2. ~ Ginny Wesley ~

95 20 21
                                    

- Nie płacz, Ginny, wyślemy ci mnóstwo sów.
- Przyślemy ci sedes z Hogwartu.

Ginny na prawdziwą miłość czekała przez prawie wszystkie lata w Hogwarcie

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Ginny na prawdziwą miłość czekała przez prawie wszystkie lata w Hogwarcie. Tą miłością był Harry.

Dziewczyna kochała Harry'ego od ich pierwszego spotkania, kiedy jako ta mała rudowłosa dziewczynka przyszła na peron odprowadzić swych starszych braci.  

Przez te wszystkie lata gdy on nic nie mówił  chciała o nim zapomnieć stłumić w sobie uczucie, które do niego żywi, ponieważ bała się odrzucenia.  

Wydawało się że była szczęśliwa będąc z innymi chłopakami, ale w głębi duszy jej serce płakało za każdym razem gdy widziała Harry'ego z Cho.   

Kiedy po raz pierwszy zaczęła chodzić z chłopakiem, myślała że będzie już  z nim na wieki i nic nie przeszkodzi ich szczęściu. Myliła się. Rozpoczęła się wojna, a Ginny zaczęła czekać jeszcze bardziej rozpaczliwie. 

Wszyscy jej przyjaciele martwili się o nią, bo wiedzieli jak bardzo pogrążona jest w czekaniu. Walczyła bardzo dzielnie, bo wtedy nie miała wyrzutów sumienia że nic nie robi kiedy jej ukochany walczy najmocniej na świcie.  

Mijały kolejne nie przespane noce w czasie których modliła się by do niej powrócił cały i zdrowy.  

Mijały kolejne dni w których tak bardzo cierpiała, w około niej działo tyle strasznych rzeczy.  

Ginny zaczęła  pisać listy Freda, wiedziała że brat ją zrozumie. 
I rzeczywiście rozumieli się bardzo dobrze. Fred był osobą do której dziewczyna mogła się zwrócić zawsze. Mieli wspaniałą relacje, i dziewczyna zaczęła mniej się pogrążać.  

Przyszedł dzień bitwy, Harry powrócił, ale trzeba było walczyć.  

Kiedy zobaczyła martwe ciało Freda, coś w niej pękło, już nigdy tej pękniętej części swojego serca nie odbudowała.

                                𖧷𖧷𖧷

Hejka,
Zgodnie z obietnica napisałam rozdział o Ginny, mam nadzieje że wam się podobał.
Koniecznie zostawcie gwiazdkę bo to bardzo mnie motywuję.

Następny rozdział będzie o Lunie

Możecie też mi tu napisać o kim chcecie przeczytać w tej książce. 

Bardzo chce również podziękować Panienka_Weasley za sprawdzanie mi rozdziałów.

Miłego dnia

Wandy

Stories of so many | Dziewczyny z Hogwartu 🖋Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz