|HIZLI OL|

688 54 2
                                    

Oy ve yorumlarınızı bekliyorum🙏🏻💜

+++

~L~

Gardolabımdan kıyafet seçmeye çalışıyordum. Yang başkan bizi toplantıya çağırmıştı ve hızlı olmamızı söylemişti.

Chaeyoung'un "Hani bu gün boştuk?" diye söylenişini duydum. Kesinlikle katılıyordum, bu toplantı da nereden çıkmıştı birden bire?

Önemli bir şey olmasını umarak altıma siyah bir kot şort giydim ve üstüme siyah bir tişört giyip, onun üstüne de siyah kot ceketimi geçirdim. Ayakkabı olarak yine siyahı tercih ettim. Kısa ve dümdüz olan saçlarıma aynadan baktım, kâküllerimi hafif düzelttim.

Kapısı zaten açık olan odamdan çıktığımda Jisoo ve Jennie hazırdı. Jisoo çilek desenli beyaz, uzun kollu bir elbise giymiş ve altına da beyaz spor ayakkabılar giymişti. Saçları düzdü.

Jennie ise üstüne toz pembe bir crop giymişti. Altında beyaz bir tayt ve ayaklarında da pembe şeritli beyaz ayakkabılar vardı. Saçlarını kusursuz bir topuz yapmıştı.

Gülerek "Yakıyorsun kızım!" dediğinde Jisoo ona katıldı. Dudaklarım yukarı doğru kıvrıldı onların çıkardığı komik seslere karşı.

"Hadi Chae!" diye bağırarak kapısını yumrukladım Chaeyoung'un.

"Geldim geldim patlama!"

Kızlar kıkırdarken gözlerimi devirdim, çok komik...

"Kadınsal meselelerin umrumda değil, beklemekten nefret ederim!"

Oflayarak kapısını açtığında gözlerim kamaşmıştı, her zamanki gibi çok tatlıydı. Kırmızı kısa kollu bir tişörtün altına gri bir etek giymiş, onun altına da beyaz çizmeler giymişti. Saçları dalgalıydı.

"Keşke sosyal medyaya gösterdiğin gibi kibar olsan Lalisa, erkeksi karizman umrumda değil!" diyerek yurdun kapısının yanındaki askılıktan onun üşümesine engel olacağından emin olduğum krem rengi hırkasını giydi.

"O bana trip mi attı az önce?" diyerek diğerlerine döndüm.

Jisoo "Hadi Lalisa!" diyerek sırtımden iteledi ve kapıyı açıp, yurttan çıkan Chaeyoung'un arkasından ilerledik.

+++

OLUM LAN

ÇOK ÖZLEMİŞİM LITTLE FUNKY LALISA'YI

Oy atmayı, yorum yapmayı ve beni takip etmiyorsanız da sakın takip etmeyi unutmayın. Öpüldünüzz efenim💜💅🏻

𝐋𝐢𝐭𝐭𝐥𝐞 𝐅𝐮𝐧𝐤𝐲 | 𝐓𝐚𝐞𝐋𝐢𝐜𝐞Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin