Part 5

1.3K 111 3
                                    

Jungkook လည်းပြန်သွားတော့ yoon လည်းဒီအဖြစ်အပျက်တွေအကြောင်းတွေးမိတယ်....လွန်ခဲ့တဲ့နှစ်နှစ်နဲ့အခုထိ....yoon တို့ခွဲခွာခဲ့ရတာတွေ...ပြန်ပေါင်းစည်းချင်တော့လည်း...အချိန်ခဏ တည်းနဲ့.... ကို က yoon ကိုအရမ်းလွယ်တဲ့မိန်းမလို့များကောက်ချက်ချသွားလေမလား...?..yoon ဒီလို ကို့ ကိုပြန်လက်ခံလိုက်ရတာက...သူ့ကိုအရမ်းချစ်လို့ဆိုတာ....ကို..တစ်ယောက်သိမှသိပါ့မလား.....ဘာပဲဖြစ်ဖြစ်ပါ...ချစ်ရတဲ့သူနဲ့ပြန်လည်ပေါင်းစည်းရတဲ့ ခံစားချက်က ဘယ်အရာနဲ့ မှ နှိုင်းယှဥ်လို့မရ......
Yoon စိတ်တွေပျော်နေသည်...........ထိုအချိန်..

ကလင်...ကလင်..
Yoon ph မြည်သံဖြစ်သည်.....

Yoon: ဟုတ်..Appa.. yoon ကိုဘာပြောစရာရှိလို့လဲ....

Appa: ဟုတ်တယ် yoon....ဒီနေ့တော့ appa ပြောတာကိုသမီးငြင်းလို့မရတော့ဘူး....
Appa ကသမီးလိုချင်တာ... လုပ်ချင်တာတွေ မှန်သမျှ..အကုန်လုပ်ပေးတာ သမီးအသိဆုံး..ဟုတ်တယ်နော်.....

Yoon: yoon.. သိပါတယ် Appa...

Yoon တစ်ယောက်..ရင်ထဲတွင် ဟာကနဲဖြစ်သွားသည်...Appa က yoon ကိုဘာများပြောမလို့ပါလိမ့်.....

Appa: အဲ့တော့.... appa ဘာပြောပြော yoon လက်ခံမယ်လို့ appa ကိုကတိပေးပါ......သမီး ကတိပေးမှ appa ဆက်ပြောမယ်....ပြီးတော့ သမီးသိထားပါ...appa ကသမီးအတွက်မကောင်းတာဘာတစ်ခုမှမလုပ်ဘူး....

Yoon: yoon သိပါတယ် appa....yoon ကတိပေးပါတယ်...

Yoon ကသမီးလိမ်မာလေးမို့....appa ကိုကတိသာပေးလိုက်ရသည်...အကြောင်းအရာကို ကားအခုထိမပြောရသေးတော့...ထိတ်လန့်နေမိသည်.....

Appa: .ဟုတ်ပြီ...yoon... သမီးလိမ်မာတာ appa သိပါတယ်...ဘာရယ်တော့မဟုတ်ဘူး....ဒီနေ့ညနေ...6:30 မှာ Jeon family တို့ အိမ်ကို appa တို့သွားရမယ်..Royal family 5 ခုရဲ့ တွေ့ဆုံပွဲ...ရှင်းရှင်းပြောရရင်တော့ dinner... yoon ကလွန်ခဲ့တဲ့နှစ်နှစ်ကတည်းက သူတို့ချိန်းရင်...အမြဲငြင်းခဲ့တော့ appa ကဒီတစ်ခါတော့ သမီးကိုခေါ်လာခဲ့မယ်လို့ CEO တွေကတိပေးထားလို့ပါ...yoon

Yoon ရင်ထဲကအလုံးကြီးအခုမှပဲ..ကျသွားတော့သည်...လွန်ခဲ့တဲ့နှစ်နှစ်က..dinner ပွဲတွေကို yoon ငြင်းခဲ့တယ်ဆိုတာ...jungkook ရဲ့ family နဲ့ dinner မှာ..Jeon CEO ကသူ့သားအကြောင်းပြောခဲ့သည်ရှိသော်...yoon. မခံစားချင် လို့ဖြစ်သည်...အဲ့အချိန်တုန်းက yoon နဲ့ ကိုနဲ့ ဝေးးနေခဲ့တယ်မဟုတ်ပါလား.....

RAINY LOVE✔✔ [Completed]Where stories live. Discover now