Roommates [ 4 ]

19 5 0
                                    

Bölüm 4:

Kendini beğenmiş sapık pislik

Derin bir nefes alıp arkamdaki kapıyı kapattıktan sonra, henüz dokunulmamış yatağa doğru yürüdüm ve duştan suyun yere çarptığını duydum. Yatağa düştüm, sırtımda düz bir şekilde uzanıyorum ve sanki wortlo'daki en ilginç şeymiş gibi tavana bakmaya başlıyorum

Oh bak, bir parça gu var

Banyodaki kapı açıldığında düşüncelerim kısa kesiliyor, bu da oturmuş bir pozisyona geçmeme ve beline bir havlu sarılı halde dışarı çıkan sıcak, ıslak, rüya gibi, sırıtan, seksi bir canavara bakmama neden oluyor.

Sanırım salya akıyorum!

Ellerimi hızla yüzüme kaldırıyorum ve kuru olduğunu anladığımda rahatlayarak iç çekiyorum. Bu utanç verici olurdu. Bu hiç de tuhaf olmadığından değil. Çünkü öyle.

"Tanrım tatlım" diye dalga geçiyor "Ateşli olduğumu biliyorum ama hadi, bir havludan başka hiçbir şeyin yokken odama gelmem gerekli mi?"

"Umm ... mm .." Benim aptalca cevabım geliyor "Bu-burası benim-odam" Gerektiğinden fazla kekeleyen - ki bu sadece onun sırıtışını uzatmasına neden oluyor.

"Hmm, oda arkadaşı olarak bir kız." Bana bakıyor, yüzündeki sırıtmayı asla silmiyor "Güzel, ateşli, kekemeli, bir oda arkadaşı olarak bir kız. Bunun sesini seviyorum."

Isı boynumu ürpertiyor ve saniyeler içinde yanaklarımın kızardığını hissediyorum ve yatağa geri düşüp çarşafların altına girerek onu saklamaya çalışıyorum - ama başarabildiğim tek şey yataktan yüksek bir yumruk ve popomun üzerine düştüğümde dudaklarımdan kaçmak için derin inilti.

Sol elimle popomu ovmak için yan tarafıma çöktüğümde kahkaha sesleri yayılıyor. Uyuşukluk nihayet ortadan kalktığında ve zeminden koparıldıktan sonra, havlusu düşmüş halde yerdeki ölmekte olan mühre baktım.

Kendimi - tüm vücudumda - yeniden ısındığımı hissediyorum ve anında yatağıma yüzüstü atlayıp hem utançtan hem de istenmeyen bir gösteri yapmak üzereyken yüzümü yastığa gömüyorum.

"O-o ... eski..ul'v vr.crd dt Onun arasında kalmıştı ve hala yüzümle inliyordu.

"Hey bebek yüzü." 5 dakikadan fazla olan nihayet sakinleştiğinde yüksek sesle konuşur ama ben aynı pozisyonda, aşağı dönük olarak kalıyorum. "Hey güzel-"

"EEK!" Eteğimi arkadan kaldırdığında ve yataktan atladığında ciyaklıyorum, Süpermen hızıyla. "Ne oluyor be!" Örtülerin altına girdiğimde fısıltı bağır. "Sen sapıksın!"

"Ne diyebilirim ki" omuz silkiyor "Kendime engel olamadı."

"Bu, kızın kıyafetlerinin altına bakma izniniz olduğu anlamına gelmez!"

"Sugarpie," lakabındaki değişiklik üzerine yüzümü kırıştır, "İkimiz de istediğinin bu olduğunu biliyoruz."
"Yapmadım!

"Öyle yaptım."

"Hayır:

"Evet."

"Kes şunu

"Hayır" gülümsüyor.

"Sen bir pisliksin!"

"Ateşli bir herif"

"Ah, lütfen sessiz olun"

"Peki" başlar "Güzelce sorduğundan beri. Hayır:

"İşemem gerek." Yataktan kalkıp banyoya doğru yürümeye başla ama tabii ki odada bir sapık varken, sol popomu tokatlamadan ve dudaklarımdan kaçmak için başka bir ciyaklamadan banyoya girmedim.

"Güzel bir kıçın var." Kapıyı kapatmadan hemen önce yorum yapıyor

"Patty! Kardeşin burada," Karşımda oturan ve yüzüne sırıtarak oturan Blake'i gösteriyorum "Eteğimi kaldırıp popoma bakmanın komik olacağını düşündüm."

Kafasını şaklattı-sanırım bir çatırtı duydum- "Blake!" "Cidden!"

Öne doğru eğildi ve dirseklerini yemek odası masasına dayayarak yüzünü kapladı. "Evet!"

"Evet, sonra güzel olduğunu söyleyerek yorum yaptı. Yani, hadi, kilo vermem gerekiyor!" Girly-girl taklidi yapıyorum ve elimi düz karnıma koyuyorum "Psh! Sadece şaka yapıyorum, vücudum gibi"

"Kızım, sana uzun bir konuşma yapacaktım!" Mel diyor ve pizzamdan bir ısırık almadan önce gözlerimi deviriyorum. "Yani siz aynı odadasınız ha?" Özneyi bir sırıtışla değiştirdi ve ben Blake bana göz kırpınca inledim

"Cha bahse girerim!"

"Blake, onu kızdırırsan, aletini keserim ve alnına zımbalarım. Bu şekilde insanlar senin ne tür bir insan olduğunu görecek, bir sik kafalı!" Patty ona hakaret ediyor ve ben de pizzamla boğuluyorum.

"Hey!" "Ben sik kafalı değilim, ben ateşli bir pislikim. Şuradaki şekere şükürler olsun, bana o takma adı verdi."

"Yapmadım!" bir ağız dolusu pizza ile konuşun. Ne kadar hanımefendi göründüğüm umrumda değil. "seni çok şaşırttı, ateşli kısmı ekledin."

"Aynı şey"

"Değil!"

"Öyle mi

"Başlama!"

"Bebek surat, senin başlattığına inanıyorum" diye sırıtıyor.

"Ugh!"

"Merhaba bayanlar!" Justus ve Raphael - Blake'in arkadaşları- Blake'in yanındaki koltuklarını alırken, önlerinde yemek tepsilerini aşağı indirirken, birdenbire selamlaşıyorlar.

"Hey!" Blake, "Ben bir bayan değilim!"

"Elbette hayır," diyor Justus alaycı bir ses tonuyla sırtını okşayarak "Bayanlar ateşlidir, senin aksine, sen bir domuzsun."

O sadece gözlerini devirir ve kendi pizzasından bir ısırık alır. "Asswipe.

"Üzgünüm, yanımda getirmedim," Justus sırıtarak yanıt verir. "Tekrar kazayı yaşayacağını düşünmemiştim."

Kıkırdayıp yemek odasına baktım. Herkesin küçük arkadaş gruplarıyla sohbet edip güldüğünü fark ettiğimde gülümsüyorum.

Yani, gözlerimi bir daha asla gözüme sürmek istemediğim birine düşene kadar.

Harika! Hadi millet parti yapalım!

Birden ağzım kontrolü ele aldı ve ben farkına bile varamadan kelimeler uçup gitti.

"Benimle dalga geçiyor olmalısın!"

⚛️⚛️⚛️⚛️⚛️⚛️⚛️⚛️

OY VE YORUM

Roommates ✓ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin