-1-Teyze çekilsene yia

154 8 8
                                    


zingzangzongimangisn(Ayfon zil sesi)

Nolet olası alarm pohmu vardıda çalıyon sanki mk

Hişt pişt sakin ol sinirlerine hakim ol hi-

Sus lan içses.

Tamam lan kestim

Ok bb.Olm bu alarm hala susmadımı lan.saat 08:03 e kurduğum alarmı kapatıp yataktan çıktım.Evet saat 8:3 e alarm kurdum tuaf mı

Evet

Olm sen hala gitmedinmi lan

Nöa

Tamam şimdi git

Ok

Tmm.İç sesimle konuşmam bitince odanın ortasında mal mal durduğumu fark ettim ve tuvalete doğru yol aldım bazıları lavabo der ama ben tuvalet ee napıyım kabalık genlerde var sjjs.Aynanın karşısına geçip kendime baktım baktım ve baktım..... Sadece baktım şişmiş göz altları ve karışık saçlar.Hayır hayır depresyonda değilim uyuyunca böyle oluyo 1 saat uyusam bile hemen göz altlarım morarıyo filan.Saçlarımı tarayıp dolabımın önüne geçtim hardal rengi bana 2 beden büyük bol kazağımı ve dar kot pantolonumu aldım ve giydim başka ne yapçam sjsjs saçlarımıda ev topuzu yapıp eyrliner,göz altı kapatıcısı ve baby lips sürdüm çoraplarımıda giyip hemen aşağı indim.Hayatımın aşkı mısır gevreğimi aldım ve televizyonun karşısına geçtim "REK-LAM-LAR EVET YANLIŞ DUYMA-" Değiştir "COCO COL-" Değiştir yaklaşık 5-6 kanal değiştirdikten sonra odama çıkıp spor çantama voleybol formalarımı ve ayakkabılarımı koydum kemanımıda alıp dışarı çıktım.Otobus açkm nirdesiğnn.Lan o değilde hava çok soğuk sjsjs lapa lapa kar yağıyo buda demek oluyoki GELENEKSEL KAR TOPU SAVAŞIII.Şimdi bu GELENEKSEL KARTOPU SAVAŞIII ne diceksiniz GELENEKSEL KARTOPU SAVAŞIII bizim tayfa ile yaptığımız bi kartopu savaşıdır.Neyse şimdi bunları düşünmeyi bırakıp gelen otobüse bindim.Olm ter kokuyo lan burası.O değilde yarın okul açılıyo bb 15  tatil .Lan o değilde okul mevzusuna ne ara geldik.O değilde bu teyze bana niye tip tip bakıyo.Babam böyle pasta yapmayı nerden öğrendi.Tmm sustum .ss.Ben böyle düşüncelere dalmışken inmem gerektiğini farkettim ve indim.

-Teyzecim çekilirmisin inicem

-Çekildim yavrum

-Teyze çekilsene ya

-Kızım çekildim ya a-a ne biçim ergen bu

-Teyze ben dışardan 10 cm gibimi duruyom e löp löp yemişin göte gitmiş çekil şan şurdan teyze bozuntusu çek şu götünü allam ya ni biçim irgin diyo bide sensin lan ergen Ya sabır ya.

Diyerekten  yükselen "Cık cık cık" laflarını takmayarak otobüsten indim.Olm harbiden götüm dondu sjsj.Sabah 8 e keman kursumu koyulur allasen yia zaten hava soğuk bide erken kalk sinirlendim yine.Neyse hemen parçaları çalıp çıktım ve voleybol servisine binmek için halkevine gittim orda selen,sena ve Başak ile betaber servise binicektik.yaklaşık 383466611673434334 saat bekledikten sonra kızlar geldi ve servise bindik kursa geldiğimizde çoktan koşmaları ve ısınma haraketlerini bitirmişlerdi bizde hemen giyinip onlara yetiştik sıra manşet pas alıştırmalarına gelmişti şimdi hocanın beni azarlamasını izliyeceksiniz arkadaşlar

-ARYA KAÇ KERE DEDİM SANA TOPUN DÜŞECEĞİ YERİ TAHMİN ET DİYE!!!

-Hocam nasıl tahmin ediyim müneccimmiyim ben?

-Kızım sen beni sinir hastasımı ediceksin?TAHMİN ET İŞTE!!

-Tamam hocam

Olm hoca biraz bağırır ama beni çok sever jsjsjs.Eskiden ortaokuldaki beden hocamdı sonra voleybol hocası oldu.Bizim antrenmanımız bitip bi üst takımın antrenmanı başlayınca kıyafetlerimizi giyip servise bindik.Hüsnü amcaya bizi en yakın AVM'ye bırakmasını söyledik.AVM'ye gelince servisten indik ve AVM'Den içeri girdik  İlk olarak starbucks'a gidip bu soğuk havada hepimiz Karamelli frappucinno aldık evet çünkü biz malız.Hayır bunu içmezsek başka birşey içemeyiz çünkü diğerlerinin  adlarını okumaya ingilizcemiz izin vermiyo. Neyse Hemen frappuccinoları alıp masaya oturduk ve içmeye başladık yaklaşık bi 10-15 dakka sonra kalkıp dolaşmaya başladık.H&M,Zara filan dolaştık bi kaç alışveriş yaptık.Aplanızın kredi kartı var ye yoo(Gözlüklü özgüveni tam götüne güvenen emoji)Saat 11-15 arası kaç saat oluyo bilmiyom artık (Matematik felç)  gezdikten sonra evlere dağıldık hemen eve gidip duş aldıktan sonra  rahat pofuduk pijamalarımı giydim ve foto çekilip instaya(İnstagram) attım(Multide) saat daha 16:00 dı ama uykum gelmişti bari azcık uyuyım zarar gelmez düşüncesiyle yastık ve yeşil battaniyemi aldım bilgisayarımıda alıp film açtım ses olmadan uyuyamamda sjsjs.Filn orsda oynayadururkene bende koyunları saymaya başladım.Bir koyuun.İki koyuuun.Üç koyuun derken uykuya daldım.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 23, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Lise GünlüğüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin