1.BÖLÜM

263 34 8
                                    

NisaB

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

NisaB.Yağcı:Sevgilim...çıktığın bu yolda her zaman olduğu gibi yine seninleyim.Aramızda ne kadar mesafe olursa olsun her zaman yanındayım,yanımdasın..Seni seviyorum💙@barısmuratyagci

Barış:Bak sen böyle yaparsan gidemem ben.Sil gözlerini.

Burnumu çekip gözlerimi sildim ve gülümsedim.

Nisa:Oldu mu?

Barış:Oldu.

Diyip beni yeniden kendine çekip sarıldığında kollarımı sıkıca boynuma sarmıştım.

Barış:Gitmem lazım.

Yüzü saçlarımın arasındayken konuştuğunda sesi boğuk çıkmıştı.
Kollarımı çözüp belimdeki ellerini tuttum ve parmak uçlarına çıkıp dudaklarına kısa bir öpücük bıraktım.

Nisa:Hadi git ve o kupayla geri dön.Tamam mı.

Gülümseyerek başıyla onayladı.

Barış:Seni seviyorum.

Nisa:Seni seviyorum.

                       ***
~Barış

Dominiğe gelmemizin üzerinden bir hafta geçmişti ilk oyunlar oynanmıştı dün ve bugün.Barakayı almıştık ama olta takımını kaybetmiştik.Bu akşam konsey olacaktı ve yakınlardaki kız eşitsizliği den dolayı karşı takımdan biri bizim takıma geçecekti.

Takım ilk izlenimlerime göre iyiydi,ama olay çıkarabilecek birkaç kişi vardı.İlerleyen zamanlarda olaylar çıkabilir gibi görünüyordu.

Şuan beni zorlayan tek şey nisaydı daha doğrusu nisasızlık.Liseden beri beraberdik ve askerlik dışında ayrı kalmamıştık.Bayağı bir zorayacaktı beni..

Mert:Barış,nereye daldın ya.

Barış:Hı?Yok dalmadım biryere,bişey mi dedin?

Mert:Sohbet ediyoruz biraz sen de dahil olsan,soyutlamışsın kendini.

Cevap vermedim.

Batuhan:Sohbet etmiyoruz,o konuşuyor biz dinliyoruz..

Kulağıma doğru sessizce konuştu Batuhan,ben ise dediği şeye alayla güldüm.

Barış:Kaçsak?

Batuhan:Hadi.

İkimiz de ayaklandığında mert anında durdurdu.

Mert:Nereye ya?Damla ve meliste yok zaten.Ne yaptıkları belli değil,siz hayırdır ilk günden kulislere mi başladınız?

Batuhan bişey diyecekken durdurdum ve yürütmeye başladım,polemiğe gerek yoktu.

Barış:Boşver bırak,her söylenene cevap verirsek nefes alamayız burda.

Başıyla onayladı.Biraz daha ilerledikten sonra denizin kenarında oturan damla ve melisi gördük ve yanlarına gittik.

Melis:Hoşgeldiniz.

Batuhan:Hoşbulduk,rahatsız etmiyoruz di mi?

Damla:Yok.Siz de mert abiden kaçtınız sanırım?

Barış:Evet,sizin yokluğunuzu da anlamış yanlız dilinden düşürmiycek haberiniz olsun.

Omuz silkti damla.

Damla:Zor geçecek gibi..

Batuhan:Öyle.

Melis:Ee,anlatın biraz kendinizi.

Batuhan:Sen başla o zaman.

Melis:Başlıyım.Melis Sezer.27 yaşındayım,tenisçiyim.Evliyim bir tane de dört yaşında kızım var.

Damla:Yaa,genç yaşta evlenmişsin.

Melis:Evet,sevince yaşı olmuyor işte.

Başımla onayladım yüzümde oluşan gülümsemeyle.

Melis:Evet,benim bu kadar.Damla.

Damla:Iıı,Damla Su Özer,voleybolcuyum.24 yaşındayım.Bu kadar.

Batuhan:Bende snırım sıra,Batuhan Karacakaya.Oyuncuyum,bir de mimarım.

Barış: Mimar mısın?

Batuhan:Evet,niye?

Barış:İç?Dış?

Batuhan:İç.Niye soruyorsun,mimar mı lazım.

Dedi gülerek.

Barış:Ha yok ya.Eşim,Nisa o da iç mimar.

Batuhan:Anladım.E sen anlat o zaman.

Barış:Pekii.Barış Murat Yağcı,basketbolcuyum.28 yaşındayım.

Gülümsedim.

Barış:Ve evliyim..

Damla:Aynı zamanda kör kütük aşık.

Diyince hepimiz gülmüştük.

Damla:Abi ne zamandır berabersiniz?

Barış:Liseden beri.

Batuhan:Oha aşka bak.

Damla:Çok güzel ya,ben böyle aşkların sadece dizilerde falan olduğunu düşünüyordum.

Melis:Biz bir yıl içinde tanışıp evlenmiştik,ama sizinki daha güzel ya.Beraber büyümek falan..

Batuhan:Gülüşe bak ya,sen hala liseli aşıksın yanlız.

Batuhanın söylediği şeyle yüzümdeki gülümsemenin farkına varmıştım.

~Nisa

Barışı izlerken onun yüzündeki gülümseme bana da bulaşmıştı ve evde deli gibi kendi kendime gülümsüyordum.

Ada konseyine geçtiklerinde ben sadece barışa bakıyordum,benimle beraber barışa bakan bir adet çakma sarı bir kız gördüğümde yüzümdeki gülümseme yerini sinirli bir ifadeye bıraktı.Kız barışın yanında oturuyordu ve resmen barışın içine düşecekti.İsmi aycandı sanırım gereksiz bir tip.

Reklama girdiğinde telefonumu elime aldım ve sosyal meyada gezinmeye başladım.Barış için şimdiden birçok fan hesabı açılmıştı hatta ikimiz adına açılan hesapler bile vardı.Ama sorun şu ki barış ve Aycan denen kızı shipleyenler de vardı ve onlar da birkaç sayfa açmıştı.

Hemen galerimden bir tane düğün için çekilen fotoğrafımızdan seçip paylaştım.

Hemen galerimden bir tane düğün için çekilen fotoğrafımızdan seçip paylaştım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

NisaB.Yağcı:Benim kocam, benim kocamdır!@barısmuratyagci

Merhabaa

Ben yağmur,buda ilk hikayem.Umarım beğenirsiniz ,hatalarım varsa kusura bakmayın.İlk bölüm olduğu için biraz kısa oldu diğer bölümler daha uzun olacak.

Yorum yapıp oy verirseniz sevinirim:))

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 11, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

My Darling 💕Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin