DÜZENLEME BİTTİ

6.7K 189 20
                                    




Düzenlemeyi bitirdiğim için kendime büyük büyük afferin diyorum.

Dediğim gibi uzun bir düzenleme süreci olmadı. 1 hafta bence gayet ideal bir süre. Yine de sizi beklettiğim için özür dilerim. Bundan sonra sık sık bölüm atmaya çalışarak bu kayıbı telafi etmeye çalışacağım.

Gelelim düzenlemelere. Kitabın hiç bir yerinde büyük bir düzenleme olmadı. Tekrar okumanızı gerektirecek hiç bir durum yok. Sadece ilk bölümlerde fazlaca değişiklik yaptım. İlk bölümleri okuyunca utanmayacağım artık kkskskdk

Son olarak da oy konusuna değinmek istiyorum. Sizin vermediğiniz oy gerçekten size bir zarar vermez. Ancak benim açımdan oy vermeniz önemli. Oylarınız ve yorumlarınız yazmayı bırakmamamın tek nedeni. Tabi ki her zaman belirtiyorum varlığınız yeter. Ancak oy veren varlığınız çok yeter kdmdkks çok iyi açıkladım bence. Dilenci nasıl olunur oynat bakalım falan filan kskskks

Şaka bir yana gerçekten tüm kitabı 1 tane bile oy vermeden bitirenler var. Okumanız tabi ki de beni mutlu ediyor ama verdiğiniz oylar beğendiğinizin bir kanıtı. Bu beni daha çok mutlu ediyor.

Eski bölümleri düzenlerken boş durmayıp yeni bölümün de bir kısmını yazdım.

Bir aksilik olmazsa hafta sonu atmayı planlıyorum. Söz vermek gibi olmasın.

Son olarakta sizi Sekreterin 2. kitabı olan Yansıma Şeytan'a davet ediyorum. Şu an attığım bölümleri okumanızda hiç bir problem yok. Gelecek ile spoiler gibi herhangi bir durum söz konusu değil. Kitapta başrol Dilan. Ama diğer başrolü henüz bilmiyorsunuz. Sizce kim olabilir?

Ne kadar bağımsız görünselerde ikisi birbirine çok bağlı iki kitap olacak. Bunu finali okuduğunuzda çok iyi anlayacaksınız.

Sorularınız varsa her zaman açığım. İster dm ister yorumlar, her yerden soru sorabilirsiniz. Sizi cevaplamaktan geri durmam.

40. Bölümde görüşmek dileği ile hoşçakalın. Seviliyorsunuz.












SEKRETER +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin