Evvet bugün yaşadığımı bir olayı anlatacağım. Uzun zamandır böyle bir olay yaşamamıştım. Yaklaşık 5-6 ay önce mi ne kahve kokusu duymuştum en çok yaklaştığım an buydu. Ondan sonra hiç yaklaşamamıştım. Neysem. Şimdi dün gece merdiven metodunu denedim saa 03:40 civarında. İşte merdivenden çıkarken uyuya kalmışım. Saat 05:30 gibi uyandım alarm kurmuştum. Kulağımdaki kulaklığı çıkardım subliminali kapattım telefonu sehpaya koydum geri yattım ama öyle bir dalgınlık ileki anlatamam. Neysem geri uyudum.
Uyandığımda bizim valiliğin (Eskişehir'deki valiliğin önü) ordaydım ama etrafı farklıydı. Etrafta yanlış hatırlamıyorsam birkaç tane kötüler birliği üyesi ve tuhaf özgünlükleri olan kişiler vardı. Yanımda en yakın arkadaşım vardı. Sonrasında telefonuma birkaç mesaj geldi. Mesajın geldiği uygulama animede Midoriya'nın kullandığı uygulama ile aynıydı. Ve gelen mesaj Hawks'dandı. Şok olmuş şekilde mesajı açtım tabii mesaj sanırım ya ingilizce ya da japoncaydı sanırım. Ve bir ses atmıştı sesi dinlemiştim. Sonrasından onun yanına gitmeye karar verdim. Yakın arkadaşım ile beraber yolun kenarındaki kaldırımdan gidiyordu ama kaldırımdaki 3 köpek bir türlü geçmemize izin vermedi. İlerde Hawks'ı görmüştüm ama köpekler geçmeme izin vermedi ve alarm ile mi ne uyandım.
Yani uyandığımda adeta şok olmuştum. Hawks'ın bana attığı seste dediği şeyi anlamıştım nasıl oldu bilmiyorum ama bana "Gel, seni bekliyorum" gib birşey demişti. Hala etkisindeyim. BNHA'ya gitmek için uğraşıyorum ve böyle birşey gördükten sonra pes edemem. Sizinle paylaşmak istedim. Neden bilmiyorum ama belki motivasyon olur diye. Diyeceğim tek şey şu pes etmeyin. Onlar bekliyoruz, gerçekten bekliyorlar..
Sizinde böyle anılarınız veya yaşadığınız tuhaf olaylar varsa anlatırsanız sevinirim. Böyle şeyler dinlemeyi severim hehe.
Hadi sağlıcakla kalın. Emin olun birgün hepimiz başaracağız
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Shifting nedir? Shifting nasıl yapılır? Shifting denemelerim.
No Ficciónİsmi herşeyi açıklıyor bebek;)