23. Jakie mają o nim/niej zdanie Twoi rodzice

203 14 0
                                    

3/8

Tony💰

Jako że jest między wami kilkuletnia różnica wieku twoim rodzicom to na początku trochę przeszkadzało. Później jednak się przyzwyczaili i polubili go w szczególności że to Tony Stark. Kto nie lubi Tonego Starka?

Steve🇺🇸

Twoja mama go pokochała, sądzi że ma wielkie serce i nigdy cię nie zrani. Twój ojciec na początku sceptycznie do niego podchodził ale podobała mu się jego siła i męskość.

Thor⚡

Twoja matka na początku była zaskoczona że twoim chłopakiem jest bóg piorunów i niezbyt go lubiła ale przekonał ją swoim poczuciem humoru. Twój ojciec nie żyje ale sądzisz ze gdyby żył i mógł poznać Thora nigdy by go do domu nie wpuścił.

Peter🕷️

Jako że Twoi rodzice nie żyją i mieszkasz u Tonego to on jest twoim prawnym opiekunem. Twój wujek kocha Petera jak własnego syna więc o to czy zaakceptuje wasz związek nie musiałaś się martwić.

Bucky❄️

Największym problem była buoniczna ręka. Gdy Twoi rodzice go pierwszy raz zobaczyli pomyśleli że to jakiś huligan z ulicy. Ale gdy go lepiej poznali polubili go. Twój ojciec go wręcz pokochał ponieważ też był kiedyś w wojsku. Mieli wiele wspólnych tematów do rozmów. Twoja matka pomyślała że skoro go kochasz to musi być wspaniały.

Loki🐍

Twoi rodzice już dawno nie żyją więc nie musisz się martwić ich zdaniem.

Peter Quill🎶

Twój ojciec uważa go za mięczaka ale bardzo liczy się z twoim zdaniem. Nie jest do końca pewny czy nadaje się na dobrego męża i ojca w przyszłości. Twoja matka Uwielbia jego gust muzyczny więc od razu go polubiła.

Sam🦅

Twój ojciec na początku średnio go polubił ale podoba mu się to że Sam pomaga avengersów. Uważa że jest odważny i bardzo sobie to w nim ceni. Twoja matka nie żyje.

Natasha🔫

Od bardzo dawna nie utrzymujesz kontaktu z rodzicami jednak przedstawiłaś ją swój u bratu. Balas się że będzie na nią leciał ale obiecał si że spróbuję się nie zakochać. Twój brat od razu polubił Natashe chociaż na początku trochę się jej bał.


Preferencje Marvel Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz