Harry licht op zijn rug aan de andere kant van het bed, met zijn arm naar me uit gestrekt zodat hij m'n haar aan kan raken. Ik gebruik deze situatie om om te rollen over zijn arm en zo perfect met mijn hoofd tegen zijn nu naakte borst aan te komen. Harry draait zich zijwaarts en slaat zijn armen om me heen. Ik probeer de glimlach te onderdrukken omdat hij nog steeds denkt dat ik slaap. Na een tijdje zo gelegen te hebben hoor ik Harry zijn stem heel zacht en laag iets zeggen. 'Ik heb je eindelijk weer gevonden, maar nu laat ik je ook nooit meer gaan.'
Jasmins pov
Na Harry zijn woorden ben ik meteen in slaap gevallen, met een tevreden glimlach op mijn gezicht en mijn hoofd op Harry zijn borst.
Een felle flits haalt me uit mijn diepe slaap en een tweede flits opent mijn ogen. Ik kijk om me heen om te zien dat ik helemaal tegen Harry aanlig met zijn armen om me heen en mijn hoofd nog steeds op zijn borst. Er is een derde flits en mijn ogen schieten naar waar het vandaan komt en ik word begroet door 2 bekende, vriendelijke bruine ogen. Ik schiet op van het bed en spring naar de persoon wie ik 8 maanden lang elke dag gemist heb. Met mijn armen over zijn schouders en mijn gezicht in zijn nek knuffel ik Liam stevig. Hij slaat zijn armen om mijn middel, tilt me van de grond en draait me een klein stukje in de lucht. 'Liam.' Zeg ik in zijn nek en Liam pakt me strakker vast. Mijn tenen raken de grond nu een beetje maar ik wil niet loslaten, dat is totdat ik Harry in het bed achter me hoor rollen. Ik schiet losgaan Liam en kijk naar Harry die nog steeds vredig ligt te slapen. Een kleine glimlach maakt plaats op mijn gezicht voordat ik me naar Liam draai die met een camera in zijn hand staat te draaien. 'Liam.' Zeg ik op een lage toon. 'Ja Jasmin?' Vraagt hij in een lieve stem maar de grijns op zijn gezicht verraad hem. 'Geef me de camera.' Zeg ik en steek mijn hand uit terwijl ik een stap naar voren doe. Liam kijkt schuin langs me af en ik kijk achter me om de open deur te zien. 'Liam.' Zeg ik in een schreeuwende fluisterstem. Liam rent in een weg langs me af. 'Liam!' Schreeuw ik als ik achter hem aan het keuken gedeelte in ren. 'Oh deze zijn schattig.' Zegt Liam als hij door de camera gaat. 'Liam geef hier.' Zeg ik en grijp naar de camera, maar ben te laat als Liam over het aanrecht springt. Hij rent richting het woonkamer gedeelte en mijn ogen worden groot als ik Louis op de bank zie slapen. 'Liam kom hier.' Fluister ik weer. Hij grijnst alleen maar en gaat dichter naar Louis toe. Mijn ogen worden groot als hij een flesje scheerschuim uit zijn broekzak haalt en wat op Louis zijn hand spuit. 'Ik wilde dit eigelijk bij jou doen.' Zegt Liam als hij het flesje op de salon tafel zet. Ik probeer mijn lach in te houden als Liam op Louis zijn neus begint te tikken. Hij gaat met zijn gezicht naast dat van Louis hangen om te kijken of hij niet te hard tikt. Louis haalt onverwachts uit richting zijn neus, maar in plaats van zichzelf te raken slaat hij Liam plat op zijn wang, wie een 'mannelijke' gil uitlaat en Louis schiet op. Ik ben aan het schreeuwen van het lachen en mijn buik doet er pijn van. Louis kijkt met grote ogen naar Liam wie het scheerschuim van zijn wang veegt met een vies gezicht. 'Sorry wie ben jij?' Vraagt Louis opeens en ik lach harder. Ik zit nu op m'n knieën op de grond met mijn gezicht in m'n handen, niet meer instaat om te staan door het lachen. 'Hey ik ben Liam.' Zegt Liam en houd zijn hand uit naar Louis die de met scheerschuim bedekte hand in die van Liam slaat. 