*Suga pov*
Am plecat de la Școala și am vb cu băieți sa iesim în club ca tot e sfârșit de săptămână. Au fost de acord. Am ajuns acasă pe la trei jumătate și m-am pus sa fac un duș.
Am terminat dușul și mam dus sa ma imbrac pentru ca sa nu mai stau sa caut faine atunci când trebuie să plcam în club. Mi-am găsit ținută asta...Dupa ce m-am îmbrăcat m-am dus la bucătărie sa mănânc ceva pentru ca mama nu era acasă asa ca mi-am făcut miște ramen.
Dupa ce apa a fost gata am turnat-o peste ramen am așteptat cinci minute și sa făcut ramenul am luat bolul în care era ramen și m-am dus în living la televizor.
Cum stateam pe telefon primesc un mesaj de la Jin.***convorbire prin mesaje***
Jin: vrei sa le intreb pe fete dacă vor sa vina și ele?
Eu: ok!
Jin : atunci iti dau mesaj dupa ce vorbesc cu Rae sa le întrebe pe fete!
Eu: Ok***convorbire prin mesaje terminată.*
După ce am vorbit cu Jin m-am pus sa mănânc.
***Any pov *
M-am trezit de ceva vreme și acum stau cu fetele pe canapea. Și ne uitam la un film. Dintr-o dată Rae primește un mesaj.
*Rae pov*
Cum stăteam cu fetele pe canapea primesc un mesaj... Era de la Jin.
***convorbire prin mesaje***
Jin: Ce faci?
Eu: Bine tu?
Jin: Bine... Uite ma întrebăm dacă vreti sa mergeți cu noi la club... Vrei?
Eu: să le intreb pe fete!
Jin: ok
Eu: au spus că sunt de acord. Dar trebuie să ne spui la ce ora și la ce club.
Jin: imediat... La ora 21:30 la clubul***... Va asteptam!
Eu: ok o să fim acolo.
Jin: ok... Mai vb pa.
Eu : Pa!
***convorbire prin mesaje terminată***
Eu: fetelor trebuie să ne găsim ținutele.
Jae: lasă că mai avem timp e deabea patru jumătate.
Yoona: Jae are dreptate mai avem timp.
Any: eu nu stiu de voi dar eu ma duc sa caut de pe acum. *spune și se ridică de pe canapea*
Eu: și eu o sa ma duc sa îmi caut acum ținută stiti ca imi ai mult tip sa ma pregătesc. *spun și ma ridic de pe canapea*
Jae: eu mai stau! *spune și se așează mai bine pe canapea*
CITEȘTI
❤Nebunii in Coreea ❤
Fiksi Remaja✨❤4 fete plec in Coreea pentru studii..... CARTEA POATE CONȚINE ȘI Scene 🔞 Limbaj licențios🤬 Nu-ți place nu citi☺