Roommates [ 2 ]

19 6 1
                                    

Bölüm 2:

Yeni arkadaşlar

Nichole's P.o.v ه

Uzun, yorucu, 30 dakikalık bir yolculuğun ardından nihayet Westcott'un otoparkına varıyorum ve binaya en yakın olana park ettim. Bebeğimi gittiğim her yere götüremediğim için bir mil yürümek zorunda kalmaktan nefret ediyorum ki keşke yapabilseydim. Çevreyi kirleten bir başka şey harika olmaz mıydı? Gazın canı cehenneme, neden arabalara su veya bunun gibi bir güç beslenemiyor? Sigara yok. teknik olarak.

buhar olurdu.

Tamam, aklım beni tamamen farklı bir konuya götürdü.

Neden yine buradayım?

Oh, evet, önümüzdeki 4 yıl boyunca burada olacağım. Whoopee

Yavaşça aracın kapısını açıyorum ve çok nazikçe ayağımı yere koyuyorum. Evet, her zaman dramatik olmayı severim. Benimle katılacak en az 20 öğrencinin ne kadar dramatik olduğumu görmesi beni heyecanlandırıyor. Bir sonraki Edward Cullen kolayca olabilirim. Düşünmüyor musun

Tamam, cidden, neden aklım sürekli tuhaf ifadelere giriyor? Edward, gerçekten mi?

Merhaba. Takım Jacob yol boyunca! Kim benimle'

"Hey!" Birisi selam veriyor, beni şaşırtıyor ve kendimi bebeğimin yanında tutmadan önce bir an için dengemi kaybetmeme neden oluyor. Benim kahramanım!

Hayatımı kurtardığın için bir teşekkür olarak, daha sonra yağını değiştirmem gerekecek.

Sonunda "Merhaba" yanıtını verdim, duruşumu düzeltip eteğimin eteğini aşağı çekerek.

"Melanie, tanıştığımıza memnun oldum" diye kendini tanıttı ve titremem için kolunu uzattı. Dikkatimi tekrar yüzüne vermeden önce aşağıya baktım. Nerede olduğunu bilmiyorum. Bildiğim kadarıyla göt temizliği yapan bir kadın olabilir.

"Ahh, nichole" gülümsüyorum. Sonunda elini benimkine alıp iki kez sallayarak gitmesine izin vermedi ve bir aptal gibi etrafına bakındı.

O da etrafına bakıyor, söyleyecek başka bir şey kalmadı. "Çok güzel bir üniversite" bu yüzden yanılmışım, konuşacak daha çok şey var. "Ülkenin en iyilerinden biri"

"Gerçekten çok iyi." katılıyorum.

"Girip içeriye bir bakalım mı?"

"Elbette." Küçük uzaktan kumandayı arabamdan çıkarıp kilitlerken, bir adım daha ileri gidip her ihtimale karşı alarmı kurarken cevap veriyorum. "Hadi gidelim"

Kolumu tutarak beni şaşırtıyor ve koluma sarıyor, tıpkı bir babanın kolunu yürürken yaptığı gibi kızı koridorun aşağısına, yakında kocası olacak, yani, taviz vermeyi istemez ve onu asılı bırakırsa

İzlemek ne kadar komik olursa olsun, bu herkesin yapabileceği en acımasız şey. Zavallı, masum küçük pandaları öldürmekten başka. Cidden, neden bu kadar değerli bir hayvanı öldürdün? Demek istediğim, herhangi bir hayvan. Vejetaryen olmayı düşünüyorum. Sen ne düşünüyorsun?

1 gerekir mi? Hayır, yaparsam bu kadar lezzetli yemeği kaçırırım. Üzgünüm arkadaşlar, kendime yardım edemem.

Binaya çoktan girdiğimizi fark ettiğimde, klimadan gelen temiz hava ve etrafta kalabalık öğrencilerle çevrili olduğumuzu fark ettiğimde kendi iç konuşmamdan çekildim. Oh bak, o kızın saçı tek boynuzlu at kusmuğuyla boyanmış gibi görünüyor. Ve oradaki çocuk, başının üstünde bir balta var, buna mohawk mı diyorsun? Cidden, bu biraz fazla, istersen onu biçebilir miyim?

Roommates ✓ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin