Bölüm 5:
Yanlış zamanlama
"Ne?" Masanın etrafındaki herkes soruyor.
"Ha?" Bakışımı bir kenara at ve dikkatimi arkadaşlarıma ve gerizekalılarıma çevir - tamam, tamam, ierk ve arkadaşları. "N-hiçbir şey" 1 hızlıca söyleyin.
"Açıkçası yanlış bir şeyler var, kimse boşuna 'benimle dalga geçiyor olmalısın' demiyor. Sorun ne?" Patty ağzına yaklaşık 5 marul yaprağı yapıştırmadan önce sorular sorar. Eww
evet, neyin var bebek surat? "
"Hiçbir şey değil"
Bize söyle!"
"Söylenecek ne var, hiçbir şey"
"İyi o zaman öyle ol" Mel, bir kaşık dolusu yoğurt yemeden önce gözlerini yuvarlıyor.
"Yapacağım" sırıtıyor, ama sonra teslim "Güzel", "Eski sevgilim burada"
"Ne! Mel ve Patty koltuklarından kalkarak çığlık atıyor. Lanet olsun.
Otur. "Blake kız kardeşine söyler ve söylendiği gibi yapmadan önce ona dilini çıkarır.
"bizim varlığımız burada mı?" 'Eski' kısmını vurgulayarak sorar.
İnod ve pizzamdan bir ısırık daha al, "Maalesef. Beni aldattığını öğrenene ve ondan ayrılana kadar 3 yıllık dışarı çıktık. Evet, umursamadı ve beni aldattığı ile çıkmaya başladı. . " Sanki hiçbir şey yokmuş gibi "Önemli değil o bir hıyar, onun yerine kaktüse Prick adını verdim."
Kızlar kıkırdarken bütün erkekler kahkahalarını elleriyle boğdu ve ben de sırıttı. "İyiydi, bebek suratlı"
Omuz silkiyorum "Bence o çok gey falan gizliyor. Demek istediğim, hadi, bunu kim istemez ki." Oturan bedenimi hareket ettirip sırıtıyorum. "Ateşliyim"
Hayal kurmaya devam et "Justus gülüyor, hamburgerinden bir ısırık alıyor.
Aslında hayır, uyanmak istiyorum. Bu şekilde artık seni görmek zorunda kalmayacağım. "Göz kırptım ve Mel'e yaklaşıyorum" Kıstır beni ...
oww "
Mel kıkırdıyor "Üzgünüm, sadece emirleri uyguluyorum"
Kolumu ovuşturdum, "Senin için kolumu öldürmek istemedi."
" oops "omuz silkti ve ben başımı sallayıp ondan uzaklaştım.
"Eww, gözlerimi incitiyor!" Andrew'un bir grup kuşla konuştuğunu ve güldüğünü gördüğümde çok hoşnutsuzlukla konuşuyorum.
oyuncu
"DSÖ?" Patty ona bakmak için hızla vücudunu büküyor
"Kaktüsün ikizini dikin"
"Aman tanrım," diye iç çekiyor Patty "O ... o, o ... lanet olsun!"
Gözlerimi deviriyorum "Eww, gözlüğe falan ihtiyacın var. Aslında hayır, o ateşli çünkü ona olan nefretim daha güçlü
görünüşünden daha
"Kahretsin, nefretin steroid falan, çünkü o çok seksi!"
"Abla!" Blake fısıldıyor "Kes şunu!"
"Ne? Sen korumacı davranmadan bir adama bile bakamıyorum?"
"Hayır, yapamazsın ve sana izin vermeyeceğim. Şimdi ye!
O hışırdar ve gözlerini devirir "Her neyse"
•••••••••••••••
" Blake. "Patty yatağıma otururken homurdanıyor." Umrumda değil. "
"Pekala," Blake başlıyor "Bir bok istemiyorum, eep şunu. Sadece bana mesaj atmaya devam ettiğini ve sinir bozucu olduğunu söylüyorum. O sadece bir gecelik bir ilişkiydi."
"Mırıldanıyorum" Ben gidip tuvaleti kullanacağım. "
Ben içeri girerken ve arkamdan kapıyı kapatırken beni görmezden geliyorlar, iç çekip başımı sallıyorlar.
Ne ezik
"peki o tek gecelik ilişki benim arkadaşım ve sen de onlardan uzak durmana izin vereceksin ve sonra onlardan uzak duracaksın." Patty, "Eğer birinci pozisyonda bana yazarsan Ssh wolntbebothnin yoi" yaşı.
"" üzgünüm ama çok seksiydi!
"Öyleydi?"
"Evet, artık onda hiçbir şey görmüyorum."
"Hastasın! Onu sadece oyuncak olarak kullandın ve bitirince onu attın! Sen kimsin ?!"
"Ben Blake, tanıştığımıza memnun oldum." Sırıtışını duyabiliyordum ve sonra bir tokat "oww!"
"Sen büyüdüğüm Blake değilsin!"
"Ve sen de büyüdüğüm Patricia değilsin"
"sadece küçük kardeşimin düzgün bir kız arkadaş edinmesini istiyorum" onun sesinden; o ağlıyor
"Sadece 3 dakika daha yaşlısın!" Blake tartışıyor. Cidden "3 lanet dakika Patricia!"
Bunu umursamıyorum, ilişkini önemsiyorum. Blake, gerçek bir kız arkadaş bul. İstediğin zaman" seni seviyorum "diyebilirsin ve her hafta farklı bir kızın olmaması
"O kadar kolay değil" diye iç çekmesini sağla
"Tabiki öyle!" Burnunu çekiyor
"Nasıl?"
"İlgilendiğiniz bir kızı özel bir yere götürün ve küçük bir konuşma yapın. Randevulara çıkın ve sonunda ondan resmi bir ilişki isteyin."
Bu yanlış zamanlama olabilir, ama tuvaleti kısa süre içinde çıkmazsam, tuvaleti tıkadığımı falan düşünecekler.
İlk gün arkadaşlık için istediğim bu değil.
Yavaşça kapıyı açtım ve yüzümde bir gülümsemeyle tuvaletten çıktım. "Umm." kıkırdama "gidip kontrol edeceğim ... hımm ... Mel. Seni bırakalım" Onlara el sallıyorum ve Patty, Blake'e çekingen bir gülümsemeyle bakmak için dönüyor
"Blake ..."
Ona dönüp kaşlarını çattı. "Ne?"
"Bizim küçük konuşmamız ..."
Yüzü sadece saniyeler içinde şaşkınlıktan sırıtmaya dönüştü, beni korkuttu. "..sağ"
⚛️⚛️⚛️⚛️⚛️⚛️⚛️⚛️
OY VE YORUM
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Roommates ✓
Romance"Bebek suratlı, benden nefret ettiğini söyleyebilirsin, ama ikimiz de öyle düşündüğünü biliyoruz." Yüzüne sıvanmış sinir bozucu sırıtışla konuşuyor ve gözlerimi deviriyorum. "Sanki" Babycakes ... "Senin neyin var ve takma adlardaki değişiklik?" Kırd...