Herşeyden Habersiz

4.8K 88 21
                                    

Hayır , hayır Eylül başka bir şehirde okumanı istemiyorum. İstanbul gibi büyük bir şehir de bunu daha öncede söyledim kızım. Hadi ama anne lütfen Yagmurların ailesi bu durumu hic sorun etmemişler bile sen neden böyle yapıyorsun ? Korkmam normal değil mi Eylül benim tek varlığım sensin babanı kaybedeli daha iki sene oldu kızım şimdi sende başka bir şehire gidersen tek başıma yapabilirmiyim bilmiyorum ki , aklım hep sende kalır .

Anne biliyorum babamın yokluğuna henüz ben de alışamadım ama bunu kabullenmemiz gerek hem aklın ben de kalmsın her gün telefonla görüşürüz,ayrıca sen güçlü bir kadınsın kendi başına tabi ki de yapabilirsin. Sana benimle gel diyorum beraber gidelim diyorum şirketin başına başka birini bulsak anne hem sen İtanbul da ki şirketimizin başına geçersin olmaz mı ne dersin ?

- Burada ki işleri güvenip bırakabileceğim biri yok kızım hem İstanbulda ki şirketimizin başında Haldun bey duruyor biliyorsun babanın en yakın arkadaşıydı.

- Sen zaten haftada iki gün uçakla İstanbula gidip geliyorsun anne lütfen lütfen .

-Tamam Eylül izin veriyorum. Ama dediğin gibi hergün arayacaksın beni.

- Ah nadide sultan yerim seni yerim yerim yerim annelerin en güzeli. Tamam simdiden bütün şartların kabuldür.

-Canım benim inşallah herşey istediğin gibi olur. Neyse artık benim işe gitmem lazım çok öpüyorum seni.

-Bende seni annecim :*

Ah evet sonunda şuan sevinçten çıldırıyorum. Annem henüz kapıdan yeni çıkmıştı ki koşarak telefonuma sarıldım .Yağmur aç şu telefonu aç aç aç, Alo Yağmur bil bakalım büyük süpriz ne annem izin verdi evet evet evet seni yalnız bırakacağımı nasıl düşündün ahmak. Bende çok heyecanlanıyorum canım ay resmen üç gün sonra İstanbulda kendi evimizde kendi hayatımıza ilk adımımızı atacağız. Aynen bende sevinçten çıldırıyorum nasıl ikna ettiğimi bende anlayamadım. Ama başardık kızım gidiyoruz sonunda . Ah Nevin teyze bende seni seviyorum Yağmur annen de beni duydu umarım ah tamam canım bende seni seviyorum kocaman öptüm :*

Annemden izin alanı iki gün olmuştu zaman nasıl da çabuk geçiyor. Babam öleli de iki sene geçmişti daha dün gibi herşey zamanın hızına yetişmek ne mümkün. Sabah sabah neler düşünüyorum böyle bugün Pazar annem evde yataktan şu koca kıçımı kaldırıp Nadide sultana güzel bir kahvaltı hazırlıyım sonrada bol bol vakit geçiririz bugün Bursada ki son günüm. Eylül kalk artık şu yataktan kendi kendine ne konuşuyorsun sanırım şizofrene bağladım. Evet Nadide sultan kalk bakalım, annemin yanağına kocaman bi öpücük kondurdum o sıcacık gülümsemesiyle karşılık verdi annem o benim herşeyim .

-Günaydın bitanem benim sen sabah sabah kalkarmıydın bakıyım hele ki saatin sekizin de şaşırdım doğrusu :))

Ah anne ya kalkıyorum tabi bak hem sana mükemmel bir kahvaltı hazırladım. Hadi ben çayını koyarken sen de hazırlanıp aşağıya gel.

- Bak sen kızıma kahvaltı da hazırlamış tamam kuzum geliyorum şimdi.

Ee anne bugün kızının son günü nasıl vakit geçirmek istersin?

- Sen nasıl istersen güzelim benim .

O zaman alış veriş merkezine gidelim ne dersin?

- Peki kabul :))

Yüzümde kocaman bir gülümsemeyle kahvaltıma devam ettim. Kahvaltı bittikten sonra hazırlanıp evden çıktık. Evet yine dayanamayıp bir sürü kıyafet aldık annemle. Alış veriş tutkunuyduk anne kız. Saatler geçti ay çok yoruldum anne gidelim mi artık?

- Al benden de o kadar Eylül hem dinlenmen gerekiyor sabah altıda uçagınız var unuttun mu :))

Evet ya doğru sabah altı da uçuyoruz ://  Eve geldiğimizde saat sekizdi ve çok yorgundum ama valizlerime yeni aldığım kıyafetlirimi yerlistirmem gerekiyordu sonra kendimi yatağa fırlatabilirdim. Evet sonunda valizlerimi kapatmıştım. Sonunda yatağıma kavuşabildim yastıga başımı koyar koymaz uykuya daldım.

Heyecandan alarımdan önce kalktığıma inanamıyorum ki uykuya aşık olan ben gülünesi bi durum şahsen Neyse hemen bir duş alıp bir an önce hazırlanmalıyım saat 04:21 evet ne giymeliyim gardorabımı açtım ve siyah jean pantolonumu ve üzerine salaş bordo renkli kazağımı giymeye karar verdim. Saçlarımı da ev topuzu yapıp valizlerimi aşağıya indirdim. Annem çoktan kahvaltıyı hazırlamıştı hemen bişeyler atıştırıp hava alanına doğru yola çıktık.

- Bak Eylül İstanbula iner inmez beni arıyorsun sizi Haldun amcan karşılayacak ben evinizi ayarladım her haftada para gönderirim sana tamam mı güzelim benim .

Ah anne seni çok seviyorum tamam İstanbula iner inmez ararım seni.

-Yağmurlar nerdeymiş konuştunuz mu?

Evet, hava alanında bizi bekliyorlarmış.

- Tamam biz de on dakka ya orda oluruz zaten.

Ah annem ya en değerlim, herşeyim nasılda seviyorum seni bir bilsen :) Herşeyi ayarlamıs benim için ben yine düşüncelerime dalmışken annemin sesiyle geldim kendime in bakalım Eylül hanım geldik. Ben arabayı park edip geliyorum hemen .

Güvenlikten geçtikten sonra Yağmjra dogru koşmaya başladım uzun süre sarıldık birbirimize.

Nasılsın Eylülcüm ?

- İyiyim Nevin teyze siz nasılsınız ?

Bende iyiyim canım.

-Siz nasılsınız Ahmet amca ?

İyiyim Eylülcüm tesekkürler.

Annemde geldi Nevin teyzeyle kucakladılar birbirlerini. Ahmet amca işlemlerimizi halletikten sonra ailelerimizle vedalıştık. Uçağa binmiştik bile koltuklarımıza yerleştik ben cam kenarındaydım. Dışarıyı seyretmeye başladım Anneme çok uzaktım şuan canım annem, annelerin en güzeli o. Herşeyden habersiz, çıkmıştım yolculuğuma.

Duyuru ;

İLK HİKAYEM HÂTALARIM OLMUŞTUR İLLAKİ BU YÜZDEN ŞİMDİDEN HİKAYEMİ OKUYAN ARKADAŞLARIMDAN ÖZÜR DİLİYORUM. YANLIŞLARIMI YORUMLARINIZDA BELİRTİRSENİZ SEVİNİRİM ☺

SERSERİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin