45. Bölüm

819 32 24
                                    

Dicle ve Barış gece boyu sürekli kızların ağlamasına uyanmıştır. Sabah ilk uyanan Barış olur yanında uyuyan Dicle'yi ve beşiklerindeki kızlarını görüp gülümseyerek onları izlemeye başlar. Barış'ın eli Dicle'nin saçlarına gider usul usul saçlarını okşamaya başlar.

Barış:iyi ki hayatımdasın bebeğim iyi ki varsın bana bu güzel aileyi verdiğin için teşekkür ederim ilk tanıştığımızda bana çok iyi arkadaş oldun sonra hoşlandığım kız oldun sonrasında sevgilim aşık olduğum sevdiğim kadın oldun. Evlendik hayatımın anlamı oldun bana en güzel aile oldun sonra bana dünya güzeli iki kız verdin hayatıma neşe getirdin senin varlığına ne kadar dua etsem az sen bana çok güzel yuva oldun senin yanına gelmek evime gelmek gibiydi önceden şimdide öyle senin olduğun bir yere gelmek evime gelmek gibi. Seni seviyorum aşkım.

Barış Dicle'nin yüzüne öpücük kondurur. Dicle huysuzlanıp yüzünü öbür yana çevirir.

Barış:bak ya huysuzlandı.

Barış yataktan kalkar kahvaltı hazırlamak için mutfağa iner. Güzel bir kahvaltı hazırlayıp yatak odasına gider ve Dicle'nin yüzüne bir sürü öpücük kondurur.

Barış:aşkım hadi kalk hazır kızlar daha uyanmamışken kahvaltı yapalım.

Dicle:hıı.

Barış:hadi uyan bebeğim.

Dicle yavaşça gözlerini açar.

Dicle:günaydın aşkım.

Barış:günaydın her şeyim.

Dicle:kızlar uyuyor mu?

Barış:evet on yüzden onlar uyanmadan kahvaltımızı yapalım.

Dicle:tamam.

Dicle yataktan kalkar tam çıkıcaklarken ikiside kızlarını izlemeye dalar.

Dicle:şunlara bak sanki bütün gece onlar uyanmış gibi değil.

Barış:melek gibiler.

Dicle:dimi?

Barış:gerçi anneleri melek gibi sana benzemişler.

Dicle:hadi gel kahvaltımızı yapalım sevgilim.

Barış:olur sevgilim.

Dicle ve Barış kahvaltılarını yaparken Mira ve Lina ağlamaya başlar.

Dicle:geç kaldılar zaten acıkmışlardır ben onları emziriyim sen kahvaltını yap sevgilim.

Barış:tek başına baş edebilicek misin?

Dicle:baş ederim baş ederim merak etme.

Dicle yukarı çıkar Mira'yı kucağına alır emzirmeye başlar. Lina'nın da elini tutar. Lina Dicle'nin eliyle oynarken Mira karnını doyurur. Dicle Mina'yı beşiğine bırakır ve Lina'yı kucağına alır bu sefer de Lina'yı emzirirken Mira'nın elini tutar işi bitince ikisininde gazlarını çıkartıp altlarını değiştirir ve üstlerine kıyafet giydirir.

Kızların kıyafetleri;

Kızların kıyafetleri;

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Aşkın Adı:DİCBARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin