|MUTSUZ|

977 55 15
                                    

Abi o kadar kötü ki fic, nereleri değiştireceğimi şaşırdım sşdmwşdmwşd

+++

~Y~

Jungkook'un odama girip çıkardığı patırtı kütürtülerle gözlerimi sabaha açtım.

"Oh, uyandın mı?" dedi açık olan gözlerimi fark edip.

"Hayır, hâlâ uyuyorum..." derken yorganı suratıma çektim ışıktan rahatsız olup.

"Kolay gelsin!" diye bağırınca ofladım.

Bir şey arıyordu, aşırı rahatsız edici bir şekilde gürültü yaparak...

"Her ne arıyorsan beni rahatsız etmeden ara çocuk..."

"Namjoon hyungun dün sana verdiği kravatı arıyorum!"

"Bağırarak konuşma. Gardolabımın içinde."

Sanki bilerek yapar gibi sertçe gardolabımın kapağını açtı ve kravatı bulup, sertçe geri kapattı. Sinirli bir şekilde onu izlerken odamın kapısına gitti ve tek eli ile kulbunu tutarken gülerek bana baktı.

"Ayrıca seni uyandırmamı da istedi!" dedi diyerek sertçe kapıyı kapattı, aferin sana çocuk başardın...

***

"Günaydın!"

Cevap vermeden masaya oturdum ve çatalımı sosie batırıp kızarmış ekmeğimin arasına koyduktan sonra büyük bir ısırık aldım.

"Bugün tamamen boşuz ve ben bir şeyler yapalım istiyorum."

Hoseok'un bu neşesi asla bitmiyordu, bazen gerçekten odunmuşum gibi hissediyordum.

"Yayın yapabiliriz!" diye dedi aynı anda Taehyung ve Jungkook, yayın yapmayı cidden çok seviyorlardı.

"Hep yayın yapıyoruz, farklı bir şey yapalım."

Jimin hem haklı, hem de haksızdı. Hiçbir şey yapasım gelmiyordu, oturduğum yerden yayın yapmak en iyisiydi.

Üyeler tartışırken Namjoon sakince araya girerek beni bu rahatsız edici gürültüden kurtardı. Başını eğip kıstığı gözleriyle telefonuna bakarken konuştu.

"Üzgünüm çocuklar ama Bang başkan bizi şirkete çağırıyor, toplantı yapmamız gerekiyormuş."

Harika...

+++

ABİ KALEMİM NE KADAR KÖTÜYMÜŞ YA

Oy atmayı, yorum yapmayı ve beni takip etmiyorsanız da sakın takip etmeyi unutmayın. Öpüldünüzz efenim💜💅🏻

𝐋𝐢𝐭𝐭𝐥𝐞 𝐅𝐮𝐧𝐤𝐲 | 𝐓𝐚𝐞𝐋𝐢𝐜𝐞Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin