Nxënesit: Bravo,Bravo ju lumtë:Daffy,Aless
Profi: Ju lumtë bravo 5 e keni hahahahahah .
-Une edhe Aless faleminderit shummmm hahahah më te miret jemi ne te dy dhe u perqafum ishte hera e pare qe u parqafum duke shikuar njeri-tjetrin o zot kurr nuk ka mu harru ky moment.
Cassandra:Mjafton Aless me kaqe dhe une po du me kendu me ty Prof a ka mundesi ?!
Profi:Ne rregull mundesh por javen tjeter per sot mjafton
-Qendresa qeshi edhe e shikonte se si ajo xhelezonte
Qendresa: Aless,Reli,Dafiy a po vini me dal me pi kafe
-Ateher e bom plan me shku te nje lokale se është afer shkolles shum te 4 se bashku dhe me një fjal jeme knaq tu fol tu bo hajgare edhe ka pak folshim per dashuri .Pastaj u bo nata edhe na u ngritem prej lokalit edhe u nisem per me shpi,duke ec u nal desa me relin te ni market une dhe ales nuk u nalem vazhdum me ec per shpi se u bo von edhe duke ec kesh tu rrzu por ales ma kapi doren e nuk em la me ra en tok u shikum ne sy edhe keshi ateher un nuk dita qysh me reagu edhe meta si e ngrit ,u kuqa shum e fill ja heka doren thash faleminderit qe em kape edhe e ula kryt.
Aless:Edhe une do te dergoj ne nje lokal shume te bukur. Pra kur them qe do te te dergoj, Nese do kur ke koh ti.
Une: Natyrisht qe dua, madje sa me shpejt ta bejme do te ishte shum bukur.
Aless: Ti a nuk ke te ftohet keshtu?
Une:Shume kam te ftohet, por aq shume u mundova e te vishem bukur.
Aless: Ti edhe ashtu qdo here je e bukur, nuk ka nevoje te lodhesh me gjera te tilla.
Une: Faleminderit dhe ti je shum shummmm I mir .Erdhem te banesa ime
Aless: Ju lutem! Nderi eshte imi
Une: Natem e mire!
Aless: Gjithashtu!
-Ai u largua dhe une hyra brenda dhe shkova menjehere ne dhomen time.Pa u nderruar u hodha ne shtrat dhe per nje cast mendova per te.C'budallallek!Me pas nuk me mori gjumi dola jasht qe te ec kur e ndegjova nje ze duke me therritur e ktheva koken e shikova ishte Aless .
Aless : Dafina...
Un:Aless...
Aless: Qkemi..
Une: Qkemi qfare pune ke këtu?
Aless: Ashtu dola te ec, u takum rastësisht pra.
Une: Hahahaha Rastësisht ...
Aless: Por në fakt jam i uritur shum. A do te më shoqëroni ?
Une: Për mua nuk ka problem bën. Por do të shkojmë në vendin që dua unë
Aless: Në rrengull. Engjulli im
Une: Emmmm mos me therrit tlutem më engjull se nuk me pelqen si tingellon te dergoj un tek nje vend,me beso shum mir i bjen tostat mase edhe ti i do shum
Aless: Nrregull shefe hahahah
Une: hahaha Nrregull
-Shkuam pet te ngren tostat ishin shum te mira e bem qe ai te me tregoj diqka per veten e tij edhe une per veten time.
Une: Te bej nje pytje nese ka mundesi !?
Alessi: Nrregull vazhdo?
Une: Qka nese un kam deshir te jesh shoku ime me I mir ne bote a do te me pranoje si shoqe e jo si presonin qe e don .!
-Alessi me shikoi ne sy thash mos bera gabim se i thash ashtu por un isha e re nuk kisha deshir te kisha lidhje prandaj doja ta dija ishallah thot po si shoqe edhe un kam deshir te kam ty ivvv se fillim kur e kam pa vertet me ka pelqy shum por tash qe e njoh me shum nuk e di me shum me pelqen te rri me te por te jemi si shok edhe kur po fol per vet sot me shum po me rrihet a thu qka po thot bre !?
Alessi: Offf Dafii qfar pytje e bon thash mos po thu nja sen tjera ma te mir Nrregull është por ma thuj te verteten ama doren njeher shko qysh rreh zemra ime per ty por e di qe nuk deshiron te kesh lidhje deri sa te perfundosh shkollen por besom se gjithmoni me ty jam Nrregull .
Une: A desheron te vish me mu per mbramjen e matures
Alessi: Qysh jo un deshta me te pyt hahaha une do vi te të marr mos u merizt do te jet shum bukur.
Une: A të shkojmë tani në shtëpi .
-Mberrita ne shpi kur e pash motren time te vogel e kishte zën gjumi në dhomen e ditës e therrita nuk u zgjua dhe shkova në dhom mora nje batanije e putha ne ball e ika per vete te fle.
U bë mengjesi,pash një ëndërr shum interesante sa qe as frym nuk mund te merrja aqe mir,kam pa ëndërr nje djal sa I mir ishte ai person por emrin nuk ja dija,nuk po mundem ta harroj shpresoja qe ta takoje nje dite sepse shpesh her ëndrrat bëhen ralitet dhe
"Ëndrra është gjysme e verteten".!🌌◽️
YOU ARE READING
Le te dashurohemi 🖇
Short StoryDy njerëz krejtësisht ndryshëm nga njëri tjetri.. që jetojnë në dy botë të ndryshme.. Cfarë mendoni se mund t'i bashkojë ? Rastësitë ? Absolutisht jo! Sepse rastësite nuk ekzistojmë. Sidomos kur bëhet fjalë për dashurine 🥴