Én Nala Bilnar vagyok, 13 éves. A szüleimmel élek egy nagy városban, mindig is untam itt, mert soha sincs egy nyugodt percem sem, mindig mindenhol nagy a tömeg, a suliban napi 8 óránk van és amikor hazaérek anya és apa veszekedése fogad. Nem egy álom itt. Szerencsére itt van nekem Clarie a legjobb barátnőm, aki szintén utál itt élni, úgymond sorstársak vagyunk. Vagyis... Clarie most nem jön suliba mert ő és az anyja elmentek nyaralni Franciaországba. Én is el akarok menni nyaralni! Hmmmm... Megyem meg is mondom anyának.
- Anyaaaa!!! -
- Mi az kicsim? -
- Mennyünk el nyaralni! -
- Tudod, hogy apád nem szeret nyaralni járni. -
- Anya! -
- Nem akar majd jönni, így is annyit veszekszünk, még most vegyem rá hogy jöjjön el? -
- Pontosan. -
- Figyelj... -
- Anya már régóta erre vágyok -
- Ha annyira szeretnéd akkor talán, de te kéred meg apádat! -
- Oké, Köszi!!! -
Apát tényleg nagyon nehéz lesz meggyőzni, de mindent a cél eléréséhez! Most még nem tudom rávenni mert munkában van, addig felhívom Clariet.
Amikor Clarie felveszi a telefont sok ember hangját hallom.
- Szia Clarie! -
Szia Nala, nem lehetne hogy később visszahívlak? Most nem az apartmanban vagyok. -
- Persze, hol vagy most? -
Na de jó, le is tette. Mindegy... Apa hazaért!!! Elmondtam neki a helyzetet, és nagyon-nagyon kiakadt. Én nem fogom feladni! Már el is döntöttem hogy hova megyünk: Mallorcára! Nagyon szép hely. Szóval most szépen megbeszélem apával hogy én bizony el fogok menni! Meg kell tudnom hogy miért nem akar ennyire nyaralni menni!
- Apa, miért nem akarsz nyaralni menni? -
- Ömmm... Ezt majd talán ha nagyobb leszel megtudod. -
- Apa már majdem 14 vagyok! -
- Ez nem olyan dolog, de egy biztos, Mallorcára nem megyünk! -
- Akkor nem MI megyünk hanem én és anya, nem fogok vitázni. -
Apa mérgesen elment. Kitudja hová? A lényeg hogy én menni fogok. Megbeszélem anyával... Nagy hírem van! Biztos hogy megyünk!!! Legalábbis az biztos hogy én és anya megyünk! Nekem a lényeg hogy menjek. Most elteszem magam holnapra.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Nyaralj velem!
Подростковая литератураNala, a 13 éves lány, szüleivel nyaralni ment Mallorcára...de, a szüleinek sürgős üzleti dolog miatt haza kellett utazniuk. Nala maradni akart, ezért régi, nem kedvelt ismerősénél kellett maradni. A nyaralása rosszul indult, de később sok mindent és...