Arkadan bir ses geldi.
-Bahar!
Atlas sesleniyordu.
Arkamı dönüp 'Efendim' dedim.Bana yaklaştı her yakaşışında kalbimin ritmi arıyordu. Aramızda santimetreler vardı gözlerime baktıktan sonra bana sarıldı. Kalbimin hızlı atışını duymaması için dua ediyordum ama neden sarıldığını hala anlamamıştım bana bi süre sarıldıktan sonra boğazımda bir yumru oluştu bi süre sonra beni bıraktı ve iki elini boyumdan çekip söze başladı.
-Bu dediklerimi hayatın boyunca unutma hayat sanıldığından daha çok kısa yarın bile çok geç olabilir ama şunu unutma ne karar verirsen ver ben senin yanındayım mutlu olmasını bil ama herkese herşeye gül demek istediğim bu değil etrafa sahte gülücükler atma sadece küçük şeylerde mutlu olmasını bil ve hep mutlu ol.
Dedi, bu dediklerinden hiçbir şey anlamamama rağmen bu bana güzel bir hayat dersiydi.
-Peki bana bunu söyleme amacın nedir?
Off çekip sözüne devam etti.
-Konuyla ne kadar alakasız olsada içimden geldi sen bu hayalet olaylarına falan kafanı takma:).
-Teşekkürler:)
-Görüşürüz.
"Görüşürüz" dedim ve gittim.
Atlas'ın bu sözleri beni çok etkilemişti kalbim git gide hızlanırken derin nefesler alıp veriyordum ve Atlas'ın bu sözünden sonra ona ne kadar çok Sevdiğimin tekrar farkına vardım Atlas ve Gizem *püşmesi olayını artık kafama takmıyordum çünkü Atlas'ın öyle bir niyetinin olmadığını biliyordum...Bi süre sonra odaya geçtim oda boştu sadece Nur vardı bu olayı Nura anlatmak için sabırsızlıkla bekliyordum Nur bu haberi duysa sevinçten havalara uçardı çok pozitif biriydi bağlanırdı iyi kalpli ve düşünceli biriydi hele Yaman'la ne kadar yakıştığını anlat anlat bitirmezsin dillere destan vallaha.
Nur'un yanına oturdum ve
-Nur sana anlatacağım çok önemli bir şey var.
Dedim heyecanlı bir şekilde.-Ay kız noldu heyecanlandım sen söyleyince.
-Dünya kurtulmadı Nur.
-Of söyle sen söyle.
-Bak şimdi Atlas bana arkadan seslendi...
Anlattıktan sonra...
Nur:
- Vay be!Ben:
- Ama çok güzeldi yaa.Nur:
- Yani şimdi siz oldunuz mu?Nur'un bu sözünden sonra kendime sordum "Biz
olduk mu?"...Selamın aleyküm knklar ben bu kitabı Texting yapmak istiyorum ilerideki bölümlerde çok güzel şeyler olacak oy vermeyi unutmayın iyi günlerrrr♡
:)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sınırları Yıktım BEN!
Teen Fiction𝐁𝐞𝐥𝐤𝐢 𝐬𝐞𝐧 𝐝𝐨𝐠̆𝐫𝐮 𝐬𝐞𝐯𝐠𝐢𝐲𝐥𝐞 𝐬𝐞𝐯𝐢𝐥𝐦𝐢𝐬̧ 𝐘𝐚𝐧𝐥ı𝐬̧ 𝐢𝐧𝐬𝐚𝐧𝐝ı𝐧🌙...