*Medyada Jungkook'un çocukları JJ ve Haneul'un küçüklüğü var. *
(Jm) Minji'nin Ağzından
(Suga) Sooyun'un çıkışı hepimizi çok mutlu etti. Sadece bunu neden sakladıklarını merak ettik.
Akşam bir toplantı yapılacağı mesajını aldı tüm grup aynı anda.
Abim ve Haneul(Jk) köşeye geçmiş sohbet ediyordu. Gerçekten çok tatlı bir çift oldular. Her ne kadar babam ve Jungkook amca bu işe karşı çıkmış olsa da onlar çok tatlılar.
Mihee(Sj) telefonunu kontrol ede ede yanıma gelip oturdu. Jin amcaya değil de annesi Minsoo teyzeye daha çok benziyor. Çok güzel ve yetenekli bir kız. Mihee'ye hayran olmamak elde değil. Buna rağmen henüz çıkış yapmak istemiyor. Göz önünde olmak onu korkutuyor sanırım.
Mihee(Sj) " Tek başına napıyorsun burada Minji ? "
" Öyle... Düşünüyordum. "
Mihee(Sj) " Ne ? Neyi düşünüyorsun ? Sooyun(Suga)'un çıkışını mı ? "
" Evet. Çıkış yapmak istiyor muyum emin değilim hâlâ. "
Mihee(Sj) " Ben eminim. Çıkış yapmak istemiyorum. O kadar insanın önüne bir rol model olmak da istemiyorum. Babam gibi kendime güvenim yok maalesef. "
" Peki buradaki stajın ? Ne için stajyersin çıkış yapmayacaksan. "
Mihee(Sj) " Unutma ki ben bir söz yazarıyım. Şirketin söz yazarı olabilirim. Mesela sen söz yazabiliyor musun ? "
" Hımm... Hayır bu işte becerikli değilim. "
Mihee(Sj) " İşte ben sizin için söz yazabilirim. Diğer idollere söz satabilirim. İngilizcem de var ingilizce söz yazıp yabancı ünlülere de satabilirim. "
Mihee(Sj)'nin düşüncesi çok mantıklı aslında. Yazdığı sözleri babam ve amcalarım çok beğeniyor. Ki bakarsak grupta çok fazla söz yazabilen stajyer yok. Ve onun bu düşüncesi oldukça akıllıca.
" Mantıklı aslında. "
Mihee(Sj) " Benim için en iyisi böyle olacak. "
Mihee(Sj) tekrardan telefonu ile ilgilenmeye başlarken Sung(Jh) ayağa kalkıp dans çalışmaya başladı. Hoseok amca gibi umut dolu bir çocuk resmen BTS ailesine güneş gibi doğdu. Tabi Jangmi(Jh) de öyle. Ancak Sung(Jh) hem Hoseok amcaya benzemesiyle hem de neşesiyle oldukça dikkat çekiyor. Harika dans ediyor. Sanırım bu özelliği de Hoseok amcadan geliyor. Jangmi(Jh) ise annesinin bütün güzelliğini yüzünde barındırıyor. Ailedeki erkek çocukların BTS'in küçük versiyonu olduklarına yemin edebilirim ama kanıtlayamam.
Akşama doğru saat 6 civarında toplantı odasına toplandık hepimiz. Henüz büyüklerimiz gelmediği için kendi aramızda sohbet ediyorduk. Ki Yoongi amca odaya girene kadar.
(Min Yoongi'nin o zamanki saçının böyle olmasını istedim. )
Yoongi amcanın uzun siyah saçları her zaman olduğu gibi bakımlı ve güzel görünüyor. BTS grubu tabiri caizse emekliye ayrıldığından bu yana saçlarını boyattığını hiç görmedik. Böyle daha çok yakışıyor ona.
Yoongi amcanın ardından da Taehyung amca geldi. Karşıya geçip hepimizi teker teker süzdüler. Ciddi bir konu konuşulacağını anlamak zor olmasa gerek.
V " Keyifler nasıl çocuklar? "
Haejoon(Rm) " İyi durumdayız Tae amca ama şuan ben biraz gerildim. Ciddi bir konu konuşacak gibi duruyorsunuz. "
Yoongi " E biraz ciddi bir konu da denebilir. "
Sooyun(Yg) " Baba, sanırım bu benim çıkışımla alakalı. "
Yoongi " Tam olarak değil ancak evet senin çıkışınla ilgili de konuşulacak. "
V " İlk çıkışı JJ, Ha-Neul ve Kangmin üçlüsünün grubu yaptı. Bu grubun çıkışı çok güzel karşılandı. İnsanlar bunu beğendi heyecanla beklenildi. Ancak biliyorsunuz ki aylarca da reklamı yapıldı.
Yoongi " Sooyun'un reklamını bilerek yapmadık. Ve bir anda çıkışını yaptık. Bu aslında tepkileri ölçmek içindi. Bunu Yooyun kabul etmeseydi sizlerden birine soracaktık. Sonuca gelirsek de Sooyun'un çıkışı daha etkili oldu. "
Jinwo(Sj) " O zaman Yoongi amca, bir anda çıkış yapma diğer üyeler içinde mi geçerli olacak? "
V " Evet Jinwo tam olarak bunu planlıyoruz. Kızlarımızdan 4 kişilik bir grup veya solo çıkarma fikri var aklımızda erkeklerden de 5 kişilik bir grup. "
Yoongi " Erkeklerin grubu belli zaten. Seohoon, Jeongi, Chungha, Jinwo ve Sung. Ancak kızlarda ne yapacağımızı tam netleştiremedik. Bu yüzden toplantıya karar verdik. "
Mihee(Sj) " Yoongi amca ben çıkış yapmak istemediğimi daha önce de dile getirmiştim. Söz yazarı olarak devam etmek istiyorum. "
Yoongi " Pekala Mihee kararına saygı duyarız hepimiz. Bir gün kararın değişirse mutlaka söyle ama. "
" Benim fikrim grup olarak çıkmak. Son 4 kız kaldık. "
Jangmi(Jh) " Benim fikrim de bu yönde doğrusu. Hyuhae ve Haejoon'un kararını bilemeyiz. "
V " Hyuhae, kızım bir düşüncen var mı? "
Hyuhae(V) " Baba ben de grup olarak çıkmaya sıcak bakıyorum. Solo olarak kendime o kadar güvenim olduğunu düşünmüyorum. "
V " Haejoon, sen ne düşünüyorsun tatım? "
Haejoon(Rm) " Amca benim de fikrim kızlarınki gibi. Son 4 kız kaldık. Birbirimizden ayrı çıkış yapmanın bir mantığı yok. "
Yoongi " Hepiniz aynı fikirdeyseniz iki grup olarak çıkış hazırlıklarını yapmaya başlayacağız. "
V " Pekala, ikinci olarak da haftaya Ha-Neul, Kangmin ve JJ bir talk showa davetlisiniz. Sizden sonraki hafta da Sooyun davetli. Bu konuyu tekrardan konuşacağız zaten. Şimdilik evlere dağılabiliriz. "
Toplantı odasından yavaş yavaş çıktık. Saat 7 ye geliyor. Bugünlük erken eve gitmek ödül gibi oldu hepimize. Eve gidip anneme haber vermek için heyecanlıyım. Artık bir grubun üyesi sayılırım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS'in Sekizinci Üyesi - 2
FanfictionKpop dünyasının merkezine düşen genç bir kız... Sürpriz aşklar... Sürpriz itiraflar... Acı veren yenilgiler... Şimdi ise BTS'in çocukları başrolde... Hazır olun çünkü BTS Entertainment hizmetinizde...