29. kapitola (18+)

723 25 0
                                    

S jejími rodiči jsme na samotném konci maturitního plesu museli jít pryč z budovy „Už tu na nás čeká taxík!" řekl její otec „tak pojď!"

„A... Adél nepojede s námi?" zeptala jsem se.

„Adéla? Ona musí pomoct s úklidem, takže potom pojede sama..." odpověděl mi muž.

„Sama?" zopakovala jsem tiše pro sebe, ale potom jsem zavrtěla hlavou „Já tu na ní počkám!"

Její rodiče se na mě chvíli dívali, ale potom s úsměvem přikývnuli „Hlavně buď opatrná, dobře?" pronesla máma.

„Budu!" zareagovala jsem. Rozloučila jsem se s její rodinou s tím, že prý až přijdeme, budou pravděpodobně spát.

Vzala jsem do ruky mobil a napsala mamce, že zůstanu u Adély a další den přijedu ještě před obědem. Následně už jsem na zařízení hrála nějaké hry, které jsem si stáhnula. Po čase mi začala být zima, ale snažila jsem se to přetrpět čekajíc na svoji přítelkyni „Niky?!" konečně jsem dívku zaslechla „Co tu ještě děláš?"

Usmála jsem se „Čekám na tebe!" udělala jsem pár kroků k Adéle a přitiskla se k ní „Ale teď mi je zima..."

Dívka mě pohladila po hlavě „Taxík by tu na nás měl už čekat..." chytila mě kolem ramen „pojď, ať se dostaneš, co nejrychleji do tepla!" tiše jsem se zasmála a společně jsme došli do auta, které nás svezlo k ní domů.

V bytě už bylo o dost větší teplo „Potřebuješ ty šaty rozepnout?" zeptala se mě rychle Adéla.

„Ne... ne dobrý já..." chtěla jsem ji odmítnout, ale dívka mi už stála za zády a pomáhala mi se zipem. Šaty spadli na zem a já jsem stála jen ve spodním prádle.

Dívka vydechla a dala mi pusu na rameno „Jsi nádherná..." ruce mi položila na břicho a jela s nimi trochu nahoru.

Zrudnula jsem „Co... co to..."

„Já vím..." přítelkyně vydechla a nakonec mě k sobě jen přitiskla „ještě minulý týden jsem dovolila Anetě mi dát pusu a tenhle bych s tebou chtěla..."

Ohlédla jsem se za ní „No..." cítila jsem, jak mi buší srdce „já..." chytila jsem ji jednu ruku a pomalu ji přesunula ke svému ňadru. Sama jsem se nechápala, ale chtěla jsem to, byla jsem vzrušená.

„Zlato?" pošeptala a trochu mi stiskla prso.

„Po...pokračuj... já..." odvrátila jsme od ní hlavu a tiše vyřkla „Chci to..."

Adéla přikývla a něžně mi zasunula ruku do podprsenky. Začala si hrát s mojí bradavkou „Jsi tak sexy..." řekla a olíznula mi krk. Kousla jsem se do rtu, abych nebyla moc hlasitá „Co takhle, kdyby ses zbavila svého spodního prádla?" zasmála se.

„Dobře..." chtěla jsem si to sundat sama, jenže ona mě předběhla. Prvně mi rozepnula podprsenku a zahodila ji, následně mě vysvlékla z kalhotek. Ani si neodpustila poznámku „Jsi úplně vlhká... až tak to chceš?"

Zrudnula jsem „No... máš s tím problém?"

„Ani ne..." kleknula si a přiložila nos mezi mé nohy „je to vlastně fajn..."

Zaskučela jsem „Co..." olíznula mě. Rychle jsem si chytila pusu, abych zadržela sten.

„Úplně to z tebe teče..." chytila mi nohu a začala mě čistit od šťáv, které mi tekly po stehnech. Položila jsem dívce ruku na hlavu a prohrábla ji vlasy „Roztáhni trošku víc nohy..." přikývnula jsem a udělala to. Adéla mě následně chytila za zadek oběma rukama pronikajíc do mě jejím jazykem. Netrvalo to dlouho a udělala jsem se „To bylo rychlý..." pousmála se.

„N...no," zrudla jsem.

Dívka si stoupnula, vzala mě do náručí a položila na postel „To nevadí..." políbila mě. Ani jsem se tomu nebránila, dokonce se mi od úst dostal její jazyk. Vychutnávala si každý kout mé pusy „Miluju tě..." pošeptala, dala mi ruku mezi nohy a něžně mě hladila po mém místečku.

„Ta...taky... tě mi... miluju..." vydala jsem ze sebe mezi steny.

