MEZARLIK
Geceleri mezarlıkta yürümekten nefret ediyorum,çünkü gerçekten çok karanlık ve kendi mezarımı bulmak çok zaman alıyor.
KIZ ARKADAŞ
Yeni kız arkadaşım ile beraber caddenin karşısından geçip eve geldim ve onu babamla tanıştırdım.Babam bana korku dolu gözlerle bakıyordu ve şöyle dedi: ''Hangi arkadaş!?''
KARDEŞİM...
Gece 03:00'da uyumak için yatak odama gitmeden önce dişlerimi fırçalamak için banyoya gittim.Diş fırçamı yere düşürdüm eğildim ve yerden aldım,kalktığımda duvarda ''odaya gitme!'' yazıyordu,küçük kardeşimin beni korkutmaya çalıştığını düşündüm.Odama gittiğimde yatağımın üstünde ceset vardı.Yatağımdaki ölüyü tanıyordum,kardeşimdi...
KAZAZEDE ELBİSESİ
Uyurken yanıma doğru sokulup;''uyuyamıyorum.'' dedi. Bir anda uyandım öldürülürken üzerinde olan elbiseye sarılmışım...
FARKLI SURETLERDE GÖRÜNEN VARLIK
Annemin evde olduğunu biliyordum.Bilmediğim şeyse yolun karşısında gördüğüm anneme tıpatıp benzeyen kadının benden ne istediğiydi!?
CAMA TIKLAMASIYLA UYANDIM
Zemin katta oturuyorduk.O gece birinin cama tıklamasıyla uyandım.Yan evdeki arkadaşımın yine partiden geç döndüğünü düşünerek cama açmak için ayağa kalktım fakat elimi uzattığımda yine cama tıkladığını duydum,o an tıklamanın pencereden değil tam arkamdaki aynadan geldiğini duydum.
BELLİ BELİRSİZ KIKIRDAMALAR
Karanlık bir odada bebeği ayağımda sallarken üzerinde belli belirsiz gölgeler oluşuyor.Derin uykulu olan bebeğim ise aniden kıkırdamaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Korku Hikayeleri Ve Bilgiler
TerrorKorku dediğimiz nedir? Yatağımızın altında ki canavar mı? Ya da dolabımızın arasından bizi izleyen, bizi bekleyen biri midir?...Korku nedir?Korku daha fazlasıdır...