'Hey Liam, Jasmin heeft al een over je verteld ik ben Louis.' Zegt Louis en ze kijken dan allebei tegelijkertijd naar hun met scheerschuim bedekte handen en ik begin opnieuw te lachen. 'Hey Liam, heb je nog meer scheerschuim?' Vraagt Louis en Liam grijnst. 'Een heel flesje.' Zegt Liam en pakt het flesje achter zich. 'Is deze ook voor meisjes.' Vraagt Louis dan opeens en mijn ogen worden groot. 'We kunnen het proberen.' Zegt Liam en ze spuiten dan allebei hun handen vol met scheerschuim. 'Oh god.' Zeg ik zacht en begin al op te staan. Ze lopen rustig weg van de bank en op het zelfde moment als dat hun naar me toe rennen draai ik me om en ren terug de slaap kamer in. Ze komen achter me aan en zonder na te denken ren ik rond het bed, maar ze komen allebei van een kant en ik spring op het bed waar Harry nog steeds lag te slapen. Hij schiet overeind en kijkt met een raar gezicht naar de scène die zich voor hem afspeelt. Zonder er verder aandacht aan te geven staat Harry op van het bed en hij loopt de kamer uit zonder achterom te kijken. Ik word afgeleid door Harry en op dat moment trekt Liam me van het bed en hij duwt zijn handen tegen mijn wanneer terwijl Louis m'n hele nek en een klein gedeelte van mijn rug onder smeert. 'Oh jongens dat is walgelijk.' Zeg ik als ze lachend wegtrekken. 'Er is een heerlijke douche dus ik stel voor dat je daar onder gaat staan.' Zegt Louis en ik kijk kijk hem aan alsof die dom is. 'Geen zorgen Jasmin ik heb kleren van je bij me aangezien je zie dat deze hier bijna niks fatsoenlijks voor je had ingepakt.' Zegt Liam en hij wijst naar Louis. 'Liam je bent m'n held.' Zeg ik en Liam buigt. 'Het is me een genoegen my lady.' Zegt Liam en lach een beetje. 'De tas staat naast de deur.' Zegt Liam en ik loop naar de voordeur van de suite waar een grote zwarte tas staat. Ik pak de tas op en loop ermee naar de gigantische badkamer. De tas drop ik op de wastafel en de deur sluit ik af.
Na een lange en relaxende douche kleed ik me aan in een strakke donkerblauwe spijker broek en een grijze baggy trui. Mijn haren föhn ik voordat ik ze in een hoge staart doe. Liam heeft ook mascara ingepakt waar ik heel dankbaar voor ben. Als ik helemaal klaar ben loop ik de badkamer uit en het keuken gedeelte in. De jongens zitten alle 3 rond de tafel te ontbijten. Liam en Louis lijken druk in gesprek en Harry tikt wat op zijn telefoon. Ze hebben nog niet door dat ik in de deur opening sta dus ik gebruik deze tijd om naar Harry te kijken. Hij heeft een zwarte trui met lange mauwen aan en een zwarte spijkerbroek. Zijn krullen hangen voor zijn gezicht en ze zijn een beetje vochtig waaraan ik kan zien dat hij net ook gedoucht heeft. Mijn blik gaat naar zijn ogen die vanonder zijn krullen naar mij kijken. Ik begin te blozen als ik door heb dat hij me naar hem heeft zien kijken. Snel kijk ik naar de grond en loop naar de bank waar mijn pumps nog steeds staan. Gelukkig zijn ze zwart en passen dus een beetje bij wat ik aan heb, want ik heb niet gezien dat Liam schoenen voor me heeft mee genomen. Ik ga op de bank zitten en pak mijn telefoon om te zien dat ik een bericht heb.(*) is onbekend en (#) is Jasmin
*je moet opletten, ik denk dat die achter je aan zit..
#wie ben je?
*is niet belangrijk, je moet alleen goed om je heen blijven kijken.
#wie zit er achter me aan!?
*ik wil hem niet verraden maar hij weet dat je Harry gevonden hebt, hij wil jullie pijn doen.
#ik laat Harry niks gebeuren als dat is waar je je zorgen over maakt.
*ik weet niet wat die van plan is, maar hij is op weg naar mij toe nu. Je mag nooit meer iets tegen dit nummer zeggen anders ziet hij het misschien.
