Už je noc a ja sa ponáhľam po chodbe na rande s Toddom keď zrazu do niekoho narazím
,,Potterka zasa ty,, prekrútili nepríjemné očami Scorpius.
,,Pozor ponáhľam sa na rande,, ,,tak si to uži,, povedal "nechtene" Malfoy a ja som bežala ďalej.
,,Ahoj Todd,, ,,Ahoj Lili ,,
venoval mi bozk na líce a kyticu ohnivých ruží. ,,Sú ako tvoje krásne vlasy,, povedal milo ,,ďakujem Todd sú naozaj krásne,,usmiala som sa.
S Toddom sme sa rozprávali, smiali, bavila som sa fakt skvelo aj keď som stále myslela na to prečo bol vtedy Al a Scorp taký čudný.
Potom prišla chvíľa ticha a zrazu
,,Lili budeš somnou chodiť,, povedal a pozrel sa mi do očí no boli krásne ale nie tak ako tie Scorpové...mééérlin Lili na čo zase myslíš.Scorpius je najlepší kamarát môjho brata nikdy by ma nenapadlo že jeden strávený večer s ním môže urobiť zmätok v mojej hlave.
Ale je čas povedať Áno alebo Nie....,,Áno veľmi rada,, povedala som a usmiala sa,on mi išiel dať pusu ale vtedy akurát niečo padlo za mnou .Išli sme sa pozrieť či tam niekto je ale nebol tam nik,potom sme si dali pusu a bežali každý spať na svoju izbu.Ked som bola na izbe baby ma zas vyspovedali a boli radi za mňa,mám svojho prvého frajera Todda Lupina...to o Scorpiusovi...asi to bol len všetko dobrý pocit z toho že po toľkých rokoch máme zatiaľ niečo spoločné a nehádáme sa teraz až tak často.Scorpius:
Keď som stretol Lili na chodbe ako uteká na rande som bol smutný lebo už bolo asi neskoro jej povedať čo asi vlastne cítim.Prechadzal som sa ešte hodnú chvíľu ale potom som započul hlas Lili išiel som sa skryť za stenu a odpočúval ,,Lili budeš so mnou chodiť?,, nie prosím nie nerob to Lili...,,Áno,, povedala potichu .Pomaly mi začali stekať slzy po tvári...buchol som päsťou do steny no nechtiac zhodil metlu ktorá bola vedľa mňa. Rýchlo som sa rozutekal a išiel na svoju izbu .Albus bol vždy pri mne boli sme ako bratia veľa sme toho spolu viedli hlavne Lili po čase som si uvedomil ako to vlastne cítim a prečo som ku nej taký, Albus to vie išiel som jej to tento rok povedať ale už je neskoro...
VOUS LISEZ
,,To sa ešte uvidí Potterka!,,
FanfictionScorpius Malfoy-najlepší kamarát Albusa Pottera no najväčší nepriateľ Lili Potterovej .Čo ak si Lili uvedomí , že nie sú len veľký nepriatelia...ale Malfoy sa jej to snaží celý čas povedať ...