İyi okumalar 🌙
Önceki bölümü atlamayın lütfen...
Tuna ve Tuğra'nın arası, şimdilik tatlıya bağlanmış gibi görünüyordu. Barıştıktan sonra, biraz daha hasret giderdiler. Ama artık Tuna'nın gitmesi gerekiyordu. Daha Tuğra'nın anne ve babasıyla tanışmadan burada kalamazdı. Ayrıca evde kardeşi bekliyordu.
Buğra da Tuğra'nın odasına geçmiş, Tuna'yı evden çıkarmak için plan yapıyorlardı.
"Bence babam yakalayacak. Boşuna plan yapıyoruz. Yakalanacağız." dedi Buğra, eliyle saçını geriye atarak. Bu hareketi, gergin olduğunda istemsizce yapıyordu. Odanın ortasında dikiliyordu gergin bir şekilde.
"Abi yakalanmamak için plan yapıyoruz zaten değil mi?" dedi Tuğra. O da gergindi ama belli etmemeye çalışıyordu.
"Babamlar salonda televizyon izliyor. Dış kapı görünüyor oradan. Nasıl çıkacak?" dedi kaşlarıyla Tuna'yı işaret ederek. Tuğra, saçlarını karıştırıp ayağa kalktı.
"Bak şimdi. Sen annemle babamı oyalarken, ben de o sırada Tuna'yı çıkaracağım. Tamam mı?" dedi. Buğra'nın dudakları arasından histerik bir gülüş kaçtı.
"Mal mısın Tuğra? Nasıl oyalayacağım? Beş yaşında çocuktan bahsediyorsun sanki." diye söylendi. Tuna, o sırada kendini gülmemek için zor tutuyordu. Zaten böyle gergin anlarda, insanın gülesi gelmez miydi?
"Abi bul bir şey işte. Hadi çıkalım artık saat geç oldu." dedi ve Tuna'yla birlikte ayaklandılar.
Buğra etrafı kolaçan ederek önden çıktı. Eliyle Tuğra'ya işaret verip salona yürümeye başladı. Tuğra ve Tuna elele tutuşup, Buğra'nın peşinden koridora çıktılar. Yavaş ve sessiz adımlarla salonun oraya geldiler. Buğra aniden durunca Tuğra abisine çarptı.
"Höst yavaş." diye fısıldadı Buğra arkasına doğru.
"Pardon abi birden durunca hızımı alamadım." diye fısıldadı Tuğra da. Buğra salonun yanındaki duvardan başını uzatıp salona baktı. Bir de dış kapıya baktı. Umutsuz bir şekilde. Kardeşine dönerek konuştu fısıldayarak.
"Ben şimdi salona gireceğim. Sen de Tuna'yı çıkaracaksın." dedi. Tuğra başıyla onayladı. Kalbi heyecandan ve biraz da korkudan deli gibi atıyordu.
Buğra, gayet sakin görünmeye çalışarak salona giriş yaptı. Annesiyle babası televizyon izliyordu. Dış kapıyı görebilen bir yere geçip oturdu. Tuğra başını duvarın kenarından uzatarak baktı abisine. Buğra elini işaret vermek için kaldırdığı sırada babasının bakışları Buğra'yı buldu.
"Sen ne yapıyorsun öyle elin havada?" dedi. Buğra, babasının kendine dediğini farkedince eline baktı ve gerinmeye başladı.
"Ha şey... Ya her yerim tutulmuş baba. Kaslarımı açıyorum." dedi. Şükrü bey, şüpheyle baktı oğluna.
"Saat olmuş akşamın bilmem kaçı, bu da gelmiş burada kas açıyor." deyip kanalı değiştirdi. Tuğra birkaç dakika sonra tekrardan duvarın kenarından baktı. Buğra'nın işaretiyle duvar kenarından, kapıya doğru yürümeye başladı Tuğra. Tuna da onun arkasında yürüyordu, görünmemeye çalışarak.
O sırada Şükrü bey lavabo için ayaklandı. Buğra gözleri büyüyerek baktı babasına. Kalkıp el kol işareti yapsa da, Tuğra arkası dönük olduğu için göremedi. Yakalanacaklardı. Kalbi korkuyla atmaya başladı.
Tuğra'yla Tuna tam kapının önünde Şükrü beyin sesiyle yerlerine çakıldılar adeta.
"Dur!" dedi Şükrü bey ve Tuğra'nın kalbi artık atmayı bırakmış gibi hissediyordu. Tuna, korkuyla kalmıştı kapının önünde.
Şükrü bey, ikiliye doğru yaklaştı ve oğluna bakarak konuştu.
"Bu kim?" dedi. Aslında sinirli olması gerekiyordu ama Tuna'nın ve Tuğra'nın yüzündeki ifadeyi görünce eğlenmek istiyordu canı. Tabi bunu bilmelerine gerek yoktu. Tuğra bir şeyler demek istiyordu ama kelimeler yolunu bulamıyordu.
"Baba ş-şeyyy..." diye kekelerken Tuna, 'Ne olacaksa olsun.' dercesine Tuğra'nın arkasından çıktı.
"Ben Tuna. Tuğra'nın sevgilisiyim. Bir yanlış anlaşılma olayı vardı. Onu düzeltmek için geldim. Şimdi gidiyordum ben de." deyip arkasını döndüğü sırada ensesinden yakalandı.
"Sen gel bakalım şöyle salona da ifadeni alalım." deyip salona yönlendirdi Tuna'yı, Tuğra'nın şaşkın bakışları arasında.
Yakalandılar 😄
Yorumlarınızı bekliyorum 🤗
Sizleri seviyorum 💙
Ayy bu arada yeni kitabım, 'BEBEĞİMİN BAKICISI' ve 'SENİ DERT ETMELER' yayımda. Onlara da beklerim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CANIM ÖĞRETMENİM (BxB)
Roman d'amourCanım Öğretmenim isimli ilk bxb kitabıdır. Bolca gülmek istiyorsan sen de ailemize katıl 🤗 İki erkeğin aşkını konu alan bir hikayedir. Ona göre gelin. +18 bölümler mevcut. Texting-metin karışık 05.10.2020 - 12.06.2021 #gayaşk etiketiyle 1.sırada.