15. Bölüm

203 15 68
                                    


Gülenay'dan:

Valizlerimizi alıp yurttan çıkışımızı yapmıştık. Parkta oturuyorduk. Gayet sıradan bi gün gibi cips kola yapıyorduk. Tek fark yanımızda valizlerimizle olmamızdı. Hepimizin aklında tek bi soru vardı.

"Ne bok yicez lan biz" diyerek hepimizin düşündüğü şeyi dile getirdim.

Eren: Ev tutalım

Gaye: İyi ki söyledin ya hiç aklımıza gelmemişti bizim.

Gülenay: Bir hafta için ev tutamayız.

Tam bişey söyliycekken tüm dikkatler bana döndü çok mükkemmel olduğumdan diil la telefonum çaldı.

Telefonu cebimden çıkarmamla Eren elimden çekmişti. Arayanı görmesiyle yüz ifadesi değişti.

Eren: Bebetom demek, vay be. Hepimiz burdayız ve bebetom. Kimmiş bakiyim bu bebeton. Furkan mı? Fazla samimiydiniz.

Gülenay: Saçmalama ver şu telefonu.

Eren telefonu açtı ve hoporlöre aldı. O gevşek ( komutanım olması gevşek olmadığı anlamına gelmez) ne söyliycek diye soğuk terler döküyordum.

Eray ( telefondan) : Telefonumu hala yanıtladığına göre ya bana aşık oldun ya d...

O sözünü tamamlayamadan Eren konuştu;

Eren: Ya da?

Eray: Sen kimsin?

İkisinin sesi de o kadar ürkütücü çıkıyordu ki 5imiz de kaskatı kesilmiş onları dinliyorduk.

Eren: Ben Eren asıl sen kimsin lan bebeto?!

Eray: Bordobereli eğitiminden Eren mi?

Eren: Evet de sen kimsin?

Eray: Bordobereli eğitim kontrol komutanı Eray Cihangir. Telefonu sahibine ver şimdi.

Eren duyduğu isimle buz kesilmişti birşey söylemeden telefonu bana verdi. Sena heyecandan çığlık atmak üzereydi Gaye ise ağzını sıkıca tutuyordu. Merve pürdikkat bana bakıyor, Uraz Bi kaşını kaldırmış onaylamaz bakışlarla bakıyor, Erenin ağzımdan çıkacak kelimeyle bağırıp çağırıp eğitimini uakacak gibi bi hali vardı. Yüz şeklini siz düşünün.

Gülenay: Buyrun.

Eray: Senin kişisel telefonunu yol geçen hanı gibi herkes açar mı genel olarak?

Uraz Ereni tutup burdan uzaklaştırmak için üstün bi çaba göstetmeye başlamıştı. Yoksa Eren gerçekten eğitimini yakacaktı ve bunun olmasını istemezdik. Neden bu durumu bu kadar abartıyor anlamıyordum.

Eray: Bi soru sordum.

Gülenay: Hayır komutanım bidaha omiycak kusura bakmayın.

Eray: Rehberinde Bebetom diye kayıtlı olan biriyle fazla cidi konuşmuyor musun?

Gülenay: Af buyurun komutanım.

Eray: 15 Temmuzda ( parkın ismi) oturanlar siz misiniz?

Gülenay: Evet komutanım.

Bunu söylerken bizi nerden gördüğünü anlamak için etrafımıza bakıyorduk.

Eray: Tamam.

Ve telefonu yüzüme kapatmıştı.

Gülenay: Ayıpsınız komutanım, hiç yakıştıramadım. Kendinizi bebetom diye kaydedin beni strese sokun sonra da yüzüme kapatın a aa çok ayb cık cık cık.

Bordo SarmAşıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin