נקודת מבט לואי
עמדתי במטבח, פותח את המקרר שוב בפעם השלישית הבוקר ומצפה לראות כאילו משהו השתנה. זה מזכיר לי להיות יותר אחראי וללכת לקניות כבר.
הבוקר התעוררתי מוקדם מאוד, אני רוצה להכין את עצמי לכבוד המשפט מחר, למרות שהוא מחר אני רוצה להיות מוכן לזה.
הבנתי שאין לי מה לעשות היום, לגמרי שום דבר.
הבנתי שלעמוד במטבח ולבהות במקרר לא יוביל אותי להרבה תעסוקה אז חשבתי להציק להארי, בעיקרון כמו שהוא עושה לי כשמשעמם לו.
אבל מוזר היה להבין שלא קיבלתי שום הודעה מעצבנת היום בבוקר, אבל הוא בטוח יופיע במשך היום שלי.החלטתי ללכת להתלבש, חייב לומר שזה מרגיש חופשי להסתובב רק עם בוקסר בבית בלי אלינור.
עליתי ופתחתי את דלתות הארון, מחפש עם עיניי את הבגדים להיום.
אחריי כמה רגעים של מחשבות הבנתי מה בדיוק אני הולך ללבוש היום. משהו שלא יראו אותי טוב בו, ככה שאוכל להסתתר.
בחרתי ג׳ינס שחור צמוד, טי שירט לבנה ומעלייה הג׳ט השחור שהארי השאיר אצלי, והוא הנה ענק עליי, זה מעולה.
התקדמתי למבחר הנעליים שיש ליד הדלת שלי, ובלי יותר מדי מחשבה תפסתי את נעליי וואנס השחורות שלי ולבשתי אותן.ישר תפסתי את המפתחות של השידה שלי ויצאתי מהחדר.
***
אני לא מאמין שאני עושה את זה.
השעה הייתה כבר כמעט 18:00 בערב, אני יושב באוטו שלי ללא תעסוקה ומחכה להופעה שלו שתתחיל כבר.
הוא לא יכל להגיד לי שעה? איך אני אמור להפתיע אותו ככה.
אני שונא אותו.
אולי.
שיט.וזה מזכיר לי שיש לי שיחה לבצע איתו על זה, הוא לא מבין רמזים? הוא עושה הכל הרבה יותר קשה ממה שזה.
החלטתי לצאת מהאוטו וללכת למושב הוי איי פי, לחכות לו שם.
יצאתי, הסתכלתי ימינה ושמאלה כדי לבחון את השטח, מבין שיש לי אישור לעבור בלי הצקות.
הוצאתי את הסקייטבורד שלי מהמושב מאחורה, נתתי ריצה קטנה איתו וישר נסעתי איתו לכניסה האחורית.
למזלי יש לי קשר עם המארגנים של ההופעה, אז יכולתי לקבוע לי מקום במושב הוי איי פי.נכנסתי, הצצתי מעט לקהל, אני באמת לא יודע מתי ההופעה מתחילה אבל כמות האנשים שהייתה שם פסיכית.
יש פה לפחות שלוש אלף איש, זה הרבה.
הסתכלתי על השלטים והאנשים, חייכתי לעצמי כשהבנתי שאותו ילד החסר ביטחון ב2012 הגיע למצב שלא אכפת לו מהסביבה והוא עושה מה שטוב לו, אני גאה בו.התקדמתי למושב שלי, הנחתי את הסקייט שלי על ברכיי וחיכיתי שהמתולתל יתחיל להופיע כבר.
מעניין אותי אם יבחין בי, אני מקווה שלא אמרו לו שאני שם אחרת זה הורס את כל ההפתעה.
YOU ARE READING
אהבה אסורה L.S
Romance״אני לא רוצה לומר שאני מתגעגע אליו, גם אם זה נכון.״ (עונה אחת-גמורה) (עונה שתיים כלולה בפנים!-גמורה) פאנפיק שמתאר את האהבה של לארי בזמן הלהקה ואחרי ההפסקה שלה. (לא מבוסס על סיפור אמיתי! הכל לגמרי המצאה שלי 3> ) מכיל: יכול להזכיר קטעים מיניים~ התק...