Part 1. Fire

406 18 4
                                    

-Merry,hajde molim te!

-Ne mogu...

-Daj Mer, hajde,pa najbolja si mi frendica. Molim te!

-Aaa Mad-pokriva glavu jastukom-ok idem al' samo zato jer si mi najfrendica

-Jeeij Mer najbolja si!!- crnokosa djevojka skoči u vis i zagrli svoju drugaricu.
Lepršavim korakom krenuše niz hodnik i zaustavise se pokraj vrata na kojima piše "Upraviteljica". Lagano pokucaše i uđoše zajedno.
-Hej teta Cara!-zajedno uskliknuše djevojke.
-Merry,Madison,izvolite-upraviteljica će milim glasom.
-Teta,moramo u shooping centar,pusti nas molim te-neoklijevajući reče vitka brineta
-Može ali ako se vratite za dva sata

-Možee,idemo teta Cara-uglas rekoše drugarice.

Krenuše zajedno u shooping centar udaljen oko 15 minuta od sirotišta. Da,Merry i Madison žive u sirotištu. Merry je tu od rođenja. Svih 17 rođendana je proslavila tu u sirotištu "Sun" bez ijednog roditelja. Po rođenju roditelji su je ostavili pod izgovorom da se slučajno desilo i da je ne žele. Smatra ih monstrumima koji ne znaju da su ostavili najljepše blago. Nikada im to neće oprostiti. Iako je veoma lijepa i uvijek nasmijana nije imala mnogo prijatelja. Najbolja prijateljica joj je Madison,iste sudbine kao i ona. Nikad se nije zaljubila,ali često misli na princa njenih snova,jer se nada da će jednom iz snova pobjeći njoj na javu.

-Hej Mer,šta misliš na onu tamo-Madison je pokazivala na srebrnu narukvicu sa natpisom "For you,N ♥"
-Može,hajde plati i idemo.

Zašto baš N ? Pa Mad je zaljubljena u jednog dečka iz sirotišta. Niall Horan. Došao je sa 8 godina. Roditelji su vili previše siromašni pa su ga poslali u sirotište. Bliži se njegov rođendan i svi iz doma su pozvani a Mad hoće da ga iznenadi.

-Mad,idemo u dom,teta Cara će se brinuti.

Na povratku u sirotište sreli su mnogo automobila hitne pomoći i policije. Potrčali su u dom da vide šta se desilo.

-'ej ti šta se događa ovde-Merry upita djevojku koja je bila ispred doma

-VATRA!Svi bježite unutra,u susjednom domu je izbio požar.

Djevojka reče i pohita unutra. Iz doma izleti plavokosi dečko sav mokar i zadihan:

-Nee! Gdje je!? Pomozite mi!

---------------------------------------------------------------

Heey,my first story.
Evo ovo je moja prva priča na Wattpadu, pisala sam par na FB-u i mnogima se dopalo.
Nadam se da će i ova.
Hope you like that!!
Hvala Ella_story na coveru <3

VOTE-COMMENT
Ly

My life with JBWhere stories live. Discover now