''Gitmek istemiyorum.''dedim kısık ve parıldayan umut dolu gözlerle anneme bakarak
''Ama gideceksin.''dedi annem
''Zaten ilk gün ders işlemezler''
''O yüzden gitmelisin ya yeni arkadaşlar,yeni dostluklar kurarsın, ilk gün kaynaşma günüdür''
Daha fazla birşey söylemedim keşke daha inatçı olsam diye geçirdim içimden ve kahvaltı yapmaya devam ettim.Annem ve ben kahvaltının geri kalanında konuşmadık.
Servisin gelmesine 10 dakikadan az bi süre vardı hazırlanmış olduğum için gayet rahttım ama dakilar geçtikce o rahatlığımdan eser kalmadı.
Henüz Amerikaya yeni taşınmıştık annem ve babamın evliliğine son vermesi bizi buraya taşınmaya zorladı. Vekalet seçim günü annemde kalmayı istedim babam da buna itiraz etmedi tabi bazen annemi seçtiğim içn pişman olmuyo değilim.
Servis geldi her zaman hayali i kurduğum içinde mutlu olacağım dediğim sarı okul otöbüsüydü bu.
Anneme görüşmek üzere dedikten sonra çantamı sırtıma astım ve servisin kapıeşiğindeki merdivene ayak bastım servis şoförü isminin Jackson olduğunu ve geçip boş bir yere oturmamı söyledi. Cevap vermedim konuşmak için çok utangacım.
Arkada boş bir yer gördüm oraya gitmek için yürüyordum ve birinin ayağını önüme atması sonucu yere kapaklandım sanırım hayatımín en kötü anıydí hayal ettiğim sarı otöbüs bundan sonra benim için her zaman bu anıyı aklıma getirecekti. Kim olduğunu vw bunu neden yaptığını sormak için ayağa kalkınca herkesin eliyle beni işaret edip güldüğünü gördüm çokfazla sinirlenmiştim,ağlamak istiyordum. Yapan kişi bir kızdı uzun boyluydu ve gerçekten güzeldi izlediğim filmlerden aklımda kalan çömezlerin hayatını zindana çeviren kötü olan popüler kız aklıma geldi ve sanırım benim lise hayatımı zindana çevirecek olan kız buydu.
Kıza hesap sormadan boş bir koltuk aradım az önce boş gördüğüm koltuk ikiliydi ve yanında bir erkek vardı sanırım kimse oturmasın diye çantasını yanında ki boş koltuğa koymuştu. Ah hiç sorunum yokmuş gibi şimdi de bu sorunla uğraşmalıyım.
Yavaş adımlarla ilerleyerek boş koltuğun önünde durdum
''Çantanı kucağına alabilir misiniz?'' dedim hala sinirim geçmemiş bir şekilde
Erkek yüzünü bana çevirmeden ''Hayır olmaz başka bir yer bul kendine'' dedi
Sinirden deliye dönmüştüm çünkü başka bir yer yoktu,''Ama başka yer yok''dedim ve demez olaydım
Yüzünü bana çevirdi ve o kadar yakışıklıydı ki hemen onunla yatmak istiyodum. Etrafına bakındı boş yer göremeyince çantasını kaldırdı bende oturdum yanına.
Yolda giderken bana aşık olduğunu çok güzel olduğumu itiraf etti ve o gece seviştik ben hamile kaldım.
Annem çocuğu almamı söyledi ama sevgilim alma dedi bakarız dedi sonra okulu bıraktım ve babam ortaya çıktı karnımdaki çocuğa acımadan beni öldürdü.
-SON-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OKULDAKİ YENİ KIZ
RomanceAnnesiyle birlikte kalmak zorunda olduğu için Amerikaya yerleşen ve lise hayatını başından sonuna kadar kendi gözüyle anlatan bir kızdan hikaye okumak ister misiniz? O zaman bu kitap tam da size göre