"Eee daha ne kadar bekleyeceğiz."
"Biraz sus David!"
Oscar sanki kendisi hiç konuşmuyormuş gibi David'e sus diyerek bağırırken takımın geri kalanı benimde yaptığım gibi sessiz bir şekilde beklemedeydi.
Louis deponun açık bırakılan geniş kapısından içeriye giren kediyi severken Valery eski koltukta oturmuş boş gözler ile bizi izliyordu.
Yaklaşık 4 saattir beklemedeydik ve neredeyse her yerimin acıdığını hissediyordum. Neyse ki burada savaşmamızı gerektirecek hiçbir tehlike yoktu.
Rahat bir şekilde takılmayalı epey uzun zaman olmuştu. Elimi mavi saçlarıma götürdüm ve epey yıpranmış olduklarını fark ettim.
"Tamam. Gerçekten de çok sıkıcı olmaya başladı"
David'in ne kadar sıkıldığı belliydi. O epey hiperaktif biridir. Bu kadar kargaşa arasında siyah saçları ve açık kahverengi gözleri oldukça parlaktı. Belki de çoğu kız için ideal bir erkek arkadaş olabilirdi.
"Tyler akşam harekete geçicez dedi. Ama sen o sırada kıçını silmekle meşgul olduğundan bunu duyamadın"
Valery her zamanki gibi aşağılayıcı tavırları ile düşünmeden konuşuyordu. Ama biraz da haklıydı. David gerçekten dayanılır biri değildi.
David Valery'ye her ne kadar sinirlenmiş olsa dahi ona negatiflik içeren herhangi bir davranış sergilemekten korktuğu için sessiz kalmayı tercih etti. Çok doğru bir seçim.
Valery'nin kim olduğunu hiçbirimiz bilmiyoruz ama görünüş olarak beyaz saçları, parlak beyaz teni ve kırmızı gözlere sahip biri. Boyu biraz kısa olsa da karizmasından hiçbir şekilde taviz vermiyor. Özel güçlerine gelirsek onun ne olduğu hakkında hiçbir fikrim yok fakat beyaz teni, kırmızı gözleri ve sivri köpek dişleri onun bir vampir olabileceğine beni ikna etti. Hiçbir şekilde aynı odaya konulmak istemediğim insanlar arasında oda var.
Tamamen hayvan delisi olan Louis'e gelirsek..
Aşırı derecede ürkek birisi. Bazen onun bu grupta ne işi var diye düşünüyorum. Oscar'ın dediğine göre hayvanlar ile konuşabiliyor. Belki de bu özelliği onun bu takıma girmesine yardımcı olmuştur. Fiziksel olarak ise siyah kısa saçları ve koyu kahverengi gözleri var. Kesinlikle sıradan bir insana benziyor.
Sözü geçmişken Oscar. Kırmızı beyaz saçları ve kahverengi gözleri var. Ve onuda rahatlıkla ideal boyfriend listesine ekleyebiliriz. Bazen çok konuşuyor ama yine de kesinlikle güvenebileceğim birisi. Güçlerini tamamen kullanamayı bilmese de görünmezlik özelliği var. Bu gruba girmek için yeterli olduğunu düşünüyorum.
Bazen böyle saklanarak ve savaşarak yaşamak beni gerçekten çok yoruyor. Doğaüstü güçlere sahip insanlar daha çok güç elde etmek için birbirlerini öldürüyorlar. Buda yetmezmiş gibi insanlar bizlere canavar muammelesi yapıyor. Bizlere de Tyler'ın teklifini kabul etmek kalıyor.
Aslında ona minettarım. Belki de o gün beni kurtarmasa şu an hayatta olamazdım. İlk başlarda ona karşı içimde hep bir öfke vardı. Daha erken gelseydi belki annem ve babam da yanımda olabilirdi diye düşünüyordum. Ama sonradan bunun aslında onun suçu olmadığını anladım.
Herkes bir gün ölür. Buradaki herkesin çok fazla kayıbı var. Hatta içimizdeki en sert adamların bile akıl almaz şeyler yaşadığını düşünürsek, bizler onlara kıyasla çok güçsüzüz.
Belkide bir günde olsa biraz rahatlamak iyi hissettirir. Akşama daha birkaç saat olduğuna göre güzel bir duş alabilirim. Her ne kadar 6 kişilik bi grup arasında tek kız bende olsam bu çocuklar arasında kesinlikle kendimi güvende hissediyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ELİT
Action"Ne düşünüyorsun?" Uzun uzun baktı yıldızlara. Belkide sadece intikam ve kötülük düşünen biri değildir içindeki küçük çocuk. "Düşünüyorum da.. Bence doğaüstü bir varlık olmak çok güzel. Ama insanlar sadece kıskançlık duygularından bizlere kin ve nef...