35

371 19 4
                                    

Londin P.O.V

Olin päässyt viimehetken tarkastuksesta hetki sitten. Hoitaja oli tullut siivoamaan huonettani kanssani. Pääasiassa heitimme piirrustuksiani roskiin. En tekisi niillä mitään kuitenkaan. Jotkut niistä olivat aika hienoja, mutta en halua jättää muistoja tästä ajasta sairaalassa. En halua. Haluan aukaista kokonaan uuden luvun elämässäni. 

   Kello on puoi kahdeksan. Istun sängylläni. Päälläni on sairaalan housut ja t-paita. Ne kutittavat. Kuulen askelia ja puheen sorinaa käytävästä. Ne pysähtyvät oveni eteen. Sydämeni pysähtyy kun oven kahvaa käännetään. 

Harryn P.O.V

Astelen sairaalan käytävää pitkin kohti Londin huonetta. Kuulen kuinka lääkäri kertoo vieressä kuinka mainiossa vireessä Londi on viimepäivinä ollut, ja kuinka hyvin hän on toipunut. Päästän suustani pieniä mumahduksia, sillä en pysty keskittyä lääkärin puheeseen. Sydämeni hakkaa niin että kuulen sen korvissani. Saavumme Londin huoneen eteen ja lääkäri hymyilee minulle samalla kääntäen oven kahvaa. 

Londin P.O.V

Ovi avautui hitaasti. Tunnistin oven takaa ensin kiharat. Sitten kirkkaat vihreät silmät, jotka katsoivat suoraan silmiini. Harry. Voihkaisen onnesta. Pomppasin sängyltäni ja juoksin Harry syliin. Vahvat kädet kietoituivat ymärilleni ja hänen kasvonsa painautuvat vasten päätäni. Painoin kasvoni hänen rintaansa vasten. Vedin syvään henkeä ja nostin katseeni ylös. Harryn kasvoja peitti valtava hymy ja samalla hänen silmistään valui kyyneiliä. Painoin suudelman hänen huulilleen ja haroin toisella kädelläni hänen hiuksiaan.  "No niin! Lähdetään jo!" Nauroin suudelman jälkeen. Harry naurahti ja pyyhki silmiään: "Todellakin".  "Mutta ensin vaihdat vaatteet" hän jatkoi vielä ojentaen laukkuaan. Otin sen ja menin vessaan vaihtamaan vaatteeni. 

  Löysin laukusta farkut,  mustan juhlapaidan, sekä korkokengät. Menemme siis juhliin. Puin vaatteni ja yritin haroa hiuksiani jotenkin hyvään asentoon. 

Harryn P.O.V

Londi oli mennyt vessaan vaihtamaan vaatteensa ja tuli sieltä pian. Hän näytti upealta vaatteissa jotka olin valinnut hänelle. Katsoin häntä hetken ja sanoin : "Vautsi".  Londi punastui hieman ja kierrähti ympäri. Havahduin lääkärin puheeseen: "Noniin, näyttää siltä että olette valmiita. Saatan teidät ensin vastaanotolle josta saatte Londin puhtaat paperit, jonka jälkeen voitttekin jo lähteä".  Londi hymyili valtavaa hymyään ja otti kädestäni ja lähdimme käytävään. 

   Avasin sairaalan ulko-oven ja astuin ulos Londi kainalossani. Olin antanut siällä takkini hänelle ettei häntä palelisi. Päälläni oli kauluspaita, joten en paleltuisi. Seishduimme sairaalan eteen ja suutelimme ennen autoon menoa. Sairaalan pihalla oli paparazzi joka otti muutaman kuvan autostaan ja ajoi pois. 

  Londi vierelläni starttasin autoni ja lähdimme pois. Hetken ajettuamme Londi kysyi: "Ollaanko me menossa juhlimaan vai?" "Miksi niin?", kysyin. "No, kun olit valinnut minulle tälläiset vaatteet", hän intti.  "Minulla ei ole mitään salattavaa", vastasin nauraen. Londi katsoi minua huvittuneena ja aukaisi radion. 

Hei taas! Toivottavasti tykkäsitte. :)

-AlluRiin X

Você leu todos os capítulos publicados.

⏰ Última atualização: Feb 21, 2015 ⏰

Adicione esta história à sua Biblioteca e seja notificado quando novos capítulos chegarem!

How I wish that was me... (In Finnish)Onde histórias criam vida. Descubra agora