3

5.2K 236 67
                                    

Bedenim fazlasıyla sızlıyor,  umursamadan vurmaya devam ediyorlar. Ağzımdan kan akıyor  ve gülümsemek zorunda kalıyorum. 

Sonra beni delice ağlayacak bir olay yaşanıyor. Bulut elinde ki sigarayı yere atıyor,  karnıma son gücüyle tekme atıyor. Fiziksel acısından değil kalbimde  oluşan acıdan ağlamaya başlıyorum.  Onlardan çok dayak yiyorum ama ik defa bu şekilde ağlıyorum . Gülen yüzleri  soluyor,  yavaş yavaş kalkıyorum. Ağlayarak okuldan çıkıyorum, acı bedenimde geziniyor.

Her şey canımı yaktı da böyle bir acıyı  uzun zamandır yaşamamıştım. Bana vurdu lan bana...

Siktir be siktir , her şeye,  herkese , her anıya siktir...

Mutlu olmak ne kadar zormuş,  mutlu olmak benlik bir  şey değilmiş. Eve gidene kadar da evde de sadece ağladım. Canım çıkacak, öleceğim sandım ne yazık ki olmadı.  Ne canım çıktı ne de öldüm.  Kendimi yatağıma attım, burnumdan akmış biraz kuruyan kan yastığa bulaştı, gülümsedim.  Karnıma baktım, acıyor ama o vurdu .

Bulut:Ağladın

Bulut:Ne oldu acıdı mı anxnsnxn

Bulut:Seni ağlarken görmek  güzeldi

Bulut:Babam yanına geliyor , ağlaman geçer.

Hıçkırarak ağlamaya başladım. İyileşmeyen yarama tırnağımı geçirdim. Kalbimin acısını bastırsın istedim , olmadı. Kenarda duran çakımı alıyorum , yeni yara açıyorum.  Hiçbiri
kalbimin acısını,  ağrısını geçirmiyor.

Bulut: Görüldü sznnsnx

Bulut:Ağlama lan , bir dahakine bu kadar sert vurmam.

Bulut:sjxsixbzhxh

Bulut:Eziksin

Bulut:Neşem çok yerinde

Bulut:ses kaydı
Keşke hemen gitmeseydin,  ağlamanı uzun uzun izlerdim.

Kahkaha atarak tekrar tekrar dinledim. Sonunda attığı gülüşle , kalbim durduğunu hissettim. Ceketimin cebinden sigaramı çıkarttım , acılara yaktım. Ağlamamı sevdi...

Bulut:Doğruyu söyle hâlâ ağlıyor musun?

Bulut:Nasıl ağlıyorsun mesela , canında acıyor mu ? Babamın en güzel günümde yanımda olmaması gibi acıtıyor mu ?

Bulut:En güzel günlerim  senin yüzünden berbat oldu.

Bulut:Hepsini hak ediyorsun.

Bağırarak ağlamaya başladım , kapı çaldı açamadım. Sadece saatlerce ağladım ve sigaraya sarıldım. Bana çektirdiği her acıyı çekmesini istemiyorum, bu yüzden sustum. Ses kaydını açıp güldüğü yerleri saatlerce dinledim. Mutlu  oldum mu? Oldum...

Kitap psikolojimi bozuyor jdxjjddj
Başkası yazsa , ben okusam mükemmel olurdu...

Beğenip yorum atarsanız çok sevinirim...

Sever misin?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin