunda bitirdi şu askerlik işini üstüne fazladan durmasaydı iyiydi ama işte bizim Akif dururmu?"
İçimden Durmaz tabi diye geçirirkwn Yavaş yavaş düşüncelere dalmıştım.Zaman nasıl geçti diye düşünmeye başlamıştım yirmibir yaşındayken askere gitmişti biraz geç olmuştu ama gitti askerliği bitti ama o oraya bir buçuk sene daha iş yaptı şuan yirmiüç yaşında ama bir-iki ay sonra 24 olacaktı. Gülüşü düştü aklıma kendi kendime sırıtıp durdum. Yarından sonra buradaydı hâlâ inanmıyordum.
Abimde benim sırıtıp durmama karşı "niye sırıtıyosun sen kendi kendine?" diye sorup televizyonda gezinmeye başladı.
"Hiiç neyse ben uyuyacağım sen de uyu ses çıkarma annemler uyanmasın" diyerek odama doğru yürüdüm. Elimdeki telefondan saate baktığımda saatin baya geç olduğunu gördüm."Hadi sana iyi uykular değişik" ,dedi arkamdan.Bana genel olarak hep değişik derdi bende ona huysuz derdim.
"İyi geceler huysuz."diyerek konuşmamızı sonlardırdım.
Rutin işlerimi halledip yatağa uzandım. Uzun uzun hayaller kurarak uykuya daldım.Yeni kurgu ile geldim gece kitabını yazmayı bıraktım ama yeni kurgum vaar önyargılı davranmayın kurgumu daha geliştiricem
Hadi görüşürüz canlar sınır
5 VOTE-5 YORUM
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ABİN SAYILIR!!
ChickLit'Abin sayılr'.Şeyma o senin 'abin sayılır' diyerek kendimi ne kadar darlasamda. Kalbimin öyle demediğini biliyordu beynim. Şeyma ile Akif'in aşk ve tutku içeren hayatı. !UYARI! +18 yetişkin içerik olabilir Küfür ve cinsellik olabil...