-Amikor gimnazista voltam be kerülten egy rossz társaságba, ugy értem, hogy drogoztak, cigiztek, piáltak minden nap, bulikba jártak minden hétvégén, rossz tanulok voltak, cikiztek mindenkit, és még sorolhatnám - Seb a padlot kémlelte - amikor ide be kerültem ezekről fogalmam sem volt, akkor jöttem rá amikor minden szünetben cigiztünk ugy, hogy el bujtunk az udvaron, elöször nem akartam bele menni de rám erőszakolták ezután nem tudtam erről le szokni. Én is olyan lettem mint ök, persze erröl anyáék nem tudtak semmit. Egyszer el hivtak egy buliba persze én egyből igent mondtam, tudtam, hogy anyáék nem fognak engem el engedni ezért megvártam amig mindenki el alszik azután az ablakon kimásztam és rohantam a buli helyszinére ami valamelyik osztálytársam tartot. Fél orája se voltam ott de már részegre ittam magamat. Nem is egy lányal feküdtem le este, reggel 5-kor mentem onnan haza, csak arra nem számítottam, hogy apa akkor már ébren lesz, ez miatt a bejárati ajton jöttem be. Amijor apa észre vett, szerintem sosem láttam anyira idegesnek mint akkor. Ordibált velem, kérdezte, hogy hol voltam de nem válaszoltam neki semmire mert nem érdekelt. Anya meg tudta, hogy milyen ember lett a fiábol, sokszor hozzám vágta, hogy nem büszke rám. Egyszer egy nap be drogozva mentem haza, apa amikor ezt észre vette fel ment a szobámba, elő vette az egyik böröndömet és be pakolt mindent. Oda adta nekem és azt mondta: te nem vagy a fiam te csak egy drogos, piàs hülye gyerek vagy!
Anya megpróbálta meg àllitani de hiàba ki dobot a hàzbol -fel nèzet ràm könnyes szemekkel - az egyik haveromnàl szàltam meg ameddig nem jàrtam ki a gimit. A gimi közben csak anyàval beszèlgetem de vele se sokat, mert apa nem engedte neki. A gimi utàn munka után kutattam keresgèlèsek utàn talàltam, modelkedès volt -mosolyodot el halvànyan - el mentem àlàs interjúra, egyből fel is vettek engem, ekkor volt a vàltozàsom.-Milyen vàltozàsod? -nem èrtetem miröl beszèl
-Szöke lettem! -mosolyodot el
-Mivan? -csillant fel a szemem
-Meg mutassam? -vette elö a telefonjàt
Hevesen bologatam
-Tessèk -adta oda a telefonjàt
YOU ARE READING
Tiltott Érzelmek +18 (Sebastian Stan Story)
RomanceTrixi Parker vagyok, egy 28 éves. Átlagosnak mondom magam, de apám miatt nem lehetek az! Miért? Mert apámnak van egy nagy cégje ezért elég ismert vagyok. A "hírnevem" miatt nem tudtam nagyon barátokat szerezni de az egyetemen össze ismerkedtem Kate...