Hi gys.... Medyadaki kolay glb 6 yıldır hiç çıkarmadım. Arda almıştı...nys belirtmek istedim o kadar
Şimdi bizi tanıyın brocuklar...
Bne, ben tesettürlü, kahverengi kalçalarına kadar uzun saçları olan bir görlüm. Saçlarımı kestiricm mama nys... Saçımda kulağımın arkasında mor boya var ama yeni bi boya tarzı buldum onu yapcm...
Beyaz bri tenim var. Çok çok çok hafif silik az Çiller var burnumun üzerinde. Anadan geçme küççük burnum vra... 1.68 boyundayım. Orta kilodayım ama diyete grcm :'
Yaren- brocum-, bu kız aşşşşşşşırı gğzel bne söliyim. Omuz hizasından biraz yüksekte kısa kesilmiş simsiyah ama cidden simsiyah saçları vr.. Gözleri ela ve mavi arası bi renk bebeim.. Gamzeli. 1.63 boyunda NDSLAMSKSKAL .. Orta kiloda. Sweatin içinde kaybolmaya bayılır. Tatlı bir pandadır ama çılgın olanından.
Gökhan abem, abim albino olmasına rağmen tüm yüzü çillerle kaplı vea çok tatlıdır brolar. Bneim gibi çizim yapar bnha fanı ve anime, mangal okumaya\izlemeye bayılır. müik zevki bana uymuyor ama en iyi anlaştığım abilerimden.
Ömür abiem, O BİR KRAL! TAM BİZİM KAFADA! YARININ ABLASI AYLİN ABLAMLA ÇIKIYOR! ESMER! AMA BEYAZ TENLİ! ÇOK KAFADIR ! EN KARA BAKU FANI!
Hakan abem; -_-" O kdr çılgın ki bazen gülmekten boğazımdan kan geliyor. Ciddiyim. En big brother
Doğukan abim, hep suç ortağımdı :) bu kdr bilgi yeter dış görünüşünü anlatırsam üstüne atlarsınız. Çok sırada görünüyor ama bazılarına çok taş gelebilir.
Arda, tısssssssssssssss uzak durun. Benim lan ! Boşuna bakmayın tapusu bendeh! Yeşil-ela gözleri kumral saçları var verebileceğim tek bilgi bu ayrıca anime izliyor bnha fanı. Ben alıştırdım (˵ ͡° ͜ʖ ͡°˵)
Nys üşendm bb
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEN,BOKTAN ANILARIM VE RÜYALARIM [^•- •^]
Humorbaşladı yeterince anlatıyor bnce. ! -! düzensiz! -!