Gözlerime inat gibi vuran ışıkla zar zor açtım ama açmaz olaydım bu odanın hali neydi böyle?
Her yer birbirine girmiş dolaplar dağılmış ve bu dağınıklıktan anlaşıldığı kadarıyla... EVE HIRSIZ GİRMİŞ!
Hızla yataktan kalkıp kendime gelebilmek için elimi yüzümü yıkadım diğer odaları da karıştırmış mı diye bakmak için odadan çıkıp odama yakın olan İdil'in odasına gireceğim sıra da aşağıdan sesler gelmeye başladı sanki evde biri yemek yapıyormuş tarzı takır tukur. Cesaretimi toplayıp odamdan her hangi bir sopa alarak ses çıkarmadan merdivenlerden inmeye başladım.
İndikçe sesler artıyordu ve bununla beraber korkumda artıyordu salona vardığım da etraf topluydu. AllahAllah galiba hırsız bana kıyamamışı salonu toplamıştı. Bu saçma düşüncelerden kurtulup mutfağa doğru yavaşça yürümeye başladım elimde ki sopayı vurmak için havaya kaldırdığım sıra da karşımda gördüğüm kişi ile şok'a girdim.
Bu gerçek olamazdı değil mi? Ne yani kuzenim benim yaşadığım yeri bulmuş ve yanıma mi gelmişti? Galiba rüya görüyordum. Ben bunları düşünürken birden konuşmaya başladı.
"Ooo benim uykulu Kuzim uyanmış günaydınlar efenimm."
Diyerek sıkıca sarıldığın da bende ona şaşkın bir şekilde sarıldım. Kollarını indirip benden uzaklaştığı sıra da aklımda tek bir soru vardı. Direk ona sormak için ağzımı açtığım sıra da eliyle ağzımı kapatıp;
"Şuan hiç sorularını kaldıracak halim yok çok yorgunum." Dedi ve masayı hazırlamak için önüne döndü. Demeyi unutmuş olabilirim kuzenim çok güzel yemek yapar. Arkamı dönüp yukarı kata çıkacağım sıra da ;
"Kız zilli nereye yemek yicektik. " diye bağırınca bende;
"İZİN VERİRSEN ÜSTÜMÜ DEĞİŞTİRİP ÖYLE YİCEM CANIM KUZENİM!"Diye bağırıp merdivenleri hızla çıktım. Odama girip üstümü değiştirdim. Ardından saçlarımı tarayıp alt kata indiğim de mis gibi menemen kokuyordu. ona;
"Bakıyorum da yine döktürmüşsün."dedim.
"Tabi kızım ne sandın, sen onu bunu geçte senin okula kayıt olmam lazım artık seninleyim."
diyince birden ağzıma attığım lokma boğazım da kaldı. Sırtıma vurarak;"Helal biriciğim helal geçti. " dedi ve sinir bozucu bir şekilde sırıttı.
" çok kötüsün! Okul işini de ayarlarız sorun yok aynı sınıfa gidiyoruz sonuçta ama bir sorun var ."
dedim ve yutkundum. Ne sorunu dercesine yüzüme baktığı sıra da ;
"Nerede kalacaksın? " Dediğim de güldü ve ağzına bir lokma attı. Ona cevap bekliyorum bakışları attığım sıra da ;
"Ay minik serçe bu kadar mal olamazsın ? Bura da tabi ki kocaman ev bana da verin bir oda nolacak yani ?"
Dediğinde peki anlamında kafamı salladım.
" Zaten geç kaldım, hadi hazırlan bari kalan derslere girelim."
diyip odama çıktım. Oda bavulunu alıp misafir odasına girdi. Hemen üstümü değiştirip çantamı hazırladım. Odadan çıkıp salonda beklemeye başladığım sıra da kapı tıkladı . Kalkıp kapıyı açtığım da;
"Hadi be kızım 2 saattir bekliyorum burada hala hazırlanamadın mı ?!"
Ona öldürücü bakışlar atıp ayakkabılarımı giydim. Ben salonda hazırlansın çıksın diye beklerken beyefendi kapı da beni bekliyormuş ah ne âlaa...
Okula vardığımız da birden durup;
"Kız ben korktum ya!"
dedi ilkokul çocukları gibi ve ardından gülmeye başladı. Ona göz devirip okula doğru yürümeye başladığım sıra da onun gelmediğini gördüm. Arka mi dönüp baktığım da etrafa bakınıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ani Dönüşüm
Science FictionARA VERİLDİ. KENDİMİ HAZIR HİSSEDİNCE YENİLEYEREK DÖNECEĞİM. Yanıma kadar gelip yüzüme doğru eğildi ve gülüp konuşmaya devam etti. "Kuzeninin ve tüm sevdiklerini de öldücereksin." Ailem. Arkadaşlarım. Hepsini o öldürmüştü. Ve öldürecekti de!.. Norma...