Přítelkyně se usmála a polibkem mě utišila, zatímco do mě pronikla jedním prstem. Trochu jsem nadzvedla boky a šla jsem jimi proti pohybu „V...víc," pošeptala jsem. Adéla mě uposlechla a přidala další prst. Hlasitě jsem naříkala blažeností „Ano... ano... ano..."

Dívka se tiše zasmála „Zlato... moji rodiče spí," zakryla mi volnou rukou ústa. Přikývla jsem a chytila ji dlaň přidržujíc si ji na puse. Přítelkyně pokračovala a šla na to o něco tvrději. Snažila jsem se nesténat tak nahlas, ale místo toho jsme ji celou dobu olizovala prsty. Dala jsem ruce kolem Adéliných zad a přitiskla ji k sobě, udělala jsem se. Dívka se zasmála a pustila mě, přitom si olizovala moje šťávy z ruky.

„Proč vypadáš tak spokojeně..." vydechla jsem. Sex mě dost zmohl a už jsem bojovala jen s tím, abych nezavřela oči a neusnula.

„Protože chutnáš skvěle," odpověděla mi vesele a vytáhla zpod mě peřinu, kterou přese mě přehodila. Ohlédla jsem se na ni sledujíc, jak si lehá vedle mě. Přetočila jsem se na bok a položila hlavu na její hruď „Dobrou..." pošeptala a dala mi pusu na čelo. Déle už jsem nevydržela vzhůru a usnula jsem.

„Vstávejte, už je oběd..." vzbudil mě ženský hlas, ale pořád jsem měla zavřené oči. Cítila jsem se pořád unaveně a ani jsem neměla moc chuť se zvedat z postele. A co tím myslela, že je oběd? „No tak!"

„Ještě pár minut..." ozvala se Adéla.

„No koukám, že jste měli pernou noc, i poté co jste přišly domů..." zasmála se, ale netušila jsme, co tím myslela „Tak se oblečte a přijďte na oběd!" řekla a zabouchla za sebou hlasitě dveře.

Rozbolela mě z toho hlava, ale nakonec jsem se přinutila zvednout. Protřela jsem si oči a rozhlédla jsem se po pokoji. Hned mi došlo, o čem mluvila. Na podlaze jsem měla různě hozené své spodní prádlo. Cítila jsem se trochu zahanbeně, ale byla jsem až moc unavená na to, abych to nějak výrazně řešila. Trochu jsem zatřásla s Adélou „Vstávej..."

„Nechce se mi..."

„Mě taky ne, ale musíme..."

„Když mi dáš pusu," řekla a otočila se na mě.

Naklonila jsem se k ní a políbila jsem ji „Tak teď už vstaneš?" usmála jsem se.

„Určitě!" zareagovala vesele a skoro vyskočila z postele. Pomyslela jsem si, že bych chtěla mít taky tolik energie po včerejší noci, vlastně dnešním ránu.

Zvedla jsem se z postele a okamžitě jsem si šla pro spodní prádlo. Pohlédla jsem na svoje šaty, neměla jsem zrovna chuť teď v nich být celou dobu „Hele..." nervózně jsme řekla „Ne...nepůjčila bys mi prosím nějaký... oblečení?"

Adéla na chvíli mlčela, ale poté se rozzářila „Určitě!!" rychle běžela ke skříni „Co by ti slušelo?" prohlížela si svoje oblečení. Nakonec mi vybrala šedou mikinu, pod který mi půjčila černý tričko a k tomu džíny stejné barvy.

„Díky..." usmála jsem se. Trochu jsem přičichla k mikině s úsměvem „Voní to..."

Dívka zrudnula „No... radši pojď na ten oběd..."

Po jídle jsem si vzala do rukou mobil „Budu muset najít nejbližší..." všimla jsem si, že jsem měla pět zmeškaných hovorů od mámy a další dva od táty. Polkla jsem, protože to zavánělo průšvihem. Nervózně jsem zavolala mamce „Ahoj..."

„Proč jsi to nezvedala!!" vyhrkla, aniž by mě pozdravila.

„No... já jsem dlouho spala, jsem se vzbudila až teď... on mě včerejšek vyčerpal víc, než jsem čekala... takže... já... nastoupím na nejdřívější autobus a hned pojedu domů. Slibuju..."

Máma vydechla „No dobře, hádám, že jsi z toho byla unavená," překvapilo mě, jak klidně na to reagovala „tak se uvidíme doma..."

„Ano..." odsouhlasila jsem to a jela jsem domů prvním autobusem, který tam mířil. Bohužel jsem nemohla předtím strávit moc času s mojí přítelkyní.

Moje malé tajemstvíKde žijí příběhy. Začni objevovat