Gözlerimi açtığımda boynumdaki ağrıyı hissedip boynumu ovuşturdum. Ateş çoktan uyanmış arabayı sürmeye başlamıştı.
''Günaydın...Ne zamandır araba sürüyorsun?''dedim uykulu sesle
''Günaydın bir saattir yoldayız . Sen iyi misin? Boynuna ne oldu?''
''İyiyim iyiyim biraz ağrıyor sadece ama ağrı kesici içince geçer.''dedim çantamı karıştırırken. Dün gece rahat uyumuştum ama bu gece boyum fena halde tutulmuştu.Muhtemelen biraz daha dinlenirsem geçerdi.
''Özür dilerim. Keşke pansiyonda kalabilsek geceleri ama biliyorsun arabanın dışındaki her yer bizim için çok tehlikeli.''
''Biliyorum, sorun değil gerçekten birazdan geçer.''
İlacı suyla yutup tekrar çantama koyduğumda arkadan mırıltılar gelmeye başladı. Dönüp baktığımda Buse'nin uykusunda konuştuğunu fark ettim.
''Rüya görüyor.''dedim Ateş kaşlarını çatıp ne olduğunu anlamaya çalışırken.
''Emin misin? Kabus gibi daha çok.''
Tekrar dönüp Buse'ye baktım. Gerçekten kabus görüyor gibiydi, sürekli kıpırdanıyordu.
''Tamam ben halledeceğim.''dedim çantamı kenara koyup arkaya uzanırken.
''Buse geceleri kabus görünce hep saçını okşarım, sakinleşiyor.''
''Annem de aynısını yapardı ve hep işe yarardı. Bende ondan görmüştüm.''dedi naif bir gülümsemeyle.
Buse'ye doğru eğilip alnına hafifçe dokununca kaşlarımı çattım. Resmen alnı yanıyordu emin olmak için onu uyandırmamaya özen göstererek elimi biraz daha alnına yaklaştırdım. Ateşi çıktığına emin olunca elimi çekip ön tarafa döndüm.
''Buse'nin ateşi var.''
''Ne? Hemen uyandır Buse'yi.''dedi telaşlanarak.
''Uyandıracağım ama bu kadar telaş yapmana gerek yok , ben hallederim merak etme.''
''Nasıl telaş yapmayayım Güneş?''dedi. Ateş arkamızda araba olmadığından emin olup arabayı sakin bir yere çekti. Hemen arabadan inip arka koltuğa geçtim. Korkutmamaya çalışarak Buse'yi hafifçe dürttüm.
''Buse hadi uyan.''
''Hadi abiciğim uyan lütfen.''
Bir süre sonra Buse şaşkın gözlerle uyanıp bana ve abisine baktı. Ateşi çıktığını anlayamamıştı ama üşüdüğü titremesinden belliydi.
''Ne oldu?''dedi gözlerini ovuşturup ayılmaya çalışırken.
''Bir şey yok ablacığım sadece biraz ateşin çıktı.''deyip temiz bir bezi şişemdeki suyla ıslatmaya başladım.
''Sen iyi misin abiciğim?''
''İyiyim abi ama biraz üşüyorum.''
''Tamam ben üstüne örtecek bir şey bulayım.''
''Hayır hayır ateşi olduğu için üşüyor eğer üstünü örtersek ateşi daha da yükselebilir.''dedim elimdeki ıslak bezi Buse'nin alnına koyarken.
''Tamam o zaman bavulda ateş ölçer olması lazım onu getiriyim mi?''
''Olur.''
Ateş arabadan inip bagajdaki büyük bavullardan birini çıkarırken Buse'ye baktım.
''Bir yerin ağrıyor mu?''
''Hayır sadece üşüyorum.''
''Eğer üstünü örtersem daha da ateşin çıkar dayanmaya çalış , sen çok güçlü bir kızsın.''dedim gülümseyip Buse'yi rahatlatmaya çalışırken.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yıldızlar Arasında
Teen FictionYeni tanıştığınız biriyle yolculuğa çıkar mıydınız? Üstelik tehlikeli bir yolculuk! Güneş, uzun yıllar çalıştıktan sonra kazanmayı başardığı üniversiteyi okumak için Ateş'le birlikte Fransa'ya gidecektir. Fakat onları takip eden birilerinin olduğund...