Eliz magányosan üldögélt. Most, hogy nem volt ott Will, aki megmondja, hogy mit csináljon, nem tudta mitévő legyen. Végül befejezte emlékezetből a kutya rajzolását(mivel, hogy az időközben helyet változtatott), majd fogta az íját, és célbalőtt. Egész nap Deliát várta, egy kis társaság reményében. De aznap nem jött el. Ebédet elfelejtett készíteni magának, egész nap csak gyakorolt, hogy valamivel elterelje a figyelmet az egyedüllétről. Vacsora közben elgondolkodott, hogy vajon milyen hírrel fog hazatérni Will.
Másnap reggel, megreggelizett, majd kiment, gyakorolni. Delia eljött látogatóba, Eliz, pedig röviden, és tömören beszámolt a Will által megengedett verzióról. Delia egy kis idő múlva, már haza is ment.
Eliz, még négy napig egyedül volt otthon, és semmi mást nem csinált, csak gyakorolt. Még rajzolni se nagyon, mert akkor mindig gondolkodni, és aggódni kezdett, a jövőjét illetően. Mivel csak gyakorolt, és gyakorolt, gyorsan fejlődött, ami nem baj, mert Will szerint, néhány hónap múlva, már elkezdődik, a Vadonjárók gyűlése.
Az ötödik napon, késő éjszaka, Eliz patadobogásra riadt fel.
-Will?-kérdezte, és felállt. Kiment a szobájából, kinyitotta a bejárati ajtót, és meglátta, Willt, ahogy éppen leszerszámozza Rántót.-Will!-kiáltotta vidáman.
-Mért vagy ilyenkor ébren, Eliz?
-Téged vártalak. Pontosabban, te ébresztettél föl.
-Akkor, most menj vissza aludni.
-De Will...
-Igen?
-Maradhatok?
-Persze, ez nem volt kérdés. Az volt a kérdés, hogy velem jössz-e északra, vagy én maradok itt. És én maradok itt. És most már tényleg menj aludni-tette hozzá a Vadonjáró, amikor látta, hogy a lány újabb kérdésre nyitja a száját.
-Jó éjszakát!-indult a ház felé Eliz.
-Neked is!-mondta Will, és hátra vezette a lovát, az istállóba.
________________________________
Ez a fejezet eléggé rövidre sikerült, szóval, csütörtökre megpróbálok mégegy, kb ugyan ilyen hosszú fejezetet írni.
أنت تقرأ
A Vadonjáró Tanítványa: Az áruló/BEFEJEZETT/
خيال (فانتازيا)Valami történt... Valami történt egy világban, vagy a világok között... Valami, ami hatással van más világokra, valami, ami megváltoztatja az eredeti történeteket... Valami, ami megváltoztatja a Vadonjáró történetét... ...