Selamlar, ilk defa bu tür bir hikaye yazıcam, o yüzden hatalarım olursa güzelce uyarırsanız sevinirim, geçelim karakterlere :)
--------------------
Yağmur Nefes (Ayaz)
17 yaşındadır. Anne ve babası sandığı kişilerle yaşamaktadır, araları biraz limonidir. Sevecen, kitapkolik, kıskanç, ve biraz da asosyaldir.
Merve Ayaz (Nefes)
17 yaşındadır. İyi hiç bir yanı yoktur. Yağmur'un karıştığı kızdır. Kimseyi sevmez.
Kerem Ayaz26 yaşındadır. İşleri sebebiyle ve kardeşi sandığı kızla anlaşamadığı için 1 senedir yurtdışındadır. Kıskanç, korumacı ve soğuk biridir. İlişkisi yoktur.
Bulut Ayaz
24 yaşındadır. Aynı sebeplerden dolayı Kerem'le birlikte yurtdışındadır. Kıskanç, korumacı, soğuk ve asosyal biridir. İlişkisi yoktur.
Çağrı Ayaz
22 yaşındadır. Kardeşi sandığı kızı sevmese de kardeşlerine düşkün olduğu için abilerinin yanına yurtdışına çıkmamaktadır. Kıskanç, kitapkolik, ve biraz sert biridir. İlişkisi yoktur.
Mert Ayaz
20 yaşındadır. Kardeşi sandığı kızı sevmese de annesinin ısrarları üzerine o evde kalmaktadır. Neşeli ve esprili bir kişiliği vardır. Ayrıca diğerlerine göre biraz daha sakin biridir, kıskançtır. İlişkisi yoktur.
Emre Ayaz
17 yaşındadır. Yağmur'un ikizidir. Tabii bunu yeni öğreniyorlar. İkizi sandığı kişiyi sevmez. Neşeli biridir, kıskançtır, ilişkisi yoktur.
---------------
Anne-baba gibi karakterleri kurgunun içerisinde çok fazla yer almayacakları için koymadım. Ayrıca burada yer alan 4 erkek Yağmur'un abisi, biri de ikizi,biri de zaten karıştığı kız. Fazla kişi koymamaya çalıştım, kafanızın karışmaması ve isimlerin aklınızı bulamaması için. Ayrıca gördüğünüz gibi karakterler hakkında çok fazla bilgi vermemeye çalıştım, çünkü zaten kitapta öğreneceksiniz. Bilginize...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gerçek Ailem
Teen FictionBir kız düşünün, 17 senelik hayatının bir yalan üzerine kurulu olduğu... Tabii burdan söyleyince kolay geliyor kulağa, değil mi? Ama aslında empati yapınca hiçte öyle olmadığını farkedeceksiniz. Düşünsenize her gün gördüğünüz, aynı evin içinde yaşa...