Saori szemszöge:
A bátyam nagyon furcsán kezdett el viselkedni amikor meglátta Bakugo-kunt. Csak nem ő volt az, aki azt a szörnyűséget művelte vele. Aztán inkább hagytam, ha akarja majd elmondja. Majd bementünk az osztályba és elfoglaltunk egy-egy helyet szerencsére volt úgy hely, hogy egymás közelébe és ne előre tudjunk ülni. Nem vagyok valami nagy barátkozó szóval inkább megfordultam és a bátyámmal kezdtem el beszélgetni.
-Te hallod amikor kint találkoztunk a srácokkal miért vágtál olyan bugyuta pofát?
- Mi szóltál bocs nem figyeltem. -ezt meg mi lelte soha nem mereng ennyire el és ez a nézése nem is olyan, mint aki fél inkább olyan, mint amikor valaki szerelmes.
-Neked bejön a szőke srác mi?
-Hogy mi ne már ennyire látszik?
-16 éve az iker bátyám vagy a másik felem persze hogy észreveszek ilyen dolgokat.
-Neked viszont a vörös jön be mi?
-Nem tagadom. -nevettem fel.
-Na de amikor előbb elmerengtél az kérdeztem, hogy ismered valahonnan a szőkét, hogy olyan buta képet vágtál. Csak nem ő volt, aki azt csinálta.
-Fúj dehogy akkor miért tetszene eszednél vagy?
-Mit tudjam én. Bár van benne valami.
-Te ütődött vagy húgi. Amúgy meg ő mentett meg.
-Ó, így már értem akkor ő a titokzatos szőke herceged?
-Igen mondhatni. Örülök, hogy újra találkoztam vele majd meg kell még egyszer köszönnöm amit tett. Meg így végre megtudtam a nevét is. -áradozott szerelmesen.
-HELLÓ OSZTÁLY MEGJÖTTEM ÉN PRECENT MIC AZ OSZTÁLYFŐNÖKÖTÖK. -jött be üvöltve az ofő és hát nem kicsit ilyedet meg mindenki.
-Tanár úr-állt fel egy farkas lány-tudom, hogy önnek a nagy hangja a képessége, de megtenné, hogy egy kicsit lejjebb venné a hangerőt, mert félig farkasként nagyon fájdalmas a fülemnek. -és ekkor valami fura módon a tanár elkezdett üvöltözés nélkül beszélni.
-Rendben elnézést csak már hozzászoktam, hogy így beszélek.
-Köszönöm.
-Na akkor diákok leendő hősök kérek mindenkit mutatkozzon be. -Mindenki szépen sorjában felált elmondta nevét és mondott magáról egy pár dolgot. Aztán rám került a sor így feláltam és neki kezdtem.
-Helló mindenkinek Saori Takahashi a nevem a képességem a sötétség, aminek több fázisa is van, de jelen pillanatban csak, mint egy sötét köd úgy tudom irányítani. -ekkor be is mutattam majd folytattam tovább mondani valómat. -Van egy ikertesóm aki szintén ide jár, de majd ő bemutatja magát-vontam vállat. -Viselkedésem miatt lehet egy kicsit bunkónak zárkózottnak és beképzeltnek tűnők, de egyáltalán nem vagyok az és ha valaki barátkozni próbál velem szívesen fogadom. Azt hiszem ennyi örülök, hogy megismerhetlek titeket. -majd vissza ültem a helyemre ezután bátyám zárta a sort hisz mögötte már nem ült senki.
-Sziasztok! Tamaki Takahashi vagyok Saori iker bátya nem tudok sok mindent mondani és igazság az hogy egy kicsit félek tarságában beszélni mert történtek velem olyan dolgok amik miatt nem szívesen csinálom viszont valahogy mégis túl akarom magam tenne rajta és segíteni szeretnék majd a jövőben az akkori fiataloknak hogy velük ne történjen hasonló. Az egyik képességem hasonló Saoriéhoz csak nekem a sötétség úgy viselkedik, mint egy szárny. -ekkor elő hívta gyönyörű fekete szárnyait nem is értem miért nem hagyja kint folyton hisz olyan jól áll neki. -Azt hiszem ennyi köszönöm, hogy végig hallgattatok.
ESTÁS LEYENDO
Az Új Suli
RomanceSaori Takahasi és ikertestvére Tamaki felvételt nyernek a UA gimnáziumba. És így elkezdődik az életük hőstanoncként ha érdekel mi fog történni velük tarts velem. Sziasztok! A történet a Boku no Hero Academia alapján íródik egy kivételel a megszokot...