נקודת מבט לואי
הייתי בחדר, מלא ברגשות ומחשבות, לא יכול לא לחשוב על פרדי והארי, הדבר היחיד שעובר בראש שלי. היום זה יום בבית המשפט, היום שמחליט הכל, יום שקובע אם כל מה שעשיתי עם הארי עד היום היה שווה את זה.
יש עוד זמן עד לפגישה בבית המשפט, רציתי להיות רגוע לפני.
ניגשתי לרמקול הגדול שהיה בחדר שלי, נכנסתי לטלפון והשמתי שיר.
(ה.כ תדמיינו שזה אונלי אנגל של הארי)דאמ אני אוהב את השיר הזה, התיישבתי בשולחן העבודה מה לעשות, לא היה לי רעיון לכתיבה או משהו.
לפתע נשמע צלצול מהטלפון שלידי, הושטתי את ידי לטלפון וקראתי את שם המתקשר
״סטיילס״ידעתי! סוף סוף. עניתי במהירות ושמתי על רמקול.
״בוקר טוב עיניים כחולות, שמח לדעת שהרמת את התחת שלך מוקדם היום.״ אמר, שמעתי שגיחך.
״תשתוק סטיילס.״ מלמלתי.
״איך ההיקי המדהים שלי?״ אמר, שכחתי מזה לגמרי.
״מהמם. למה היית חייב לעשות אותו? אידיוט.״
אמרתי, תפספתי את הטלפון והתקמדתי איתו למראה שיש בחדרי, לבחון את הצוואר שלי.
״לואי אתה מת על זה, אל תשקר לעצמך.״ אמר.
״מה שתגיד.״ עניתי בחיוך.
״וואי תדמיין היקי בצורת H על הצוואר שלך.״ אמר בשקט
״אני לא פאקינג דף שאתה מצייר עליו, אתה לא עושה לי שום היקי בצורת H.״ איימתי אליו, אבל האמת? נשמע מגניב.
״אתה לא תברח ממני לואי.״ אמר בקול ערמומי.
פלטתי לו אנחה כתשובה.
היה שקט, הוא לא ענה.״אלינור שם?״ שאל לפתע
״למה אתה צריך את אלינור?״ שאלתי וחיוך הופיע על פניי.
״סתם..״ מלמל בלחש
״קנאי.״ אמרתי לו
״לואי אתה אידיוט.״
״ואתה קנאי.״ שיחקתי את המשחק שלו הפעם.
״אני מגיע אלייך.״ אמר וישר ניתק.אני לא יודע מה יש לו ומה הוא מתכנן, אבל אני אוהב אותו.
כאילו- לא! לא אותו, את מה שהוא עושה. אולי גם אותו, אני באמת לא יודע. לעזאזל איתו.הבנתי שיש שלוש שעות עד הפגישה עם השופט בבית המשפט, ורבע שעה עד שהארי פה.
ניגשתי לארון, לובש טרנינג של אדידס, אני פאקינג אוהב אדידס!
מעל זה לבשתי את אותו הג׳קט השחור.
לקחתי גרביים ארוכות וקיפלתי יפה מעל הטרנינג, ניגשתי לנעליים הזרוקות שהיו ליד הדלת שלי, כמובן, עיניי נעצרו על נעליי הוואנס שלי.שמתי אותן, קם למראה, מנסה להסתיר את ההיקי עם הג׳קט.
אבל אני נראה ממש טוב במה שלבשתי, אהבתי את זה.שמעתי דפיקות למטה, ירדתי במדריגות, זה הוא? הוא מתחיל להפחיד אותי.
פתחתי את הדלת וישר פגשתי את עיניו הירוקות.״מה יש לך?״ שאל ונכנס תוך כדי. בהיתי בו?
״כלום..״ מלמלתי ועליתי ישר למעלה והוא אחריי.
YOU ARE READING
אהבה אסורה L.S
Romance״אני לא רוצה לומר שאני מתגעגע אליו, גם אם זה נכון.״ (עונה אחת-גמורה) (עונה שתיים כלולה בפנים!-גמורה) פאנפיק שמתאר את האהבה של לארי בזמן הלהקה ואחרי ההפסקה שלה. (לא מבוסס על סיפור אמיתי! הכל לגמרי המצאה שלי 3> ) מכיל: יכול להזכיר קטעים מיניים~ התק...