Dny plynuly, až nadešla sobota, což znamenalo den premiéry naší školní hry.
Byla jsem tak moc nervózní, že jsem noc předtím nemohla vůbec spát.
Konalo se to v půl sedmé večer, tím pádem se mě nervozita držela celý den.Když ten čas konečně nadešel, měla jsem pocit, že omdlím. Stáli jsme všichni namačkaní za oponou, pan ředitel mezitím mluvil k rodičům a já myslela, že mi srdce snad vyskočí z hrudního koše, jak moc mi bušilo.
„Bude to dobrý, neboj. Máme to v kapse." ozval se za mnou Harry a omotal mi zezadu ruce kolem pasu.
Položila jsem svou dlaň na jeho ruku a pomalu ji pohladila. Zavřela jsem oči, zhluboka jsem se nadechla, vydechla a zase otevřela. Tak jo. To zvládnu.
Ačkoli jsem na začátku byla opravdu hodně nejistá, stres ze mě opadl ve chvíli, kdy jsem přišla na svou první scénu. Nakonec jsem v celé hře nic nepokazila.
Stála jsem naproti Harrymu, a to byl moment, kdy se nervozita opět vrátila. To, co se zde právě odehrávalo, byla svatba Popelky a prince, kde nás čekal náš první a zároveň jediný polibek v celé školní hře.
Harry na mě mrkl, aby mi dodal odvahu a poté si mě k sobě pomalu přitáhl a sklonil se ke mně, načež mě pomalu políbil. Položila jsem své ruce na jeho ramena a polibek jsem si užívala, ale bylo mi jasné, že to nemůže trvat moc dlouho, a tak jsme se od sebe museli brzy odtáhnout.
Stoupli jsme si čelem k divákům, Harry mi dal jednu ruku kolem pasu a všichni, kteří ve hře hráli, se vydali k nám, abychom se mohli společně uklonit. Potlesk, který se místností rozléhal, mi udělal neskutečnou radost.
Jakmile jsme opustili pódium, naši rodiče se za námi hned vydali a s úsměvem nás vítali.
„Byli jste oba moc šikovní." usmála se Anne a já jí vděčně poděkovala.
„Jaké to bylo, líbat nejlepšího kamaráda?" rozesmála se mamka a já zrudla. Bože, to je tak trapné i za normálních okolností, nejen když jim tu oba lžeme.
„Normální, asi. Možná trochu divný." zamumlala jsem a Anne s mamkou se rozesmály. Dokonce i tátovi hrál na obličeji pobavený úsměv.
<><><>
Jelikož byl víkend, mohla jsem bezstarostně jít a spát u Harryho bez strachu, že ráno zaspíme.
Stavili jsme po premiéře naší školní hry ještě v kavárně na milkshake a poté jsme se vydali k Harrymu domů.
Harry odemkl a vzal mě za ruku, načež jsme se vydali do kuchyně.
„Byla jsi ještě lepší než na zkouškách. A to, jak jsi se bála, bylo vlastně docela roztomilý." zasmál se Harry.
„Tobě to taky moc šlo." řekla jsem se smíchem a Harry se se mnou ve dveřích od kuchyně zastavil, dal mi ruce kolem pasu a sklonil se ke mně.
Naše nosy se už dotýkaly a usmívali jsme se na sebe, Harry poté přitiskl své rty na mé. Netrvalo to však vůbec dlouho, protože se kousek od nás ozvalo odkašlání a my od sebe vyděšeně uskočili.
„Mami?!" vyjekl vyjeveně Harry. „Říkala jsi, že se stavíš u tety na víno."
„Tetě nebylo dobře." řekla Anne a těkala pohledem mezi mnou a Harrym.
„Ale nenechte se rušit." dodala.
„Řekněme jí to?" zeptal se Harry a já se plácla do čela. Na to, jak byl ve škole chytrý, občas mu vážně některé věci nedocházely. Typický kluk.
„No, teď už je to asi jedno, že jo." zamumlala jsem a Anne se uchechtla.
Harry mě tedy vzal za ruku a posadili jsme se v kuchyni ke stolu, Harryho mamka si mezitím vařila čaj a čekala, co z nás vypadne.
„No... Chodíme spolu." zamumlal Harry.
„To mi už taky došlo, zlato. Jak dlouho? Jestli už od října, tak se asi urazím, že to přede mnou takovou dobu tajíš." řekla Anne.
„Ne, vlastně jsme spolu začali chodit na Silvestra. Jsme spolu skoro tři týdny." přidala jsem se do konverzace, abych tu jako jediná mlčky neseděla.
„Dobrá. Ví o tom tvoji rodiče?" zeptala se Anne a já zavrtěla hlavou.
„Vadí ti to nějak?" zeptal se opatrně Harry a pod stolem mě držel za ruku.
„Cože? Ne. Proboha, ne, proč by mi to mělo vadit? Jen jsem se zajímala. Náhodou mám z toho radost a přeji vám to." usmála se na nás Harryho mamka a mně spadl kámen ze srdce.
„Jen to prosím neříkejte rodičům. Musím najít vhodnou chvíli, abych jim to oznámila." poprosila jsem a Anne se na mě vřele usmála a přikývla.
S Harrym jsme se zvedli a vydali se k němu do pokoje. Tak první rodič už to ví.
ČTEŠ
beloved | h.s. ✔️
Fanficbeloved | h.s. ________________ Cassidy Evansová. Na základní škole byla nejchytřejší ze třídy a zdá se, že po příchodu na střední se nic nezměnilo. Avšak její popularita klesla. Nikdy nebyla příliš oblíbená, ale vždy pár přátel měla. Tady je úplně...