Existuje názor, že v prírode neexistujú. Ale niektorí z nás sa s nimi stretli. Bigfoot, Loch Ness Monster, Diabol z Jersey - všetci sa nazývajú kryptidy. Polo-mific monštrá schopné zabíjať.
1. Mongolský červ smrti
Tento obrovský červ dlhý 2 až 4 stopy pravdepodobne žije v púšti Gobi. Miestni obyvatelia ho nazývajú "allghoi", čo v preklade znamená "červ pripomínajúci vnútornosti naplnené krvou."
Pri kontakte môže červ zabiť svojím žltým jedom.
Hovorí sa, že môže zabíjať na diaľku silou podobnou elektrickému šoku. Červ je obzvlášť aktívny v júni a júli. Ak sa v tejto dobe ocitnete v púšti Gobi, nenoste žlté oblečenie, pretože táto farba priťahuje najmä červa smrti.2. Beštia z Bray Street
Ak v Elkhorne vo Wisconsine vidíte niečo ako bigfoot alebo obrovského vlka kráčajúc po zadných nohách, je to monštrum z Bray Street.
S najväčšou pravdepodobnosťou vás nezabije: hovorí sa, že táto polovičná beštia zabije len malé zvieratá a jeleňa.
Ale neodporúča sa, aby ste otestovali jeho trpezlivosť.3. Beštia beštie
Podľa legendy tento francúzsky kryptod zabil v rokoch 1764 až 1767 približne 60 až 100 ľudí.
Očití svedkovia povedali, že to bolo monštrum veľkosti kravy s dlhým chvostom, podobne ako leví chvost, červené vlasy a hlava s malými špicatými ušami a ostrými tesáky. Kráľ Lewis XV poslal lovcov, aby tu šelmu zabili.
V septembri 1765 poľovníci zabili abnormálne veľkého vlka, ale útoky na ľudí sa nezastavili.
Ďalšia obrovská bytosť bola zabitá v júni 1767. Keď mu opuchol žalúdok, vo vnútri sa našli pozostatky malého dievčatka. Odvtedy sa podivné útoky na ľudí zastavili.
Otázka zostala - aký druh šelmy to bol?4. Drak z jazera Brosno
Hovorí sa, že monštrum žije v jazere Brosno v ruskom meste Novgorod od 13. storočia.
Toto monštrum zjedlo vojakov a kone Batu Khana (vnuka Genghis Khana), keď sa vojaci a kone pokúsili piť z jazera. Podľa legendy sa Batu Khan tak bál, že nasadil svoju armádu a opustil Novgorod. Dnes mnohí neveria v existenciu tohto monštra a niektorí veria, že monštrum bolo pomýlené s mutantom.
Bubliny na povrchu jazera skutočne vzbudzujú dojem, že pod vodou sa pohybuje niečo obrovské. V skutočnosti sú podľa vedcov bubliny tvorené plynom prichádzajúcim z dna jazera.
ESTÁS LEYENDO
Mýty a Iegendy
De TodoMýty a legendy zo sveta divov a nadprirozených miest. Záhady a bájné bytosti. 9.apríla 2021 1# v mythology 💙 2# v legendy💜 2# v mýty 💛 1# v mýty 💜 1# v legendy💛 ❤️Love you all 😍