#wie is hij!?Ik laat mijn telefoon bijna vallen van schrik als ik een hand op mijn onderdruk voel. Ik kijk naast me en 2 groene ogen kijken me bezorgd aan. 'Alles oké Jasmin?' Vraagt Harry en al mijn zorgen lijken weg te vagen als hij mijn naam zegt. Ik glimlach en knik, maar Harry lijkt niet overtuigd. 'Jongens kom op we gaan. 'Liam ik gaan naar de winkel, gaan jullie maar alvast naar Harry z'n huis.' Roept Louis vanuit de gang. 'Laten we gaan.' Zegt Harry met een glimlach op z'n gezicht.
Harry's pov. Eindelijk 😱
Ik stap met Jasmin in m'n auto en rij achter Louis en Liam het terrein van het hotel af. Jasmin is erg stil vergeleken met gister avond, ze lijkt in gedachten op de mannier hoe ze voor zich uit staart. Haar wenkbrauwen zijn in een frons, haar ogen zijn afstandelijk en haar lippen zijn in een strakke lijn. Af en toe gaat haar tong over haar onderlip maar haar gezichtsuitdrukking veranderd niet. Na ongeveer 10 minuten in stilte gezeten te hebben probeer ik haar aandacht te krijgen. 'Jasmin?' Vraag ik op een zachte toon en ik kan het me verbeeld hebben maar haar hele lichaam leek te ontspannen alsof de zorgen uit haar weg gezogen worden door een woord. 'Jasmin?' Vraag ik nog eens net zo zacht. Ze draait zich naar me toe en glimlacht, maar haar ogen lijken ergens anders te zijn. 'Weet je zeker dat alles goed is, je bent nogal stil.' Zeg ik voorzichtig. 'Alles is goed Harry gewoon een beetje moe.' Zegt ze en glimlacht weer. Om een of andere reden weet dat ze liegt, ik weet dat er iets is, maar ze wil het me niet vertellen. Ik besluit niet verder te vragen, misschien is het gewoon iets heel persoonlijks. Na nog even in stilte gereden te hebben komt mijn huis in zicht. Ik parkeer de auto voor de deur op de oprit en Jasmin stapt uit. Ik loop voor haar uit open de deur, als ik hem voor haar open hou glimlacht ze naar me en ik glimlach graag terug. Ik pak haar jas aan en bied drinken aan maar ze hoeft niks. 'Zullen we naar boven gaan?' Vraag ik en Jasmin knikt. Ik loop voor haar uit de trap omhoog en door naar mijn kamer waar ik op bed plof. Ik ben vannacht pas heel laat in slaap gevallen en toen ik eindelijk sliep werd ik wakker door Louis die binnen kwam als een idioot. Ik hoor Jasmin zacht lachen en ik kijk op van mijn kussen en zie haar dicht bij de muur aan het voeteneinde van m'n bed staan. De schaduw die ze op de muur vormt doet me denken aan een gebeurtenis die nog in m'n geheugen zit alsof het gister was. Ik sta langzaam op van het bed en loop richting Jasmin. Ze kijkt me raar aan als ik met een serieuze blik steeds dichter naar haar toe kom. Op een stukje afstand steek ik mijn arm naar haar uit en ga mijn mijn vinger toppen over haar gezicht. Ze lijkt te ontspannen van de kleine aanraking en ik stap dichterbij. Hierdoor kan ik m'n hele hand op haar wang leggen en ik stap nog dichter bij als ze haar hand boven op die van mij legt. 'Déjà vu vind je niet?' Vraagt ze en ik voel mezelf knikken. Mijn gezicht komt dichter bij dat van Jasmin en ik leg mijn voorhoofd tegen dat van haar. 'Hoe wist je dat ik het was?' Vraagt ze fluisterend. 'Ik wist het sinds het moment dat ik je hand vast pakte.' Zeg ik zacht en sluit dan de opening tussen onze lippen. En zal ik zeggen, vuurwerk is een te zwakke beschrijving van het gevoel wat er door mijn lichaam ging toen onze lippen elkaar raakte.
-Vote?
-Comment?-KJG
JE LEEST
Bound By Faith (one direction vampire)
FanfictionZodra de zielsverband van een vampier geboren word zal er niks zijn wat ze niet zullen doen om deze persoon te beschermen. Vanaf de geboorte tot de leeftijd van 18 staan ze aan je zijde zonder dat je het merkt. Ze wachten een eeuwigheid om deze p...